Connect with us

PETROL

Petrol Ofisi Grubu BlindLook’un EyeBrand ödülünün sahibi oldu


Petrol Ofisi Grubu, görme engelli müşterilerine verdiği hizmet kalitesi nedeniyle teknolojiden güç alarak görmemenin yarattığı engelleri yok etme misyonuyla kurulan BlindLook’un ev sahipliğinde düzenlenen EyeBrand Ceremony – Beyond Darkness ödül gecesinde Eyebrand ödülüne layık görüldü.

Petrol Ofisi Grubu’nun, özgürlük teknolojileri geliştirmesi ile bilinen BlindLook iş birliği ile gerçekleştirdiği dönüşüm sayesinde web sitesini görme engelliler için engelsiz bir platforma dönüştürdüğü paylaşıldı. Bu dönüşüm ile tam veya kısmi görme engelli bireylerin markanın web sitesi üzerinden dijital ürün ve hizmetleri kimseye ihtiyaç duymadan kullanabildiği belirtildi. Petrol Ofisi Grubu’nun akaryakıt sektöründe, BlindLook tarafından geliştirilen ses odaklı erişilebilirlik teknolojisi sesli simülasyonunu web sitesine entegre eden ilk şirket olduğu da verilen bilgiler arasında yer aldı.

“TOPLUMA KARŞI SORUMLULUKLARIMIZIN BİLİNCİNDE HAREKET EDİYORUZ”

Aldıkları ödül hakkında duygularını paylaşan Petrol Ofisi Grubu Pazarlama Kıdemli Müdürü Simge Gökalp Çakır, “Kapsayıcılık ve erişilebilirlik anlamında topluma karşı sorumluluklarımızın bilincinde hareket ediyoruz. Bu sebeple BlindLook ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği de öncelik verdiğimiz alanlardan biri. Görme engelliler ile bağımızı daha da güçlendiren çalışmalarımızın ödüle layık görülmesinden gurur duyuyor ve bu motivasyon ile özgürleştirici teknolojilerin daha geniş kitlelere ulaşmasına yardımcı olmak için çalışmalarımıza çok daha güçlü bir şekilde devam ediyoruz” dedi.

Petrol Ofisi Grubu tarafından, topluma değer katan ve erişilebilirliği artıracak iş birlikleri ve projeleri hayata geçirmeyi sürdüreceklerinin altı çizildi.

Tıkla Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PETROL

Shell’in kârı yüzde 28 azaldı


Küresel petrol şirketi Shell, 2025 yılı ilk çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını yayımladı. Buna göre Şirket bu dönemde 5,58 milyar dolar net kâr elde etti. Şirketin net kârı 2024’ün aynı dönemine göre yüzde 28 geriledi.

Öte yandan daha düşük amortisman ve daha düşük maliyetler Shell’in ilk çeyrekteki kazançlarını dengeledi.

BEKLENTİLERİN ÜZERİNDE KAR ELDE ETTİ

Piyasa beklentisi Shell’in bu dönemdeki kârının yaklaşık 4,96 milyar dolar olacağı yönündeydi. Böylece, Shell’in bu dönemdeki kârı beklentilerin yaklaşık yüzde 13 üzerinde gerçekleşti.

HİSSE GERİ ALIMI YAPACAK

Shell, petrol fiyatlarındaki düşüşe rağmen gelecek üç ay için ek 3,5 milyar dolarlık hisse geri alımı yapacağını da açıkladı. Böylece şirket, art arda 14 çeyreklik en az 3 milyar dolarlık hisse alımı gerçekleştirecek.

Continue Reading

PETROL

OPET’in dijital açık cüzdanı kolaylık ve kazanç sağlıyor


OPET, “Mobil Uygulaması”na açık dijital cüzdan “Opet Pay”i de ekledi. Böylece Opet Pay kullanıcıları ödemelerini erteleme ve yaptığı ödemelerden nakit iade kazanma imkânına sahip oluyor.

Akaryakıt sektöründe dijital dönüşüm çalışmaları yürüten OPET, “Mobil Uygulaması”na açık dijital cüzdan “Opet Pay”i de ekledi. Opet Pay kullanıcıları “Şimdi Al Sonra Öde” seçeneğiyle ödemelerini erteleme imkânına sahip olurken, “Yükle&Öde” ile de yaptığı ödemelerden nakit iade kazanıyor.

