Connect with us

PETROL

‘Shell, 1923 yılında Cumhuriyet ile çıktığı yolda “Hep İleride” olmaya devam ediyor’


Shell, 1923 yılından bu yana Türkiye’de sektörde yerini korumaya devam ediyor. Bu kapsamda köklü tarihi ve değerleri ile ‘Shell Hep İleride’ marka yaklaşımında yeni bir iletişim kampanyasına imza attı.  Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı; “Shell olarak Türkiye’de faaliyetlerimizi yürütmeye başladığımız Cumhuriyetimizin kurulduğu 1923 yılından bu yana akaryakıt sektöründe birçok “ilk”e imza atarak “Hep İleride” olmanın getirdiği sorumluluğun bilinciyle ülkemizin ekonomik ve sosyal kalkınmasına katkı sağlamak için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz” dedi.

Bu yıl Türkiye’deki faaliyetlerinin 99. yılı olan Shell, çok yönlü bir enerji şirketi olarak sunduğu yeni ürün ve hizmetleriyle sektörün ve ülke ekonomisinin gelişimine katkı sağlamayı amaçlıyor. Şirket aynı zamanda sosyal yatırımlarıyla çevre, engelsiz yaşam, toplumsal cinsiyet eşitliği, inovasyon ve yol emniyeti gibi çok çeşitli alanlarda herkesin gelişme hakkına sahip çıkan projelere imza atıyor.

‘SOSYAL YATIRIM FAALİYETLERİMİZ İLE DOKUNDUĞUMUZ HAYATLARDA FARK YARATIYORUZ’

Sosyal alanlara yaptıkları yatırımlarla da toplumsal fayda sağladıklarına değinen Turanlı, “Birleşmiş Milletler’in 17 Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’ndan 13’üne doğrudan, dolaylı olarak tamamını destekliyoruz. Sosyal yatırım faaliyetlerimiz ile dokunduğumuz hayatlarda fark, içinde bulunduğumuz toplumda  sürdürülebilir sosyal fayda yaratıyoruz. Toplum ve paydaşlarımız ile uzun vadeli güvene dayalı ilişkilere değer veriyor, onları her zaman için yakından dinliyoruz. Bu alanda; yol emniyeti, inovasyon, çevre, engelsiz yaşam ve istihdam programları alanlarına yaptığımız sosyal yatırımlarla toplumsal gelişimi ve ilerlemeyi destekliyoruz. Toplumsal cinsiyet eşitliği odak alanlarımızın başında geliyor. Türkiye’de yönetim kurulunda kadın liderlerimizin temsiliyeti %42, icra kurulumuzda %50. Toplam çalışanlarımız içinde kadın arkadaşlarımızın oranı ise %31. Sadece enerji sektörü için değil, tüm dünyada en çeşitli ve kapsayıcı şirket olmak küresel hedefimiz. Sektördeki ilk kadın istihdamı programı olan ‘Shell’de Kadın Enerjisi’ni başlattık ve sektörde itici güç haline geldik. Son 4 yılda 5.300 kadına istasyonlarımızda istihdam olanağı sağlayarak bu alanda dönüşüme liderlik ediyoruz.” dedi

‘99 YILLIK KÖKLÜ DENEYİMİMİZLE İLKLERİ HAYATA GEÇİRMEK İÇİN HİÇ DURMADAN ÇALIŞIYORUZ’

‘Hep İleride’ olmanın ancak kapsayıcı ve yenilikçi bir bakış açısıyla mümkün olduğuna ve bunun için çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerine değinen Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı, “Kalite ve Güven denildiğinde sektörümüzde akla gelen ilk marka olmak gerçekten mutluluk verici. 1.100 istasyonumuzla  her gün 1 milyon misafirimize tüm Türkiye’de hizmet veriyor, yolculuklarının keyifli olması için her gün 15bin çalışma arkadaşımızla daha çok çalışıyoruz.Bu doğrultuda 1923 yılında Cumhuriyetimiz ile çıktığımız yolculuğumuzu 99 yıl boyunca birçok ilke imza atarak taçlandırdık. Tüm bayilerimizle inşa ettiğimiz güçlü bağlar sayesinde istasyonlarımız nesilden nesle aktarılıyor, yarattığımız sürdürülebilir iş modeli sektörümüze ilham oluyor. Daha pek çok yenilikçi çalışma ile köklü mirasımızın ve değerlerimizin bizlere verdiği sorumluluğu yerine getiriyor, ülkemizi gelişimi için çalışıyor ve Shell’i nice 100 yıllara taşımak gayesiyle yol alıyoruz. 99 yıllık köklü deneyimimizle ilkleri hayata geçirmek için hiç durmadan çalışıyoruz.” dedi.

