Connect with us

PETROL

Tüpraş, 23 Nisan Ulusal Egemenlik  ve Çocuk Bayramı’nı  12. Kez Düzenlediği  Çocuk Şenliği ile Kutladı


Türkiye enerji sektörünün lider kuruluşu Tüpraş, sosyal sorumluluk projeleriyle de topluma enerji vermeye devam ediyor. Geleneksel hale gelen Tüpraş Batman Rafinerisi Çocuk Şenliği’nde 1.500’ü aşkın çocuk, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı birbirinden keyifli etkinliklerle kutladı.

“Enerjimiz Geleceğe” sloganıyla Türkiye’nin enerjisini üretirken, toplumsal fayda odaklı projeleri de hayata geçiren Tüpraş, Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün çocuklara armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda, geleneksel Tüpraş Batman Rafinerisi Çocuk Şenliği’nin 12’ncisini düzenledi.

Tüpraş Batman Sosyal Tesisleri’nde geniş katılımlı etkinliklerle kutlanan şenlikte, 10 çevre ilköğretim okulundan, 7-11 yaş arası 1.500’ü aşkın öğrenci ve Batman Rafinerisi çalışanlarının çocukları buluştu.

Batman Valiliği ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleşen etkinlikte, Batman Valisi’nin eşi Dr. Ayten Canalp, Batman İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Beşir Tileği, Batman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İdris Demir ve eşi Zeynep Demir ile Tüpraş yönetimi hazır bulundu.  

Organizasyonda ağırlıklı Batman’dan olmak üzere İzmit, İzmir, Kırıkkale rafinerilerinden gelen 70 kişilik Tüpraş gönüllü ekibine 70 öğretmen eşlik etti. Etkinlik sürecinde çocuklar okullarından öğretmenleri ve Tüpraş gönüllerinin rehberliğinde alınarak, Tüpraş Batman Rafinerisi sosyal tesislerindeki eğlence alanına getirildi ve aynı şekilde, gün sonunda okullarına teslim edildi.

Koç Topluluğu bünyesindeki başarılı projelerin belirlendiği “En Başarılı Koçlular”da da ödül alan toplumsal gelişim projelerinden biri olan etkinlik, Batman Valiliği’ni, İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nü, çevre okul yönetici ve öğretmenlerini, sivil toplum kuruluşlarını, Tüpraş gönüllerini ve ailelerini buluşturan güçlü bir iş birliği örneği oluşturuyor.

23 Nisan Batman Çocuk Şenliklerinde bugüne dek 25 bine yakın çocuğa ulaşıldı. 

Tüpraş’ın ilk günden bu yana büyük bir titizlikle gerçekleştirdiği toplumsal gelişim projelerinden biri olan 23 Nisan Batman Çocuk Şenliği, uzun yıllardır Batman halkıyla bütünleşen bir etkinlik haline geldi. Çevre okullardan öğrencileri ve rafineri çalışanlarının çocuklarını ağırlayan şenliklerde bugüne dek 25 bine yakın çocuk misafir edildi.

Çocuklar Tüpraş tesislerinde kurulan oyun parklarında animatörler ve sahne şovları ile keyifli saatler geçirdi.

Tüpraş Batman Rafinerisi Tesislerinde kurulan, animatörlerin çeşitli etkinlik ve sahne gösterileri sergilediği şenlik meydanında çocuklar, birbirinden keyifli oyuncaklarla ve ikramlarla doyasıyla eğlendikleri bir gün geçirdiler. 23 Nisan’a özel olarak tasarlanan, Atatürk’le birlikte hatıra fotoğrafı çekimiyle de günü ölümsüzleştirdiler.

23 Nisan Çocuk Şenlikleri, Batman rafinerisinde bölge halkının geniş katılımıyla kutlanırken; ayrıca İzmit, Kırıkkale ve İzmir rafinerilerindeki Tüpraş tesislerinde de çalışanların çocuklarına yönelik çeşitli aktiviteler düzenleniyor.

Tüpraş, insan odaklı, toplumsal faydayı büyütmeyi hedefleyen bakış açısıyla üretim gerçekleştirdiği bölgelerde kalıcı değer yaratmaya odaklanırken, sosyal dayanışmayı ve kültürel gelişimi de desteklemeye devam edecek.

Tıkla Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PETROL

İsveç rallisinin “en hızlı çaylağı” Team Petrol Ofisi pilotu Kerem Kazaz oldu


En genç ralli şampiyonumuz Kerem Kazaz, ilk kez yarıştığı FIA Gençler Dünya Ralli Şampiyonası’nda (JWRC) en iyi zamanı yapan ilk Türk pilot olurken, aynı zamanda şampiyonanın ‘en hızlı çaylak’ ünvanını kazandı.

