Connect with us

Blog

‘HERKES TAŞIR BİZ TESLİM EDERİZ’ MOTTOSU İLE KESİNTİSİZ HİZMET SAĞLIYOR

‘Herkes taşır biz teslim ederiz’ mottosuyla 1995 yılından beri kesintisiz hizmet sağlayan Asil Transport Co. kapıdan kapıya taşıma sistemi ile ezberleri bozuyor. Asil Transport Genel Müdürü Armağan Şahin, “Güvenilir, ulaşılabilir ve hızlı olmamız tercih edilmemizdeki nedenlerin başında geliyor. 2024 yılında yatırımlarımız sürecek. Emin adımlarla kararlı bir şekilde hedeflerimize ilerleyeceğiz” dedi.

Türkiye-Yunanistan arası parsiyel ve komple taşımacılık hizmeti ile 1995 yılından bu yana adından söz ettiren Asil Transport Co, ‘Herkes taşır biz teslim ederiz’ mottosuyla çalışmalarına devam ediyor. Uluslararası nakliye sektöründe 15 özmal aracı ile Türkiye-Yunanistan arasında hizmet vermeye başlayan Asil Transport Co.  bugün global bir marka olarak müşterilerine kesintisiz hizmet sunuyor.

KAPIDAN KAPIYA HİZMET SUNUYOR

Asil Transport Co. güçlü organizasyonu sayesinde daha hızlı ve güvenilir bir şekilde taşıma gerçekleştiriyor. Asil Transport Co. Genel Müdürü Armağan Şahin, “Taşımaları yaparken odak noktamız bir noktadan bir noktaya ürünü götürmek değil. Özellikle Yunanistan’da dağıtımları yaparken, bir koli de olsa buradan aldığımız ürünleri oradaki bayilere kadar ulaştırabilmek bizim taşımacılık anlayışımızı ortaya koyuyor. Aldığımız bir ürünü nihai tüketiciye kadar ulaştırıyoruz” dedi.

ÇEKİRDEKTEN YETİŞTİ 9 YAŞINDA İŞE BAŞLADI, ŞİMDİ BİR FİLOYU YÖNETİYOR

Küçük yaşlardan itibaren çalışma hayatının içinde olan Asil Transport Co. Genel Müdürü Armağan Şahin, “2003 yılında aktif olarak bu sektörde rol almaya başladım. 9 yaşında gümrükte çalışma hayatıma başladım. Daha sonrasında depoda yer aldım, ofisteki organizasyon süreçlerine hakim oldum ve 2009 yılında yönetimi devraldım. O dönemden beri kardeşim Berkant Şahin ile beraber Asil Transport Co.’yu yönetiyoruz. Amacımız ailemizden gelen yılların deneyimi ile lojistik ağımızı genişletmek. Bunları yaparken de adresten adrese mantığı ile çalışıyoruz. Kurumsal firmalara hizmet veriyoruz. Yunanistan adaları çok fazla olan bir ülke. En büyük farkımız ise her adaya dahi minimum sevkiyatların adres teslimini sağlamak.” ifadesini kullandı.

YUNANİSTAN’DA OFİSİMİZ VAR, 30’UN ÜZERİNDE ÖZMAL ARACIMIZLA YENİ PAZARLAR HEDEFLİYORUZ  

Yunanistan’da kendi ofisleri olduğu bilgisini veren Şahin, “Toplamda 30’un üzerinde özmal aracımız var. Dönemsel proje bazlı kiralama usulü ile çalıştığımız araçlarımız da oluyor. Türkiye ve Yunanistan ofisimizde 20’den fazla çalışanımız bulunuyor. 30’dan fazla şoför çalıştırıyoruz” dedi.  Balkan ülkelerinin dışında Akdeniz Çanağı’nda İtalya başta olmak üzere Avrupa Birliği ülkelerinin hedef pazarlar arasında yer aldığını ifade eden Şahin, emin ve sağlam adım atmaktan yana olduklarını ve işlerinde çok özenli davrandıklarının altını çizdi.

