Connect with us

PETROL

bp Türkiye, sürdürülebilirlik stratejisi kapsamında “Karbon Nötr” standı ile Petroleum İstanbul 2022’de


bp Türkiye, 15. Uluslararası Petroleum İstanbul Fuarı’nda yerini aldı. bp, Petroleum İstanbul’a özel hazırlanan karbon nötr standında Türkiye’nin dört bir yanından gelen iş ortaklarını ağırladı.

bp Türkiye, TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde 31 Ma‚rt – 02 Nisan tarihleri arasında gerçekleşen 15. Uluslararası Petrol, LPG, Madeni Yağ, Ekipman, İstasyon Market Ürünleri ve Teknoloji Fuarı’nda yeni istasyon konseptine uygun ve karbon nötr standındaki özel deneyim alanları ile de fark yarattı. bp Türkiye, ferah ve büyük alanının yanı sıra konuklara sunulan farklı konseptlerdeki birden çok deneyim alanına sahip sürdürülebilir bir yaklaşımla hazırlanan standında Türkiye’nin dört bir yanından gelen iş ortaklarını ve bayilerini ağırladı.

KULLANILMAYAN YİYECEKLER BARINAKTAKİ HAYVANLARA GİDİYOR

bp’nin bpNetZero stratejisi kapsamında ortaya koyduğu cesur hedeflerine uygun sürdürülebilirlik ilkeleri ile oluşturulan Petroleum İstanbul 2022 standı; hazırlık aşamasında kullanılan malzemelerin üretiminden kullanılan elektriğe, faydalanılan insan gücünden harcanan yakıta kadar karbon ayak izini fuar boyunca hesaplayacak. Söz konusu karbon ayak izini dengelemek adına da ilgili kurumlarla çalışarak “Güneş Enerjisine” fon sağlayacak. Ayrıca sürdürülebilir bir yaklaşımla fuar boyunca stantta kullanılmayan yiyecekler de uygun şekilde organize edilerek hayvan dostlarımız için barınaklara her gün sonu teslim edilecek.

KARBON NÖTR STAND KARBON SALIMI HAKKINDA FARKINDALIK YARATMAYI HEDEFLİYOR

bp Türkiye Petroleum İstanbul standı içerindeki dokunmatik kiosklarda, konuklara dijital iz eşliğinde istasyondaymışçasına dolaşma deneyimi sunarken, Wild Bean Coffee alanında sıcak, soğuk leziz ikramlarının yanı sıra misafirlerini bp yeşil lounge’da dinlenme fırsatı sundu. Ayrıca fuarda bp standında konuklar; bp Net Zero alanında Leap Motion teknolojisi ile interaktif bir deneyim yaşarken, karbon salımı ve ayak izi hakkında bireysel bir farkındalık yaratmak amacıyla hazırlanan karbon ayak izi dengeleme uygulaması ile misafirlere bp’nin yenilenen stratejisi ve geleceğe dair cesur hedefleri anlatıldı. Stanttaki Castrol alanındaki CASTROL ON MARS köşesinde ise ziyaretçilere Leap Motion teknolojisi ile interaktif bir deneyim sunuldu.

ULUSLARARASI DENEYİMİMİZİ YEREL BEKLENTİLER VE DİNAMİKLERLE HARMANLIYORUZ

Sektörü bir araya getiren en önemli fuarlardan olan Petroleum İstanbul’da üç yılın ardından özlem duyduğumuz iş ortakları ve sektör temsilcileri ile bir arada olmaktan mutluluk duyduğunu belirten bp Türkiye Perakende Akaryakıt Operasyon Direktörü Ersin Akmanoğlu konuşmasında; “bp olarak uzun bir aradan sonra içinde bulunduğumuz değişimin de heyecanı ve sürdürülebilir bir bakış açısıyla özel tasarlanan karbon nötr standımızla 15. Uluslararası Petroleum İstanbul’dayız. Yenilenen stratejimiz, yeni hedeflerimizi sizlerle paylaşacağımız için mutluyuz. Perakende ve akaryakıt operasyonu olarak 2022 Şubat sonu itibarıyla Türkiye’nin yedi bölgesinde, 770’in üzerinde istasyonumuzla müşterilerimize üstün standartta hizmet sunuyoruz. Önümüzdeki dönemde de çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürerek büyümeye devam etmeyi hedefliyoruz. Diğer yandan sektörün önde gelen marketlerinden olan bp Express’lerimiz tarafında müşterilerimize daha verimli hizmet sunabileceğimiz alanlara odaklanıyoruz. Bizim için önceliklerden olan akaryakıt dışı gelirler işimizde bp Express ve Wild Bean Coffee (WBC) konseptimizi ülke çapına yaymak istiyoruz. bp olarak stratejimizi günümüz müşteri yapısının beklentilerini ve müşteri hedeflerini gerçekleştirmek üzerine oluşturuyoruz. Uluslararası deneyimimizi yerel beklentiler ve dinamiklerle harmanlıyoruz. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonrasında da günden güne değişen, gelişen satın alma güdülerini yakından takip ederek, kendimizi yenileyen bir yapıda müşterilerimize daima daha da iyisini sunmak için çalışmayı sürdüreceğiz” dedi.