Petrol Ofisi Grubu’nun ana sponsorluğunda Gençler Dünya Ralli Şampiyonası (JWRC) ile sezonu açan Kerem Kazaz, 13 – 16 Şubat tarihlerinde İsveç’te düzenlenen ilk rallisini tamamladı. 1.050 kilometrelik kar ve buzla kaplı zeminde 300 kilometreyi aşan özel etaplarda 4 gün boyunca mücadele eden Team Petrol Ofisi pilotu, ilk kez yarıştığı JWRC’nin 7. etabında gösterdiği performansla şampiyonadaki en iyi zamanı yapan ilk Türk pilotu oldu. 2 kez lastiği patlamasına rağmen 5. olarak finişe ulaşmayı başaran Kazaz, aynı zamanda şampiyonanın “en hızlı çaylağı” olarak adını tarihe yazdırdı.

Sırada Portekiz rallisi var
Bu yıl 12’ncisi düzenlenen ve toplam 5 yarıştan oluşan JWRC, 15 – 18 Mayıs Portekiz, 26 – 29 Haziran Yunanistan, 31 Temmuz – 3 Ağustos Finlandiya ve 16 – 19 Ekim Orta Avrupa rallileriyle tamamlanacak.

Continue Reading

PETROL

GüzelEnerji, bayilerine dijital köprü ile bağlandı


Dijital dönüşümü iş süreçlerine entegre etmeye devam eden GüzelEnerji, Bayi İletişim Sistemi (BİS) uygulamasını hayata geçirdi. Geniş bir işlem yelpazesini tek bir platformda toplayan ve bayilerin günlük operasyonlarını daha hızlı, verimli ve kolay hale getiren BİS, bayilere anlık bildirimlerle ulaşarak dinamik bir yönetim yaklaşımı sunuyor.

Dijital dönüşüm çalışmalarını aralıksız sürdüren GüzelEnerji, Türkiye’nin 81 ilinde hizmet veren bayileri ile dijital bir köprü kurmasına olanak tanıyan Bayi İletişim Sistemi (BİS) uygulamasını devreye aldı. GüzelEnerji çatısı altında faaliyet gösteren TotalEnergies İstasyonları ve M Oil bayilerinin akaryakıt siparişlerinden mobil ödeme entegrasyonlarına, finansal raporlamalardan üniforma siparişlerine, Kalite Ligi skorlarından Hijyen Kalkanı takibine, destek taleplerinden duyuru yönetimine kadar geniş bir işlem yelpazesini tek bir platformda toplayan BİS, bayilerin günlük operasyonlarını daha hızlı, verimli ve kolay hale getiriyor.

ERP (kurumsal kaynak planlaması) ve CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) gibi yazılım sistemleri ile tam entegrasyon sağlayan uygulama, bayi yönetimini ve istasyon operasyonlarını 360 derece kapsayan mobil bir ekosistem oluşturuyor. Kullanıcı dostu bir arayüze sahip olan BİS, güçlü altyapısı ve interaktif özellikleri sayesinde, bayi yöneticilerinin yanı sıra tüm çalışanlara ulaşarak dinamik ve etkili bir yönetim modeli sunuyor.

Zaman ve maliyetten tasarruf

GüzelEnerji’nin bayileri ile olan iş birliğini yeniden tanımlayan uygulama, anlık bildirimler, interaktif süreç yönetimi ve özelleştirilmiş raporlamalarla iş süreçlerini iyileştirirken, zaman ve maliyetten de tasarruf sağlıyor. Bayilerin ihtiyaçlarına öncelik verilerek tasarlanan uygulama, operasyonel verimliliği artırırken, müşteri memnuniyetini de en üst seviyeye taşıyor. Bayilerin ve GüzelEnerji’nin operasyonel etkinliğini artıran BİS, iletişimde ve verimlilikte de önemli bir artış sağlıyor.

Continue Reading

PETROL

Shell’de yakıtlar TTS ile doluyor, filolar verimliliğe, misafirler lezzete doyuyor


Shell&Turcas akaryakıt istasyonları, 30 yıla yaklaşan Taşıt Tanıma Sistemi (TTS) tecrübesi ile firmaların akaryakıt alımları için hızlı, kolay ve güvenli bir filo yönetim sistemi sunuyor.

Filo yöneticileri Shell’in TTS portalı üzerinden araçlarının yakıt tüketimini kontrol altında tutma, Araç Takip Sistemi-Shell FiloPlatform ile akıllı, emniyetli ve verimli bir filo yönetimi ve Shell Kurumsal HGS’nin takibi kolay, rahat ve cezasız geçişlerinden toplu faturalamaya kadar birçok uygulamadan yararlanıyor.

Filo sürücüleri ise hızlı yakıt almanın yanı sıra misafir oldukları 81 ildeki 1000’i aşkın Shell Select Markette, temassız tuvaletler ve deli2go lezzetleri ile keyifli molalar verebiliyor. 

Shell’in filo çözümleri kapsamındaki dijital çözümü Shell SmartPay ile cihaz montajı ya da karta ihtiyaç duymadan anında yakıt alabiliyor ve dizel şirket araçlarının AdBlue ihtiyaçlarını TTS üzerinden alarak, sonradan ödeme avantajı ve online raporlamadan faydalanabiliyor.

