Connect with us

PETROL

OPET’e PRİDA İletişim Ödülleri’nde 4 ödül birden

OPET, İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA) tarafından düzenlenen PRİDA İletişim Ödülleri’nde, 4 ödülün birden sahibi oldu. “Rahşan Gülşan’la OPET Kadın Gücü Sohbetleri” PRİDA ve Başarı Ödülü’ne layık görülürken, “Bir Destandır Gelibolu” kitabı PRİDA, Dünya Kadınlar Günü kapsamında yapılan medya iletişim çalışmaları ise Başarı Ödülü’ne layık görüldü.

İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA) tarafından düzenlenen PRİDA İletişim Ödülleri’nde OPET, 4 farklı kategoride ödüle layık görüldü. “Bir Destandır Gelibolu” kitabı ‘Kurumsal Yayınlar’ kategorisinde Prida’nın sahibi oldu. Rahşan Gülşan’la OPET Kadın Gücü Sohbetleri ‘Belirli Gün İletişimi’ kategorisinde Prida alırken, ‘Topluluk Yaratımı ve Yönetimi’ kategorisinde ise Başarı Ödülü’ne layık görüldü. Dünya Kadınlar Günü kapsamında yapılan medya iletişim çalışmaları ise OPET’e ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişimi’ kategorisinde Başarı Ödülü getirdi.

OPET’in tarihi Gelibolu Yarımadası’nın doğal dokusunu koruyarak, çağdaş bir görünüme kavuşması hedefiyle 2006 yılında başlattığı “Tarihe Saygı Projesi” yolculuğu, “Bir Destandır Gelibolu” adı ile geçtiğimiz yıl kitap haline getirildi. OPET’e ‘Kurumsal Yayınlar’ kategorisinde Prida getiren çalışma, Arzu Karamani Pekin tarafından kaleme alındı. Kitapta, proje kapsamında Alçıtepe, Seddülbahir, Bigalı, Kilitbahir, Kocadere, Behramlı, Küçük ve Büyük Anafarta köyleri ile Eceaabat ilçesindeki yenileme ve düzenleme çalışmalarının yanı sıra, 57. Alay Şehitliği, Akbaş Şehitliği, Tarihe Saygı Ortaokulu ve Çanakkale Şehitler Anıtı Mescit’inde gerçekleştirilen düzenlemeler fotoğraflarla anlatıldı. Kitapta ayrıca Çanakkale Savaşı’nda kahramanca canlarını veren şehitlerimize yakışır bir düzenlemeyle yeni bir çehreye kavuşan Gelibolu Yarımadası Ecebat bölgesinin tarihi ve kültürel zenginliğine de yer verildi.

OPET’in Dünya Kadınlar Günü kapsamındaki medya iletişim çalışmaları ise Başarı Ödülü’nün sahibi oldu.  Bu yıl OPET tarafından 1-8 Mart arası dönemde medyanın her kanalı kullanılarak yapılan iletişim çalışmaları kapsamında

yaklaşık 700 haber içeriği ve özel yayınlarla 6 milyona yakın kişiye erişim sağlanırken sosyal medyada da 40 milyon civarında bir etkileşim kaydedildi.

KADIN GÜCÜNÜN ÖNEMİNE DİKKAT ÇEKEN YOUTUBE PROJESİ

“Rahşan Gülşan’la OPET Kadın Gücü Sohbetleri” ‘Belirli Gün İletişimi’ kategorisinde Prida alırken, ‘Topluluk Yaratımı ve Yönetimi’ kategorisinde ise Başarı Ödülü’ne layık görüldü. Moderatörlüğünü Rahşan Gülşan’ın üstlendiği OPET Youtube kanalında yayınlanan “Kadın Gücü Sohbetleri”, kadın istihdamı ve kadın gücünün global ölçekteki önemine dikkat çeken bir youtube projesi. Amaç ülkenin dört bir yanındaki OPET’lerde çalışan kadınlara ulaşmak, farklı şehirlerdeki Kadın Gücü çalışanlarını tanıtmak ve başarılarını paylaşmak. OPET Kadın Gücü Sohbetleri, bir yol hikayesi olarak kurgulandı.  Rahşan Gülşan’ın aracına yerleştirilen özel kameralar ile yolculuk boyu konuklarla yapılan sohbet ya da konsepte göre farklı mekanlardaki çekimler ve OPET istasyonlarına yapılan ziyaretler izleyicilerle paylaşılıyor. Ayda bir yeni içerik yayına alınan çalışma kapsamında bugüne kadar yayınlanan 6 video toplam 3 milyona yakın izlenme oranına ulaştı.

Tıkla Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PETROL

Petrol Ofisi Grubu denizlerdeki liderliğini beş yıldır aralıksız sürdürüyor

EPDK Petrol Piyasası 2023 Yılı Sektör Raporu’na göre Petrol Ofisi Grubu, PO/Marine markası ile transit pazarda yüzde 32,5, yurt içi denizcilik yakıtları pazarında yüzde 42 ve tüm denizcilik pazarında yüzde 34,2 pay oranı ile 2023 yılını da lider olarak tamamladı. 

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), Petrol Piyasası 2023 Yılı Sektör Raporu’nu yayımladı. Raporda yer alan verilere göre Petrol Ofisi Grubu’nun PO/Marine markası, yaklaşık 915 bin toplam satış hacmi ile denizlerde bu yıl da zirvede yer aldı. PO/Marine transit pazarda yüzde 32,5, yurt içi denizcilik yakıtları pazarında yüzde 42 ve tüm denizcilik pazarında yüzde 34,2 pay oranı ile liderliğini beşinci yıla taşıdı.

