Connect with us

PETROL

Shell, Türkiye Basketbol Federasyonu ile 3 yıllık ana sponsorluk anlaşması imzaladı


Shell, Türkiye’de 99 yıldır ülkenin gelişimi ve ilerlemesi için sunduğu hizmetleri spor alanındaki katkılarıyla da sürdürdüğünü belirtiyor. Dünya çapında özellikle motor sporları alanında gerçekleştirdiği ortaklıklar ve Türkiye’de Shell Helix markası ile Türkiye Ralli Şampiyonası’na verdiği isim sponsorluğu ile motor sporlarının gelişime liderlik ettiğini ifade eden Shell, Türkiye Basketbol Federasyonu ile 3 yıllık ana sponsorluk anlaşması imzaladı.

Shell, Basketbol Süper Ligi’nin ana sponsoru oldu. Anlaşma, Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu ve Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı’nın katılımlarıyla, 26 Eylül 2022 tarihinde düzenlenen imza töreninde duyuruldu. Böylece 3 yılı kapsayan yeni dönemde Shell, ana sponsor olarak Basketbol Süper Ligi’nin gelişimi ve ilerlemesinde rol alacak.

Shell, uzun yıllardır motor sporlarını desteklediğini vurgularken, Scuderia Ferrari’nin ‘İnovasyon Ortağı’ olarak, 70 yılı aşkın süredir takımın performansına güç kattığını belirtiyor. Türkiye’de ise son 3 yıldır Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) tarafından düzenlenen Türkiye Ralli Şampiyonası’nı Shell Helix markasıyla isim sponsoru olarak destekliyor. “Shell Hep İleride” söylemiyle her alanda fark yaratmayı hedefleyen Shell, Türkiye Basketbol Federasyonu’yla gerçekleştirdiği anlaşmayla spora olan katkısını güçlendirmeyi amaçlıyor.

İmza töreninde konuşan TBF Başkanı Hidayet Türkoğlu; “Cumhuriyetimizin ilanından bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren, dünyanın ve ülkemizin en köklü kuruluşlarından Shell, 2+1 yıllığına Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nin ana sponsoru olacak. Alanında ilkleri gerçekleştiren ve sektöre yön veren böylesine prestijli bir kurumla iş birliği yapacağımız için heyecan duyuyoruz.

Bugün imzaladığımız anlaşmayla, gücümüzün daha da artacağını biliyoruz. Neredeyse bir asırdır ülkemizde bulunan, toplumumuzun büyük bir kabulünü ve güvenini kazanmış Shell ile Türk basketbolunun “hep ileride” olması için çalışacağız. Türk basketboluna olan güvenleri ve anlaşmanın tamamlanmasındaki emekleri için Shell & Turcas CEO’su Sayın Emre Turanlı ve ekibine bir kez daha teşekkür ediyorum. Umuyorum ki bu imza, uzun yıllar sürecek bir iş birliğinin başlangıcı olur. Anlaşmamızın camiamıza hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.

1923 yılından bu yana topluma sunduğu ilkler ve yeniliklerle ülkenin gelişimine hizmet ederken, hep ileride olmak için sürekli çalıştıklarını ifade eden Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı “Shell olarak dünyada ve Türkiye’de motor sporları başta olmak üzere hızın, rekabetin ve centilmenliğin olduğu sporun birçok alanında önemli iş birliklerine imza attık.  Bugün ise spora sunduğumuz katkıyı Basketbol Süper Ligi’nin ana sponsoru olarak zenginleştirdik. Yeni dönemde Basketbol Süper Ligi’nin dünyanın önde gelen ligleri arasındaki konumunu güçlendirmesi ve ülkemize sunduğu değeri derinleştirmesi için yolculuğuna eşlik edeceğiz. Ülkemizin basketbol takımlarının, sporcularının ve Milli Takımlarımızın gelişiminde kritik bir rol üstlenen bu ligin destekçileri arasında yer almaktan dolayı büyük gurur duyuyoruz” şeklinde konuştu.

Tıkla Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PETROL

İsveç rallisinin “en hızlı çaylağı” Team Petrol Ofisi pilotu Kerem Kazaz oldu


En genç ralli şampiyonumuz Kerem Kazaz, ilk kez yarıştığı FIA Gençler Dünya Ralli Şampiyonası’nda (JWRC) en iyi zamanı yapan ilk Türk pilot olurken, aynı zamanda şampiyonanın ‘en hızlı çaylak’ ünvanını kazandı.

Petrol Ofisi Grubu’nun ana sponsorluğunda Gençler Dünya Ralli Şampiyonası (JWRC) ile sezonu açan Kerem Kazaz, 13 – 16 Şubat tarihlerinde İsveç’te düzenlenen ilk rallisini tamamladı. 1.050 kilometrelik kar ve buzla kaplı zeminde 300 kilometreyi aşan özel etaplarda 4 gün boyunca mücadele eden Team Petrol Ofisi pilotu, ilk kez yarıştığı JWRC’nin 7. etabında gösterdiği performansla şampiyonadaki en iyi zamanı yapan ilk Türk pilotu oldu. 2 kez lastiği patlamasına rağmen 5. olarak finişe ulaşmayı başaran Kazaz, aynı zamanda şampiyonanın “en hızlı çaylağı” olarak adını tarihe yazdırdı.