DEĞİŞKEN MALİYETLERE RAĞMEN 2023’Ü BÜYÜYEREK KAPATTIK

Ülkemizin ve dünyanın içinde bulunduğu ekonomik ve finansal duruma rağmen, 2023’ü büyüme ile kapattıklarını ifade eden Asil Transport Co.’nun Genel Müdürü Armağan Şahin,  “2023 senesi hepimiz için zor bir sene olmasına rağmen hedeflerimizi yakalayabildik. Hem müşteri portföyümüzde hem bizlerde maliyetlerin dengesiz seyrinden dolayı ülke olarak ne kadar zorlansak da 2023 yılında hedeflerimizi tutturduk.” dedi.

2024 YILINI ÖNGÖRMEK ZOR OLSA DA YATIRIMLARIMIZ SÜRECEK

Yatırım odaklı bir firma olduklarını vurgulayan Şahin, “2024 yılını öngörmek çok zor. Tüm sektörlerde olduğu gibi bekle-gör politikası yerine, hedeflerimizi yakalamak için daha proaktif hareket edeceğiz. Mevcut enflasyonist ortamdan dolayı uzun soluklu projelere uzun vadeli fiyatlar veremiyoruz. Verdiğimiz fiyatlar en fazla 3 aylık olabiliyor” dedi. Yatırımları artırmayı hedeflediklerini ifade eden Şahin, hızlı, güvenilir ve ulaşılabilir olmalarının tercih edilmelerindeki en büyük etkenler olarak ön plana çıktığını belirtti. Asil Transport Co.’nun portföyüne sürekli yeni eklenen müşteriler olduğu gibi, uzun soluklu çalıştıkları müşteriler de olduğunu vurgulayan Şahin, son olarak şu bilgileri verdi: “Kurulduğumuzdan bu yana, yıllardır bizimle çalışan müşterilerimiz var. Hizmet kalitemizi her zaman üst seviyede tutmak için özmal araç filomuzu her zaman güçlü ve  dinamik tutmak zorunda olduğumuzu biliyoruz. 2024 yılında bu çerçevede özmal araç yatırımlarımızı devam ettirmek istiyoruz.

Tıkla Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Blog

KRE Kare Lojistik, Yeni Nesil Schmitz Treyler İle Filosunu Güçlendirdi

Lojistik sektöründe yenilikçi çözümleriyle dikkat çeken  KRE Kare Lojistik, filosuna Schmitz Treyler ekleyerek büyümesini hız kesmeden sürdürüyor. Bu önemli yatırım, operasyonel verimliliği artırmayı ve müşterilere daha hızlı, güvenilir hizmet sunmayı hedefliyor.

Yeni araçların teslimatı, Schmitz Cargobull’un Sakarya fabrikasında düzenlenen törenle gerçekleştirildi. Törene, KRE Kare Lojistik Genel Müdürü Berk Yalçınkaya ve Schmitz Cargobull’un üst düzey yetkilileri katıldı. Törende , iki şirket arasındaki güçlü iş birliği ve uzun vadeli ortaklık vurgulandı.

Törende konuşan KRE Kare Lojistik Genel Müdürü Berk Yalçınkaya, “Müşterilerimize en iyi hizmeti sunabilmek için filomuzu sürekli yeniliyoruz. Schmitz Treyler’lerin eklenmesi, operasyonel gücümüzü daha da artıracak ve sektördeki iddiamızı sürdüreceğiz. Bu iş birliğinin uzun soluklu olacağına inanıyorum,”dedi.

Schmitz Cargobull Marmara Bölge Müdürü  Oral Topçuoğlu ve Schmitz Cargobull Batı Marmara Satış Müdürü Emre Yaver , tören sırasında KRE  Kare Lojistik Genel Müdürü Berk Yalçınkaya’ya iş birliklerini simgeleyen plaketi takdim ettiler. Schmitz Cargobull Marmara Bölge Müdürü Oral Topçuoğlu, KRE Kare Lojistik’in sektördeki başarılarına vurgu yaparak bu güçlü iş birliğinin uzun yıllar devam edeceğini belirtti.

Değişen brandası ile yenilenen araç filosu, KRE Kare Lojistik’in uluslararası lojistik hizmetlerinde güvenlik ve esnekliği en üst düzeye çıkarma hedefi doğrultusunda atılan önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Firma, yaptığı yatırımlar ve inovatif çözümleriyle lojistik sektöründe fark yaratmaya devam ediyor.