Denizcilik sektöründe fark yaratmaya devam ettiklerini söyleyen Petrol Ofisi Grubu Denizcilik Kıdemli Müdürü Aydın Yıldız, “Denizlik sektöründe beşinci kez liderliği elde edebilmemizin arkasında, sektördeki yenilikçi yaklaşımımız, yüksek kalite standartlarımız ve müşteri odaklı hizmet anlayışımız yatıyor. Türkiye’de denizcilik sektörüne transit, ÖTV’siz, gümrüklü yakıtlar, deniz yağları ikmal ve hizmetlerini bir arada sunabilen tek şirketiz. PO/Marine markamız ile her yıl iç pazarda 30 binden, transit pazarda 3 binden, madeni yağ pazarında 2 bin 500’den fazla gemiye, Türkiye dışında ise 60 ülkede akaryakıt ikmali yapabilen bir güce sahibiz. Uluslararası sularda bize biyoyakıt tedarik yetkinliği kazandıran ISCC sertifikamız sayesinde de denizcilik sektörüne daha sürdürülebilir, çevre dostu yakıt hizmeti de sağlayabiliyoruz. Bunun ilk örneğini de geçtiğimiz günlerde Singapur’da Vitol Bunkers iş ortağımızla gerçekleştirdik. Denizcilik ekonomisindeki konumumuzu güçlendiren yerel ve küresel tüm başarılarımızın bizi sektörün değişmeyen lideri haline getirmesinden gurur duyuyoruz. PO/Marine markamızı daha da ileriye taşımak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz.” dedi.

Türkiye’nin tüm limanlarından gemilere yakıt sağlamanın yanı sıra İstanbul Boğazı’nı transit geçiş için kullanan yerli ve yabancı gemilere yakıt ikmali yapan PO/Marine ürün çeşitliliği, lojistik kapasitesi ve piyasadaki etkinliği ile Akdeniz, Ege ve Karadeniz sahil şeridinde de önemli bir gemi yakıtı tedarikçisi konumunda bulunuyor.

Continue Reading

PETROL

Akaryakıtta ÖTV Zammı

GİB’den yapılan açıklamada, Özel Tüketim Vergisi Kanunu uyarınca, akaryakıt ve akaryakıt harici petrol ürünleriyle alkollü içecekler ve tütün mamullerinin ÖTV tutarlarının, 6 ayda bir Yİ-ÜFE’ye göre düzenlendiği belirtildi.

Söz konusu ürünlerdeki ÖTV tutarlarının ocak ve temmuz aylarında, Türkiye İstatistik Kurumu tarafından ilan edilen Yİ-ÜFE’de son 6 ayda meydana gelen değişim oranında, bu değişimin ilanı gününden geçerli olmak üzere artırıldığı anımsatıldı.

Güncellenen maktu ÖTV tutarlarının ise her yıl 3 Ocak ve 3 Temmuz’da TÜİK verisinin ilanı saatinden kısa süre sonra Gelir İdaresi Başkanlığı internet sitesinde yayınlandığı ifade edilen açıklamada, bu çerçevede 2024’ün 6 aylık (ocak-haziran) döneminde yurt içi üretici fiyat artışının yüzde 19,49 olarak gerçekleştiği ve Ocak 2024 başından itibaren petrol ürünleri, alkollü içecekler ve tütün mamulleri ÖTV tutarlarında yüzde 19,49 artış yapıldığı kaydedildi.

Güncelleme öncesinde sigaralarda 1 pakette 33,3 lira, biralarda 7,78 lira, şaraplarda 38,24 lira, yüksek alkollü içkilerde her litreye düşen alkol derecesi başına 10,63 lira, benzinde 9,45 lira, motorinde 8,86 lira, LPG’de 7,26 lira ÖTV uygulandığına yer verilen açıklamada, “Sonuç olarak, son 6 ayda yüzde 19,49 olarak gerçekleşen 6 aylık yurt içi üretici fiyat artışına göre, sigaralarda 1 pakette 6,49 lira, biralarda 1,51 lira, şaraplarda 7,45 lira, yüksek alkollü içkilerde her litreye düşen alkol derecesi başına 2,06 lira, benzinde 1,84 lira, motorinde 1,72 lira, LPG’de 1,41 lira ÖTV artışı olmuştur.” ifadesi kullanıldı.

 

Continue Reading

PETROL

LPG’ye ÖTV zammı 

LPG otogazın litre satış fiyatına yarından geçerli olmak üzere pompa satış fiyatlarına yansıyacak şekilde 1,75 TL artış oldu.
LPG otogazın pompa fiyatına 2 Temmuz 2024 tarihinden itibaren geçerli olacak şekilde ÖTV kaynaklı yukarı yönlü fiyat ayarlaması yapıldı. Artış tutarı litre başına 1 lira 75 kuruş olacak. LPG otogaz fiyatındaki artış tutarı, bugün gece yarısından itibaren pompa satış fiyatlarına yansıtılacak.

Fiyat artışı ardından LPG otogazın litresi İstanbul Avrupa Yakası’nda 21.94 liraya; İstanbul Anadolu Yakası’nda 21,39 liraya; Ankara’da 21.94 liraya ve İzmir’de ise 21,64 liraya yükselecek.

 

Continue Reading

En Çok Okunanlar