Sırada Portekiz rallisi var
Bu yıl 12’ncisi düzenlenen ve toplam 5 yarıştan oluşan JWRC, 15 – 18 Mayıs Portekiz, 26 – 29 Haziran Yunanistan, 31 Temmuz – 3 Ağustos Finlandiya ve 16 – 19 Ekim Orta Avrupa rallileriyle tamamlanacak.

Continue Reading

PETROL

GüzelEnerji, bayilerine dijital köprü ile bağlandı


Dijital dönüşümü iş süreçlerine entegre etmeye devam eden GüzelEnerji, Bayi İletişim Sistemi (BİS) uygulamasını hayata geçirdi. Geniş bir işlem yelpazesini tek bir platformda toplayan ve bayilerin günlük operasyonlarını daha hızlı, verimli ve kolay hale getiren BİS, bayilere anlık bildirimlerle ulaşarak dinamik bir yönetim yaklaşımı sunuyor.

Dijital dönüşüm çalışmalarını aralıksız sürdüren GüzelEnerji, Türkiye’nin 81 ilinde hizmet veren bayileri ile dijital bir köprü kurmasına olanak tanıyan Bayi İletişim Sistemi (BİS) uygulamasını devreye aldı. GüzelEnerji çatısı altında faaliyet gösteren TotalEnergies İstasyonları ve M Oil bayilerinin akaryakıt siparişlerinden mobil ödeme entegrasyonlarına, finansal raporlamalardan üniforma siparişlerine, Kalite Ligi skorlarından Hijyen Kalkanı takibine, destek taleplerinden duyuru yönetimine kadar geniş bir işlem yelpazesini tek bir platformda toplayan BİS, bayilerin günlük operasyonlarını daha hızlı, verimli ve kolay hale getiriyor.

ERP (kurumsal kaynak planlaması) ve CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) gibi yazılım sistemleri ile tam entegrasyon sağlayan uygulama, bayi yönetimini ve istasyon operasyonlarını 360 derece kapsayan mobil bir ekosistem oluşturuyor. Kullanıcı dostu bir arayüze sahip olan BİS, güçlü altyapısı ve interaktif özellikleri sayesinde, bayi yöneticilerinin yanı sıra tüm çalışanlara ulaşarak dinamik ve etkili bir yönetim modeli sunuyor.

Zaman ve maliyetten tasarruf

GüzelEnerji’nin bayileri ile olan iş birliğini yeniden tanımlayan uygulama, anlık bildirimler, interaktif süreç yönetimi ve özelleştirilmiş raporlamalarla iş süreçlerini iyileştirirken, zaman ve maliyetten de tasarruf sağlıyor. Bayilerin ihtiyaçlarına öncelik verilerek tasarlanan uygulama, operasyonel verimliliği artırırken, müşteri memnuniyetini de en üst seviyeye taşıyor. Bayilerin ve GüzelEnerji’nin operasyonel etkinliğini artıran BİS, iletişimde ve verimlilikte de önemli bir artış sağlıyor.

Continue Reading

PETROL

Shell’de yakıtlar TTS ile doluyor, filolar verimliliğe, misafirler lezzete doyuyor


Shell&Turcas akaryakıt istasyonları, 30 yıla yaklaşan Taşıt Tanıma Sistemi (TTS) tecrübesi ile firmaların akaryakıt alımları için hızlı, kolay ve güvenli bir filo yönetim sistemi sunuyor.

Filo yöneticileri Shell’in TTS portalı üzerinden araçlarının yakıt tüketimini kontrol altında tutma, Araç Takip Sistemi-Shell FiloPlatform ile akıllı, emniyetli ve verimli bir filo yönetimi ve Shell Kurumsal HGS’nin takibi kolay, rahat ve cezasız geçişlerinden toplu faturalamaya kadar birçok uygulamadan yararlanıyor.

Filo sürücüleri ise hızlı yakıt almanın yanı sıra misafir oldukları 81 ildeki 1000’i aşkın Shell Select Markette, temassız tuvaletler ve deli2go lezzetleri ile keyifli molalar verebiliyor. 

Shell’in filo çözümleri kapsamındaki dijital çözümü Shell SmartPay ile cihaz montajı ya da karta ihtiyaç duymadan anında yakıt alabiliyor ve dizel şirket araçlarının AdBlue ihtiyaçlarını TTS üzerinden alarak, sonradan ödeme avantajı ve online raporlamadan faydalanabiliyor.