Kare Lojistik, yeni Schmitz Treyler’ler ile uluslararası operasyonlarında önemli avantajlar elde ediyor. Treylerlerin 0,80 mikron galvaniz şase teknolojisi sayesinde paslanma sorunları tamamen ortadan kalkarken, kaynaksız ve ısıl işlem görmemiş soğuk büküm modül yapısı, araçların dayanıklılığını artırıyor. Bu sayede Kare Lojistik, operasyonel maliyetlerini düşürürken, güvenlik ve uzun ömürlü kullanım konusunda da önemli bir adım atmış oluyor.

Continue Reading

Blog

Türkiye’nin doğal gaz ithalatı mayısta azaldı

Türkiye’nin doğal gaz ithalatı mayısta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 21,9 azalarak yaklaşık 2 milyar 882 milyon 340 bin metreküp oldu.

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumunun mayıs ayına ilişkin “Doğal Gaz Piyasası Sektör Raporu”na göre, ithalatın 2 milyar 336 milyon 480 bin metreküpü boru hatlarıyla, 545 milyon 860 bin metreküpü de sıvılaştırılmış doğal gaz (LNG) tesisleri aracılığıyla yapıldı.

Toplam doğal gaz ithalatı, geçen yılın mayıs ayındaki 3 milyar 692 milyon 270 bin metreküp seviyesine kıyasla yüzde 21,9 azalarak yaklaşık 2 milyar 882 milyon 340 bin metreküpe geriledi.

Mayısta en fazla doğal gaz ithalatı, 1 milyar 8 milyon 580 bin metreküple Azerbaycan’dan yapıldı. Bu ülkeyi 734 milyon 410 bin metreküple Rusya, 593 milyon 490 bin metreküple İran takip etti.

Bu dönemde Cezayir’den 371 milyon 640 bin metreküp LNG ithal edildi.

Konutlarda gaz tüketimi yüzde 53,3 azaldı

Ülkede toplam doğal gaz tüketimi mayısta yıllık bazda yüzde 26 azalarak 3 milyar 203 milyon 640 bin metreküpe geriledi.

Sanayi sektörünün doğal gaz tüketimi yüzde 9,7 artışla 1 milyar 99 milyon metreküp olarak kayıtlara geçti. Elektrik santrallerinde doğal gaz tüketimi yüzde 20 azalarak 633 milyon 960 bin metreküpe düştü.

Konutlardaki doğal gaz tüketimi ise mayısta yüzde 53,3 azalarak 851 milyon 530 bin metreküpe geriledi.

Türkiye’nin doğal gaz stok miktarı mayısta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 21,1 düşüşle yaklaşık 3 milyar 685 milyon 300 bin metreküp oldu.

Doğal gaz stokunun yaklaşık 3 milyar 412 milyon 220 bin metreküpü yer altı depolama tesislerinde, 273 milyon 80 bin metreküpü ise LNG terminallerinde bulunuyor.

AA

Continue Reading

Blog

Aksa Jeneratör’den Çevre ve Bütçe Dostu Yeniden Üretim Çözümü: ‘RePower’  

Aksa Jeneratör, sürdürülebilir ve sorumlu üretim çalışmaları kapsamında jeneratörlerin yaşam döngüsünü uzatan ‘RePower’ projesini başlattı. Bu çözüm, kullanılmış veya kullanım ömrünü tamamlamış jeneratörlerin yüksek kalite standartlarında revizyon ile döngüsel ekonomiye kazandırılmasını sağlıyor. Böylece geri dönüştürülmesi mümkün olmayan malzemeler döngüsel bir modelle ekonomiye kazandırılıyor. Bu proje sayesinde kullanıcılar maksimum enerji verimliliği ve performans sağlamak üzere geliştirilmiş ürünlere uygun maliyetle ve Aksa Jeneratör garantisiyle sahip oluyor. 