GELECEK İÇİN YEPYENİ BİR TUTKUSU, AMACI VE CESUR HEDEFLERİ OLAN BİR ENERJİ ŞİRKETİYİZ

Bir kez daha Petroleum’da olmanın ve sektörle buluşmaktan duyduğu heyecanı ifade eden bp Türkiye Ülke Başkanı Tümkan Işıltan açıklamasında “bp olarak bizler son iki yılda önemli değişimler yaşadık. 2050 yılına kadar sıfır karbon şirketi olmak üzere belirlediğimiz bp NetZero stratejimiz ile bugün artık gelecek için yepyeni bir tutkusu, amacı ve cesur hedefleri olan bir enerji şirketiyiz. Üç yılın ardında özlediklerimizle buluşmanın yanı sıra bp Türkiye ailesi olarak içinde bulunduğumuz değişimin de heyecanı ile 15. Uluslararası Petroleum İstanbul’da iş ortaklarımız ve sektörümüz ile bir aradayız.  Yenilenen stratejimiz çerçevesinde amacımız, 2050 itibarıyla veya daha erken bir tarihte sıfır emisyonlu bir şirket olmak ve dünyanın da sıfır emisyon seviyesine gelmesine yardımcı olmak.Günümüzün gerektirdiği dinamizmi yakalamak için dijitalleşme alanında yatırım ve çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Yarınların şekillenmesinde rol alacak bir dünya markası olarak, müşterilerimize en üst seviye hizmeti vermek için dönüşüyoruz” dedi.

Tıkla Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PETROL

İsveç rallisinin “en hızlı çaylağı” Team Petrol Ofisi pilotu Kerem Kazaz oldu


En genç ralli şampiyonumuz Kerem Kazaz, ilk kez yarıştığı FIA Gençler Dünya Ralli Şampiyonası’nda (JWRC) en iyi zamanı yapan ilk Türk pilot olurken, aynı zamanda şampiyonanın ‘en hızlı çaylak’ ünvanını kazandı.

Petrol Ofisi Grubu’nun ana sponsorluğunda Gençler Dünya Ralli Şampiyonası (JWRC) ile sezonu açan Kerem Kazaz, 13 – 16 Şubat tarihlerinde İsveç’te düzenlenen ilk rallisini tamamladı. 1.050 kilometrelik kar ve buzla kaplı zeminde 300 kilometreyi aşan özel etaplarda 4 gün boyunca mücadele eden Team Petrol Ofisi pilotu, ilk kez yarıştığı JWRC’nin 7. etabında gösterdiği performansla şampiyonadaki en iyi zamanı yapan ilk Türk pilotu oldu. 2 kez lastiği patlamasına rağmen 5. olarak finişe ulaşmayı başaran Kazaz, aynı zamanda şampiyonanın “en hızlı çaylağı” olarak adını tarihe yazdırdı.

Sırada Portekiz rallisi var
Bu yıl 12’ncisi düzenlenen ve toplam 5 yarıştan oluşan JWRC, 15 – 18 Mayıs Portekiz, 26 – 29 Haziran Yunanistan, 31 Temmuz – 3 Ağustos Finlandiya ve 16 – 19 Ekim Orta Avrupa rallileriyle tamamlanacak.