Shell’in yeni marka iletişimini değerlendiren başarılı oyuncu Engin Akyürek ise “Geçtiğimiz yıl Shell’in marka değerleri ve vizyonu çerçevesinde aynı zeminde buluşmuş ve büyük bir heyecanla ‘Shell Hep İleride’ iletişimine imza atmıştık. Shell’in değerlerinden beslenen samimi ve gerçek çalışmaları, sosyal alandaki yatırımları ve yeni nesil enerji dönüşümündeki rolüne duyduğum güvenle bir kez daha bu heyecana ortak oldum. İlk günden itibaren yol arkadaşım olarak gördüğüm bu iş birliğinde bugün aileden biri gibi hissediyorum. Shell’in birbirinden renkli üyeleriyle tanışmak ve onların hikayelerine ortak olmak da bu bağları derinleştirdi. İnanıyorum ki paylaşacağımız bu güzel anılar tüm Türkiye’ye de bu değerleri, samimiyeti ve güveni yaşatacak” dedi.

‘İLETİŞİM KAMPANYAMIZDA ‘SAMİMİYETİ VE GERÇEKLİĞİ’ ODAĞIMIZA ALDIK’

Markanın yeni iletişim kampanya stratejisinin detaylarını açıklayan Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Direktörü Seher Poyrazoğlu Yavuz; “Shell & Turcas olarak, iletişim faaliyetlerimizde ‘Hep İleride’ yaklaşımımızın köklerine iniyoruz. Böylelikle sosyal, çevresel ve ekonomik gelişime yönelik kararlı çalışmalarla üstlendiğimiz rol ve sorumluluğa dikkat çekiyoruz. Biliyoruz ki ‘Hep İleride’ olmak demek, herkesi kapsamak demek ve biz de uzun yıllardır bu alanda ilham veren çalışmalar yürütüyoruz. Herkesin istasyonlarımızda ve hayatta eşit temsili için yenilikler ve girişimlere imza atıyoruz. Yeni dönemde değerlerimizden beslenen çabalarımızı odağa aldık ve tüm iletişim faaliyetlerimizde içimizden, samimi ve gerçek hikayelere yer verdik. Çünkü biliyoruz ki Shell ile yolu kesişen herkesin hikayesi bir diğerine ilham verecek nitelikte ve bu insan odaklı yaklaşım paylaşıldıkça çoğalacak. Bu doğrultuda  değerleri ve duruşuyla marka değerlerimizi başarıyla temsil eden marka elçimiz Engin Akyürek’le yeni bir iletişim kampanyasına imza attık. ‘Shell ile Hep İleride Olanların’ gerçek hikayelerini mercek altına aldık.” şeklinde konuştu.

Sektörümüzde her zaman bir adım önde olmayı, “İlk”leri gerçekleştirmeyi ve sektöre “yön vermeyi” ilke edinen bir marka olduklarına değinen Poyrazoğlu Yavuz; “Dünyanın ilk farklılaştırılmış yakıtı Shell V-Power ve ilk Sadakat Programı Shell Club Smart’tan, istasyonlarda ilk premium market konsepti Shell Select Market’e, ilk kadın istihdamını destekleyen Shell’de Kadın Enerjisi’nden çocuklar için özel olarak tasarlanmış ilk çocuk tuvaletine, engelli misafirlerimizin hayatını kolaylaştıran sektördeki ilk engelsiz hizmet alanından ilk taşıt tanıma sistemine, ilk kanopi uygulamasından, ilk market içi tuvalete, sektörümüzü geliştiren ve diğer oyuncular tarafından örnek alınan birçok ilk ve yeniliğe imza atmanın gururunu yaşıyoruz.