Aksa Jeneratör, Aksa Grup Şirketleri’nin 2030 Stratejik Hedefleri doğrultusunda sürdürülebilirlik ve çevre dostu çözümler alanındaki çalışmalarına bir yenisini ekledi. ‘RePower’ projesi ile Aksa Jeneratör, kullanılmış jeneratörlerin yeniden kullanıma kazandırılması yoluyla ürün yaşam döngüsünde yeni bir değer yaratmayı ve çevreye, topluma ve ekonomiye fayda sunmayı hedefliyor. Aksa Jeneratör’ ün doğal kaynakların korunması ve atıkların azaltılması odağında geliştirdiği bu yenilikçi yaklaşım, sadece çevreye duyarlı bir çözüm sunmakla kalmıyor, aynı zamanda kullanıcılara da daha ekonomik ve sürdürülebilir jeneratör seçenekleri sağlıyor.

‘RePower’ hizmeti kapsamında şirket, uzman ekipleriyle kalite standartlarına uygun şekilde radyatör değişimi, pompa enjektör tamiri, sandık motor montajı gibi farklı işlemlerle jeneratörleri yeniden kullanıma sunuyor. Böylece, müşterilerine yeni nesil tekniklerle yenilenmiş ve geliştirilmiş ürünlerini uygun fiyatlı ve garantili olarak satın alma imkanı tanıyor. Döngüsel ekonomi modeline sahip bu çözümle Aksa Jeneratör, bugüne dek 30 yaşına kadar farklı durum ve özelliklerdeki jeneratörleri yeniledi.  

‘RePower’ ile toplumsal, ekonomik ve çevresel bir değer yaratıyor

Aksa Jeneratör, ürünlerin tasarımından üretimine ve son kullanıcıya ulaştırılmasına kadar her aşamada çevresel etkileri minimize etmek için çalışıyor. Ayrıca, iş süreçlerini sürekli olarak gözden geçiriyor ve daha sürdürülebilir uygulamaları benimseyerek gelecek nesillere temiz bir dünya bırakmayı hedefliyor.

Bu kapsamda başlatılan ‘RePower’ projesi ile yenilenen jeneratörler, atık miktarını önemli ölçüde azaltarak çevreye zararlı atıkların oluşmasını da engelliyor. Ayrıca bu ürünlerde sağlanan yüksek enerji verimliliği sayesinde daha az enerji tüketimiyle daha fazla güç sağlayarak çevresel ve ekonomik fayda yaratılıyor.

Aksa Jeneratör, ‘RePower’ projesi ile başta müşterileri ve iş ortakları olmak üzere toplum genelinde sürdürülebilirlik farkındalığı yaratmayı da hedefliyor. Şirketin yeniden üretim ve geri dönüşüm çalışmaları, sürdürülebilir yaşam alışkanlıklarının toplum genelinde benimsenmesine hizmet ediyor.

Atık yönetiminde yenilikçi adımlar atıyor

AKSA Jeneratör, ‘RePower’ projesinin yanı sıra 2030 stratejisi doğrultusunda atık yönetiminde öncü çalışmalara sahip. Şirket, son olarak Çerkezköy’deki fabrikasında yürüttüğü sıfır atık çalışmaları sonucunda, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’ndan “Sıfır Atık Belgesi” almaya hak kazandı.

Aksa Jeneratör, ayrıca bir ileri dönüşüm projesi ile üretimden çıkan temiz atık süngerlerle bel yastığı üretmeye başladı. Bu projeyi kadın girişimcilerle birlikte hayata geçiren Aksa Jeneratör, böylece hem kadınların güçlenmesine ve cinsiyet eşitliğine destek oluyor hem de aylık ortalama 2 bin kg süngerin atık olmasını engelliyor.

AKSA Jeneratör, atık yönetiminde bir diğer yenilikçi adımı ise yakıt alanında gerçekleştirdi. Şirket hidro işlenmiş bitkisel yağ (HVO) ile çalışabilen jeneratörler üzerindeki araştırmalarını tamamlayarak teknik uygunluk verdi. Bu jeneratörler, çevre dostu yakıt alternatiflerinin önemli bir adımını temsil ediyor. Bir tür yenilenebilir dizel yakıt olan HVO; kolza tohumu, soya fasulyesi, palmiye veya atık yemeklik yağ gibi bitkisel yağlardan, “hidro-arıtma” adı verilen bir işlemle elde ediliyor. Bu yakıt, geleneksel dizele göre daha düşük karbon emisyonlarına sahip olduğu için fosil yakıtların yerine sürdürülebilir bir alternatif olarak kabul ediliyor.

Continue Reading

En Çok Okunanlar