Continue Reading

PETROL

GüzelEnerji, bayilerine dijital köprü ile bağlandı


Dijital dönüşümü iş süreçlerine entegre etmeye devam eden GüzelEnerji, Bayi İletişim Sistemi (BİS) uygulamasını hayata geçirdi. Geniş bir işlem yelpazesini tek bir platformda toplayan ve bayilerin günlük operasyonlarını daha hızlı, verimli ve kolay hale getiren BİS, bayilere anlık bildirimlerle ulaşarak dinamik bir yönetim yaklaşımı sunuyor.

Dijital dönüşüm çalışmalarını aralıksız sürdüren GüzelEnerji, Türkiye’nin 81 ilinde hizmet veren bayileri ile dijital bir köprü kurmasına olanak tanıyan Bayi İletişim Sistemi (BİS) uygulamasını devreye aldı. GüzelEnerji çatısı altında faaliyet gösteren TotalEnergies İstasyonları ve M Oil bayilerinin akaryakıt siparişlerinden mobil ödeme entegrasyonlarına, finansal raporlamalardan üniforma siparişlerine, Kalite Ligi skorlarından Hijyen Kalkanı takibine, destek taleplerinden duyuru yönetimine kadar geniş bir işlem yelpazesini tek bir platformda toplayan BİS, bayilerin günlük operasyonlarını daha hızlı, verimli ve kolay hale getiriyor.

ERP (kurumsal kaynak planlaması) ve CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) gibi yazılım sistemleri ile tam entegrasyon sağlayan uygulama, bayi yönetimini ve istasyon operasyonlarını 360 derece kapsayan mobil bir ekosistem oluşturuyor. Kullanıcı dostu bir arayüze sahip olan BİS, güçlü altyapısı ve interaktif özellikleri sayesinde, bayi yöneticilerinin yanı sıra tüm çalışanlara ulaşarak dinamik ve etkili bir yönetim modeli sunuyor.

Zaman ve maliyetten tasarruf

GüzelEnerji’nin bayileri ile olan iş birliğini yeniden tanımlayan uygulama, anlık bildirimler, interaktif süreç yönetimi ve özelleştirilmiş raporlamalarla iş süreçlerini iyileştirirken, zaman ve maliyetten de tasarruf sağlıyor. Bayilerin ihtiyaçlarına öncelik verilerek tasarlanan uygulama, operasyonel verimliliği artırırken, müşteri memnuniyetini de en üst seviyeye taşıyor. Bayilerin ve GüzelEnerji’nin operasyonel etkinliğini artıran BİS, iletişimde ve verimlilikte de önemli bir artış sağlıyor.

Continue Reading

PETROL

Shell’de yakıtlar TTS ile doluyor, filolar verimliliğe, misafirler lezzete doyuyor


Shell&Turcas akaryakıt istasyonları, 30 yıla yaklaşan Taşıt Tanıma Sistemi (TTS) tecrübesi ile firmaların akaryakıt alımları için hızlı, kolay ve güvenli bir filo yönetim sistemi sunuyor.

Filo yöneticileri Shell’in TTS portalı üzerinden araçlarının yakıt tüketimini kontrol altında tutma, Araç Takip Sistemi-Shell FiloPlatform ile akıllı, emniyetli ve verimli bir filo yönetimi ve Shell Kurumsal HGS’nin takibi kolay, rahat ve cezasız geçişlerinden toplu faturalamaya kadar birçok uygulamadan yararlanıyor.

Filo sürücüleri ise hızlı yakıt almanın yanı sıra misafir oldukları 81 ildeki 1000’i aşkın Shell Select Markette, temassız tuvaletler ve deli2go lezzetleri ile keyifli molalar verebiliyor. 

Shell’in filo çözümleri kapsamındaki dijital çözümü Shell SmartPay ile cihaz montajı ya da karta ihtiyaç duymadan anında yakıt alabiliyor ve dizel şirket araçlarının AdBlue ihtiyaçlarını TTS üzerinden alarak, sonradan ödeme avantajı ve online raporlamadan faydalanabiliyor.

 

Shell, bir ilke imza atarak Türkiye’de geliştirip yine dünyada ilk kez Türkiye’de 1996 yılında devreye aldığı Taşıt Tanıma Sistemi (TTS) ile filo yönetimini her zamankinden daha kolay ve verimli hale getiriyor.

Yaklaşık 30 yıllık TTS tecrübesiyle Shell, akaryakıt alım süreçlerini hızlandırırken, filo yöneticilerine yakıt tüketimini kontrol etme, maliyetleri düşürme ve operasyonel verimliliği artırma gibi önemli avantajlar sunuyor.