Yeni kampanyamızda da geçtiğimiz yıl başladığımız ve tarihin en yüksek pazar payına ulaşmamızda önemli katkısı olan  ‘Shell Hep İleride’ marka yaklaşımımızı bir adım daha öteye taşıdık ve yeni bir iletişim kampanyamız ile daha kapsayıcı hale getirdik. Tüm filmlerimizde içimizden, samimi ve gerçek hikayelere ve kişilere yer verirken, marka elçimiz Engin Akyürek de samimiyeti ile değerlerimizden beslenen hikayelerimizin aktarılmasında önemli bir rol üstlendi. ” dedi

Tıkla Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PETROL

TotalEnergies İstasyonları’ndan “Bir Kural, 1 Ömür” eylem planına destek


T.C. İçişleri Bakanlığı’nın motosiklet kazalarını önleme hedefiyle başlattığı “Bir Kural, 1 Ömür” eylem planına desteğini açıklayan TotalEnergies İstasyonları, motosiklet sürücülerine özel olarak sunduğu avantajlarla plana katkı sağlamayı hedefliyor

TotalEnergies İstasyonları, motosiklet sürücülerinin güvenliğini artırmak ve kask kullanımını teşvik etmek amacıyla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından başlatılan “Bir Kural 1 Ömür” adlı eylem planına katıldı.  Türkiye’nin 81 ilinde hizmet veren TotalEnergies İstasyonları, söz konusu plan kapsamında motosiklet sürücülerine özel avantajlar sunacak.

Beş kat yakıt puan kazanma imkânı

Eylem planına destek kapsamında TotalEnergies İstasyonları, Club TotalEnergies mobil uygulamasında motosiklet kullanıcılarını ayrı bir kategori altında tanımlayarak, platforma ilk kez üye olan motosiklet kullanıcılarına hoş geldin puanı hediye edecek. Motosiklet kullanıcılarına beş kat yakıt puan kazanma imkânı sunan TotalEnergies İstasyonları, farklı markalarla yaptığı iş birlikleri ile sigorta, lastik, bakım gibi hizmetlerden indirimli şekilde yararlanılmasına olanak tanıyacak.

“Bir Kural, 1 Ömür” eylem planına yönelik farkındalığı artırmayı hedefleyen TotalEnergies İstasyonları, çeşitli iletişim çalışmaları da gerçekleştirecek. TotalEnergies İstasyonları, Club TotalEnergies uygulaması ve kurumsal web sitesinin yanı sıra istasyonlarındaki dijital ekranlarından bilgi ve farkındalık yaratmak amacıyla mesajlar yayınlayacak. TotalEnergies İstasyonları, iletişim izni veren motosiklet kullanıcısı Club TotalEnergies üyelerine farkındalığı artıran bildirimler de gönderecek.

Continue Reading

PETROL

BP Petrolleri A.Ş.’nin Petrol Ofisi Grubu ile birleşme işlemleri resmen tamamlandı


28 Şubat 2025 tarihinde İstanbul Ticaret Sicil Müdürlüğü tarafından tescil edilen birleşme ile BP Petrolleri A.Ş.’nin tüm hak ve yükümlülükleri Petrol Ofisi’ne devredildi.

BP Petrolleri A.Ş.’nin (BP), Petrol Ofisi A.Ş. çatısı altında birleşme işlemi 28 Şubat 2025 tarihinde resmen tamamlandı. Bu kapsamda, DAĞ/471-7/10208 numaralı Petrol Piyasası Dağıtıcı Lisansı sahibi Petrol Ofisi A.Ş., yüzde 100 oranında hissedarı olduğu DAĞ/471-143/10338 numaralı Petrol Piyasası Dağıtıcı Lisansı sahibi BP ile Türk Ticaret Kanunu’nun 155 ve ilgili maddeleri çerçevesinde kolaylaştırılmış birleşme usulüyle birleşti. 1282 sayılı Türkiye Ticaret Sicil Gazetesi’nde ilan edilen tescil işlemi ile birlikte BP, tüzel kişiliğini sona erdirerek tasfiyesiz infisah etti ve tüm hak ve yükümlülükleri külli halefiyet yoluyla Petrol Ofisi A.Ş.’ye devredildi.

Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu, “BP’nin Petrol Ofisi Grubu’na katılması hem bizim hem de sektör için yeni bir dönemin başlangıcı. Ülke genelindeki 9 terminalimizin ikmal ve tedarik gücüyle beslenen 2.700’e yakın istasyonumuzla hem tüketicimize hem de bayilerimize katma değer sağlarken Türkiye’nin enerji güvenliği stratejilerine de fayda yaratacak projelerimizi artırarak sürdüreceğiz. Sektörümüze örnek teşkil eden bu birleşmenin tamamlanmasında emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza, iş ortaklarımıza ve düzenleyici kurumlara teşekkür ediyorum.” şeklinde konuştu.

İstasyon dönüşümleri sürüyor
BP’nin dağıtıcısı olduğu akaryakıt bayileri, 1 Mart 2025 itibariyle faaliyetlerine Petrol Ofisi dağıtıcı lisansı altında devam ediyor. Bu çerçevede “bp” markası ve “Petrol Ofisi” markası altında hizmet veren istasyonlardan akaryakıt alımı aynı şekilde sürdürülüyor. Hâlihazırda “bp” markası ile faaliyet gösteren perakende akaryakıt istasyonlarının marka dönüşüm süreci 1 Kasım 2026 tarihine kadar tamamlanmış olacak.

Continue Reading

PETROL

Shell, Madeni Yağlar Stratejilerini Türkiye’deki Distribütörleriyle Paylaştı  


Shell & Turcas Madeni Yağlar ekibi Antalya’da düzenlenen Shell Champions Club etkinliğinde, Türkiye’nin dört bir yanından gelen ve indirekt satışlarından sorumlu madeni yağlar distribütörleriyle yıllık stratejilerini paylaştı.

Küresel pazar araştırma ve danışmanlık şirketi Kline + Company’nin raporuna göre, üst üste 18’inci kez dünyanın bir numaralı madeni yağlar tedarikçisi olan Shell, Türkiye’de Shell & Turcas Madeni Yağlar ekibi olarak distribütörleriyle bir araya geldi.

Etkinliğe katılan 250 katılımcıyla, 2025 yılı ve sonrası için yeni iş birliği fırsatları, inovatif fikirler ve uygulanabilir projeler tartışılarak somut aksiyon planları oluşturuldu.

Türkiye Madeni Yağlar İndirekt Satışlar Müdürü Emre Şuyalçınkaya’nın sunumuyla başlayan etkinliğin ilk gününde, 2025 stratejileri, pazarlama planları ve teknik eğitimler katılımcılarla paylaşıldı. Yeni ürünler, teknik onay mekanizmaları ve Shell’in teknoloji faaliyetleri hakkında detaylı bilgiler aktarılırken, pazarlama seansında global örnekler ve sektörel gelişmeler ele alındı. Ayrıca katılımcılar, Shell’in dijital araçları konusunda da kapsamlı eğitimler alarak bilgi ve yetkinliklerini artırma fırsatı buldu.

İkinci gün ise İş Sağlığı, Emniyet ve Çevre (İSEÇ) seansında satış ekiplerinin günlük hayatta karşılaştığı İSEÇ riskleri ve Shell’in Hayat Kurtaran Kuralları ele alınırken, Etik ve Uyum seansında güncel uygulamalar ve kanuni gereklilikler değerlendirildi. Ayrıca, Shell’in Derince’de yer alan Madeni Yağ ve Gres Üretim Tesisi’ndeki üretim süreçleri hakkında da bilgi verildi.

Saffet Üçüncü deneyimlerini paylaştı

Etkinliğin dikkat çeken anlarından biri, sektörün deneyimli ismi Saffet Üçüncü’nün de konuk olduğu, küresel gelişmeler ve Shell’in teknoloji alanındaki yenilikçi yaklaşımını anlattığı ilham verici konuşması oldu. Günün sonunda düzenlenen egzersiz seansıyla da katılımcılar hem zihinsel hem de fiziksel olarak yenilenme fırsatı buldu.

Continue Reading

En Çok Okunanlar