Lansmana özel Opet Pay’in “Yükle & Öde” seçeneğiyle yapılacak akaryakıt ödemelerinde, kredi kartı ile bakiye yükleyen kullanıcılar yüzde 3, havale ile yükleme yapanlar ise yüzde 5 nakit iade kazanıyor. Ayrıca “Şimdi Al, Sonra Öde” seçeneğiyle, kullanıcılar akaryakıt ödemelerini 30 gün boyunca vade farksız ve masrafsız olarak erteleme imkânından yararlanabiliyor.

GÜNLÜK YAŞAM KOLAYLAŞIYOR

Dijital cüzdan kullanılarak ödeme olanağı sunan Opet Pay, aynı zamanda mobil teknolojinin tüm imkânlarını kullanarak, anlık bilgilendirme, harcama takibi gibi özellikleriyle günlük yaşamı kolaylaştırıyor.

YENİ FONKSİYONLAR YOLDA

Opet Pay ile hesap oluşturan OPET müşterilerine ayrıca lansmana özel 500 TL’ye varan Yakıt Puan ve  150 TL değerinde Temizlik Puan hediye ediliyor. İlerleyen dönemlerde market ve yıkama ödemelerinin alınacağı bu bu sistemde “Arkadaşını Davet Et” fonksiyonun da yeni bir modül olarak kullanılması planlanıyor.

“İNOVATİF BİR SİSTEM”

Opet Mobil Uygulaması’nı değişen müşteri ihtiyaçlarına ve teknolojik gelişmelere uyum sağlayarak sürekli güncellediklerini ifade eden OPET Genel Müdürü Özgür Kahramanzade, “Son olarak uygulamaya eklediğimiz Opet Pay; akaryakıt ödemelerini daha hızlı, daha güvenli ve daha kolay hale getiren bir dijital ödeme çözümü. Aynı zaman da dijital cüzdan ile ödeme yapmayı sağlayan ve sanki bir banka kartı gibi anlaşmalı tüm işyerlerinde geçerliliği olan inovatif bir sistem. Dijitalleşmenin hız kazandığı günümüzde kullanıcıların hız, güvenlik ve kolaylık beklentileri de her zamankinden daha önemli hale geldi. Bu doğrultuda geliştirilen Opet Pay, sadece bir ödeme aracı olmanın ötesine geçerek, kullanıcılarına zaman kazandıran, güven veren ve alışveriş alışkanlıklarını değiştiren bir deneyim sunuyor” diye konuştu.

Continue Reading

PETROL

TotalEnergies İstasyonları’ndan “Bir Kural, 1 Ömür” eylem planına destek


T.C. İçişleri Bakanlığı’nın motosiklet kazalarını önleme hedefiyle başlattığı “Bir Kural, 1 Ömür” eylem planına desteğini açıklayan TotalEnergies İstasyonları, motosiklet sürücülerine özel olarak sunduğu avantajlarla plana katkı sağlamayı hedefliyor

TotalEnergies İstasyonları, motosiklet sürücülerinin güvenliğini artırmak ve kask kullanımını teşvik etmek amacıyla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından başlatılan “Bir Kural 1 Ömür” adlı eylem planına katıldı.  Türkiye’nin 81 ilinde hizmet veren TotalEnergies İstasyonları, söz konusu plan kapsamında motosiklet sürücülerine özel avantajlar sunacak.

Beş kat yakıt puan kazanma imkânı

Eylem planına destek kapsamında TotalEnergies İstasyonları, Club TotalEnergies mobil uygulamasında motosiklet kullanıcılarını ayrı bir kategori altında tanımlayarak, platforma ilk kez üye olan motosiklet kullanıcılarına hoş geldin puanı hediye edecek. Motosiklet kullanıcılarına beş kat yakıt puan kazanma imkânı sunan TotalEnergies İstasyonları, farklı markalarla yaptığı iş birlikleri ile sigorta, lastik, bakım gibi hizmetlerden indirimli şekilde yararlanılmasına olanak tanıyacak.

“Bir Kural, 1 Ömür” eylem planına yönelik farkındalığı artırmayı hedefleyen TotalEnergies İstasyonları, çeşitli iletişim çalışmaları da gerçekleştirecek. TotalEnergies İstasyonları, Club TotalEnergies uygulaması ve kurumsal web sitesinin yanı sıra istasyonlarındaki dijital ekranlarından bilgi ve farkındalık yaratmak amacıyla mesajlar yayınlayacak. TotalEnergies İstasyonları, iletişim izni veren motosiklet kullanıcısı Club TotalEnergies üyelerine farkındalığı artıran bildirimler de gönderecek.

Continue Reading

En Çok Okunanlar