TTS sayesinde filo sürücüleri, Shell istasyonlarına misafir olarak yakıt alımı için bekleme sürelerini minimize ederken, Shell Select marketlerdeki temazssız tuvaletlerde ihtiyaçlarını hijyen içinde karşılayabiliyorlar.

Ayrıca deli2go’nun lezzetli ve çeşitli ürünleriyle keyifli bir mola verebiliyor ve araç bakım hizmetlerinden hızlıca faydalanabiliyorlar. Bu da filo çalışanlarının memnuniyetini artırarak daha verimli bir çalışma ortamı sunuyor.

 

TTS, filo yöneticilerine benzersiz avantajlar sunuyor

Shell TTS, gelişmiş online platformuyla filo yöneticilerine yakıt tüketimini kontrol altına almada önemli bir güç sağlıyor. Bu sistem sayesinde filo yöneticileri, araç ve filo bazında detaylı yakıt tüketim raporlarını inceleyerek performans analizi yapabiliyor ve maliyetlerini optimize edebiliyor.

Ayrıca, Shell TTS portalı üzerinden 7/24 araçlarını takip etmeleri, limit belirlemeleri ve yakıt alımını anlık olarak kontrol etmeleri de mümkün oluyor. Ay içerisinde düzenlenen toplu faturalar sayesinde muhasebe süreçleri de sadeleştirilerek zaman tasarrufu sağlanıyor.

Tüm bu özellikler, filo yöneticilerinin operasyonel verimliliği artırmalarına ve iş süreçlerini kolaylaştırmalarına yardımcı oluyor.

 

“Çalışan memnuniyetinde ve verimlilikte artış sağlıyoruz”

Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı, Shell TTS ve sundukları diğer hizmetlerin yarattığı sinerjiyi şu sözlerle ifade ediyor:

“Shell olarak, sadece akaryakıt sağlayan bir şirket olmanın ötesine geçmeyi başardığımıza inanıyorum. Taşıt Tanıma Sistemimiz ve istasyonlarımızda sunduğumuz market, yiyecek-içecek ve araç bakım hizmetleri ile filo yöneticilerine ve sürücülere bütüncül bir deneyim sunuyoruz.

TTS sayesinde filo yöneticileri, yakıt tüketimini daha etkin bir şekilde yönetebilme, maliyetlerini düşürme ve operasyonel verimliliklerini artırma imkanlarına kavuşurken; sürücülerimiz ise zamandan tasarruf ederek aynı zamanda ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri ve keyifli bir mola verebilecekleri bir ortama kavuşuyorlar. Bu da çalışan memnuniyetini ve verimliliğini artırıyor.”

 

Shell, Araçtan İnmeye Gerek Olmasa da İnmek için Hep İyi Bir Sebep Sunuyor “

Öte yandan Shell, filo çözümlerinin ve sunduğu hizmetlerin avantajlarını “İnsanların Shell’i” iletişim stratejisiyle yine dikkat çekici bir şekilde vurguluyor.

Farklı beklentilerle istasyona gelen insanların ihtiyaçlarına sunduğu çözümlere odaklanmaya devam eden markanın yeni reklam kampanyası, Taşıt Tanıma Sistemi’nin sağladığı “araçtan inmeden ödeme” kolaylığını mizahi bir dille ele alırken, Shell Select ve deli2go gibi hizmetlerle “inmek için iyi bir sebep” yarattığının altını çiziyor.

Engin Akyürek’in rol aldığı filmde, TTS ile hızlı ve pratik bir şekilde yakıt alan bir sürücü, aynı zamanda kahvesinden de vazgeçmek istemiyor ve Shell Select’ten kahve almak için kendini ilginç bir mücadelenin içinde buluyor.

“İşi için yolda olan, buraya gelince inmek için hep iyi bir sebep bulan insanların Shell’i. Hep ileride.” sözleriyle, Shell’in sadece bir akaryakıt istasyonu olmanın ötesinde, işi için yolda olan insanların da tüm ihtiyaçlarına cevap veren bir mola noktası olduğu vurgulanıyor. İşte tam da bu farklı ihtiyaçları ve çözümleri göstermek ve bireysel hikayelerimizin aslında ne kadar kapsayıcı olduğunu görmek, İnsanların Shell’i platformunun gerçek gücünü de ortaya koyuyor.

Continue Reading

En Çok Okunanlar