 

Shell, bir ilke imza atarak Türkiye’de geliştirip yine dünyada ilk kez Türkiye’de 1996 yılında devreye aldığı Taşıt Tanıma Sistemi (TTS) ile filo yönetimini her zamankinden daha kolay ve verimli hale getiriyor.

Yaklaşık 30 yıllık TTS tecrübesiyle Shell, akaryakıt alım süreçlerini hızlandırırken, filo yöneticilerine yakıt tüketimini kontrol etme, maliyetleri düşürme ve operasyonel verimliliği artırma gibi önemli avantajlar sunuyor.

TTS sayesinde filo sürücüleri, Shell istasyonlarına misafir olarak yakıt alımı için bekleme sürelerini minimize ederken, Shell Select marketlerdeki temazssız tuvaletlerde ihtiyaçlarını hijyen içinde karşılayabiliyorlar.

Ayrıca deli2go’nun lezzetli ve çeşitli ürünleriyle keyifli bir mola verebiliyor ve araç bakım hizmetlerinden hızlıca faydalanabiliyorlar. Bu da filo çalışanlarının memnuniyetini artırarak daha verimli bir çalışma ortamı sunuyor.

 

TTS, filo yöneticilerine benzersiz avantajlar sunuyor

Shell TTS, gelişmiş online platformuyla filo yöneticilerine yakıt tüketimini kontrol altına almada önemli bir güç sağlıyor. Bu sistem sayesinde filo yöneticileri, araç ve filo bazında detaylı yakıt tüketim raporlarını inceleyerek performans analizi yapabiliyor ve maliyetlerini optimize edebiliyor.

Ayrıca, Shell TTS portalı üzerinden 7/24 araçlarını takip etmeleri, limit belirlemeleri ve yakıt alımını anlık olarak kontrol etmeleri de mümkün oluyor. Ay içerisinde düzenlenen toplu faturalar sayesinde muhasebe süreçleri de sadeleştirilerek zaman tasarrufu sağlanıyor.

Tüm bu özellikler, filo yöneticilerinin operasyonel verimliliği artırmalarına ve iş süreçlerini kolaylaştırmalarına yardımcı oluyor.

 

“Çalışan memnuniyetinde ve verimlilikte artış sağlıyoruz”

Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı, Shell TTS ve sundukları diğer hizmetlerin yarattığı sinerjiyi şu sözlerle ifade ediyor:

“Shell olarak, sadece akaryakıt sağlayan bir şirket olmanın ötesine geçmeyi başardığımıza inanıyorum. Taşıt Tanıma Sistemimiz ve istasyonlarımızda sunduğumuz market, yiyecek-içecek ve araç bakım hizmetleri ile filo yöneticilerine ve sürücülere bütüncül bir deneyim sunuyoruz.

TTS sayesinde filo yöneticileri, yakıt tüketimini daha etkin bir şekilde yönetebilme, maliyetlerini düşürme ve operasyonel verimliliklerini artırma imkanlarına kavuşurken; sürücülerimiz ise zamandan tasarruf ederek aynı zamanda ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri ve keyifli bir mola verebilecekleri bir ortama kavuşuyorlar. Bu da çalışan memnuniyetini ve verimliliğini artırıyor.”

 

Shell, Araçtan İnmeye Gerek Olmasa da İnmek için Hep İyi Bir Sebep Sunuyor “

Öte yandan Shell, filo çözümlerinin ve sunduğu hizmetlerin avantajlarını “İnsanların Shell’i” iletişim stratejisiyle yine dikkat çekici bir şekilde vurguluyor.

Farklı beklentilerle istasyona gelen insanların ihtiyaçlarına sunduğu çözümlere odaklanmaya devam eden markanın yeni reklam kampanyası, Taşıt Tanıma Sistemi’nin sağladığı “araçtan inmeden ödeme” kolaylığını mizahi bir dille ele alırken, Shell Select ve deli2go gibi hizmetlerle “inmek için iyi bir sebep” yarattığının altını çiziyor.

Engin Akyürek’in rol aldığı filmde, TTS ile hızlı ve pratik bir şekilde yakıt alan bir sürücü, aynı zamanda kahvesinden de vazgeçmek istemiyor ve Shell Select’ten kahve almak için kendini ilginç bir mücadelenin içinde buluyor.

“İşi için yolda olan, buraya gelince inmek için hep iyi bir sebep bulan insanların Shell’i. Hep ileride.” sözleriyle, Shell’in sadece bir akaryakıt istasyonu olmanın ötesinde, işi için yolda olan insanların da tüm ihtiyaçlarına cevap veren bir mola noktası olduğu vurgulanıyor. İşte tam da bu farklı ihtiyaçları ve çözümleri göstermek ve bireysel hikayelerimizin aslında ne kadar kapsayıcı olduğunu görmek, İnsanların Shell’i platformunun gerçek gücünü de ortaya koyuyor.

Continue Reading

En Çok Okunanlar