 

Shell, bir ilke imza atarak Türkiye’de geliştirip yine dünyada ilk kez Türkiye’de 1996 yılında devreye aldığı Taşıt Tanıma Sistemi (TTS) ile filo yönetimini her zamankinden daha kolay ve verimli hale getiriyor.

Yaklaşık 30 yıllık TTS tecrübesiyle Shell, akaryakıt alım süreçlerini hızlandırırken, filo yöneticilerine yakıt tüketimini kontrol etme, maliyetleri düşürme ve operasyonel verimliliği artırma gibi önemli avantajlar sunuyor.

TTS sayesinde filo sürücüleri, Shell istasyonlarına misafir olarak yakıt alımı için bekleme sürelerini minimize ederken, Shell Select marketlerdeki temazssız tuvaletlerde ihtiyaçlarını hijyen içinde karşılayabiliyorlar.

Ayrıca deli2go’nun lezzetli ve çeşitli ürünleriyle keyifli bir mola verebiliyor ve araç bakım hizmetlerinden hızlıca faydalanabiliyorlar. Bu da filo çalışanlarının memnuniyetini artırarak daha verimli bir çalışma ortamı sunuyor.

 

TTS, filo yöneticilerine benzersiz avantajlar sunuyor

Shell TTS, gelişmiş online platformuyla filo yöneticilerine yakıt tüketimini kontrol altına almada önemli bir güç sağlıyor. Bu sistem sayesinde filo yöneticileri, araç ve filo bazında detaylı yakıt tüketim raporlarını inceleyerek performans analizi yapabiliyor ve maliyetlerini optimize edebiliyor.

Ayrıca, Shell TTS portalı üzerinden 7/24 araçlarını takip etmeleri, limit belirlemeleri ve yakıt alımını anlık olarak kontrol etmeleri de mümkün oluyor. Ay içerisinde düzenlenen toplu faturalar sayesinde muhasebe süreçleri de sadeleştirilerek zaman tasarrufu sağlanıyor.

Tüm bu özellikler, filo yöneticilerinin operasyonel verimliliği artırmalarına ve iş süreçlerini kolaylaştırmalarına yardımcı oluyor.

 

“Çalışan memnuniyetinde ve verimlilikte artış sağlıyoruz”

Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı, Shell TTS ve sundukları diğer hizmetlerin yarattığı sinerjiyi şu sözlerle ifade ediyor:

“Shell olarak, sadece akaryakıt sağlayan bir şirket olmanın ötesine geçmeyi başardığımıza inanıyorum. Taşıt Tanıma Sistemimiz ve istasyonlarımızda sunduğumuz market, yiyecek-içecek ve araç bakım hizmetleri ile filo yöneticilerine ve sürücülere bütüncül bir deneyim sunuyoruz.

TTS sayesinde filo yöneticileri, yakıt tüketimini daha etkin bir şekilde yönetebilme, maliyetlerini düşürme ve operasyonel verimliliklerini artırma imkanlarına kavuşurken; sürücülerimiz ise zamandan tasarruf ederek aynı zamanda ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri ve keyifli bir mola verebilecekleri bir ortama kavuşuyorlar. Bu da çalışan memnuniyetini ve verimliliğini artırıyor.”

 

Shell, Araçtan İnmeye Gerek Olmasa da İnmek için Hep İyi Bir Sebep Sunuyor “

Öte yandan Shell, filo çözümlerinin ve sunduğu hizmetlerin avantajlarını “İnsanların Shell’i” iletişim stratejisiyle yine dikkat çekici bir şekilde vurguluyor.

Farklı beklentilerle istasyona gelen insanların ihtiyaçlarına sunduğu çözümlere odaklanmaya devam eden markanın yeni reklam kampanyası, Taşıt Tanıma Sistemi’nin sağladığı “araçtan inmeden ödeme” kolaylığını mizahi bir dille ele alırken, Shell Select ve deli2go gibi hizmetlerle “inmek için iyi bir sebep” yarattığının altını çiziyor.

Engin Akyürek’in rol aldığı filmde, TTS ile hızlı ve pratik bir şekilde yakıt alan bir sürücü, aynı zamanda kahvesinden de vazgeçmek istemiyor ve Shell Select’ten kahve almak için kendini ilginç bir mücadelenin içinde buluyor.

“İşi için yolda olan, buraya gelince inmek için hep iyi bir sebep bulan insanların Shell’i. Hep ileride.” sözleriyle, Shell’in sadece bir akaryakıt istasyonu olmanın ötesinde, işi için yolda olan insanların da tüm ihtiyaçlarına cevap veren bir mola noktası olduğu vurgulanıyor. İşte tam da bu farklı ihtiyaçları ve çözümleri göstermek ve bireysel hikayelerimizin aslında ne kadar kapsayıcı olduğunu görmek, İnsanların Shell’i platformunun gerçek gücünü de ortaya koyuyor.

Continue Reading

En Çok Okunanlar