Connect with us

PETROL

Tüpraş Tüm Rafinerilerinde Randevu Sistemi ve Temassız Satış Uygulamasını Devreye Aldı

Dijital ve sürdürülebilir rafinaj faaliyetleri kapsamında müşterilerle temas ettiği tüm süreçlerinde uçtan uca dijital bir müşteri deneyimi tasarlayan Tüpraş, Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi’ni başarıyla tamamladı. Türkiye’de sektöründe bir ilk olan projeyle;  müşterilerin sipariş açma aşamasından başlayarak tanker sürücülerinin sahadaki dolumu tamamlamasına kadar olan tüm süreç insan etkileşimi olmadan, plaka tanıma sistemleri ve dijital kiosklar aracılığıyla gerçekleştiriliyor. 

Türkiye’nin lider enerji şirketi Tüpraş, dijitalleşme ve müşteri deneyiminde öncü projelerle sektöründe fark yaratmaya devam ediyor. Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi kapsamında Randevu Sistemi, Temassız Satış ve Sürücü Portalı olmak üzere üç başlık altında gerçekleştirilen çalışmaları, Haziran 2024 itibariyle tüm rafinerilerinde ve ürün gruplarında tamamlayan Tüpraş, dijital dönüşüm yolculuğunda önemli bir projeyi daha başarıyla hayata geçirdi.

Kara Dolum Temassız Satış Projesi, Randevu Sistemi, Müşteri Portalı ve Sürücü Portalı Mobil Uygulaması, kara tankerlerinin dolum alanına girişini düzenleyerek insan temasını azaltıyor. İşlemlerin sürücüler tarafından dijital kiosklar üzerinden gerçekleştirilmesiyle, beklemeleri de ortadan kaldırıyor. Randevu sistemi sayesinde saatler öncesinden rafineriye gelip beklemeye gerek kalmadığı için sürücülerin zamanını verimli kullanması sağlanıyor.

“Tüm ürün gruplarında dijital, güvenli, verimli ve sürdürülebilir müşteri uygulamalarını hayata geçiriyoruz”

“Enerjimiz Geleceğe” mottosuyla Türkiye’nin lider sanayi şirketi unvanını geleceğe taşımak için çalıştıklarını aktaran Tüpraş Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Atilla Ulusu, “Stratejik Dönüşüm Planımız ve 2050 Karbon Nötr hedefimiz çerçevesinde temiz enerji dönüşümü için çalışmalarımıza devam ederken, odak iş alanlarımızdan ‘Sürdürülebilir Rafinaj’ı da son teknolojiler ve dijitalleşme uygulamalarıyla daha verimli hale getirmeyi hedefliyoruz. Müşteri odaklı uygulamalarımız çerçevesinde, tüm ürün gruplarımızda ve rafinerilerimizde Randevu Sistemi uygulaması ve Temassız Satış çalışmalarını başarıyla tamamladık. Böylece müşteri ve sürücülerin dolum süreçlerini yüzde 100 dijitalleştirerek, rafinerilerin dolum otomasyon sistemlerini tamamen yeniledik ve mevcut operasyonlarımıza entegrasyonunu sağladık. Bu sayede dolum süreçleri daha güvenli, sürdürülebilir ve entegre bir yapıya kavuştu. Artık İzmit, İzmir, Batman ve Kırıkkale rafinerilerimizde, müşterilerin sipariş açma aşamasından başlayarak tanker sürücülerinin sahadaki dolumun tamamlanmasına kadar olan tüm süreç, insan etkileşimi olmadan, portal uygulamaları, plaka tanıma sistemleri ve dijital kiosklar aracılığıyla gerçekleştiriliyor” dedi.

Tüpraş’ın bu sayede operasyonel verimliliği artırarak müşteri memnuniyetini de yükselttiğini ifade eden Ulusu “Tüm ürün gruplarında dijital, güvenli, verimli ve sürdürülebilir müşteri uygulamalarını hayata geçiriyoruz. Müşteri odaklı dijitalleşme projelerimizde ‘Randevu sistemi uygulaması’ Tüpraş’ın ürün teslimatlarında, rafineri sahalarındaki yoğunluğu azaltıyor ve süreçlerimizi daha etkin ve verimli hale getiriyor.” dedi.

“Rafinaj sektöründe bir ilk olma niteliği taşıyan Kara Dolum Temassız Satış Projesi önümüzdeki dönem vagon, boru hattı ve deniz dolum süreçlerine entegre edilecek”

 Ulusu, Tüpraş’ın uçtan uca dijital müşteri deneyimi adımlarının süreceğini de şu sözlerle ifade etti:  “Tüpraş Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi ile tüm rafinerilerimizde standart bir satış-dolum yönetim sistemi oluşturarak 7/24 sürdürülebilir ve entegre bir altyapı sağladık. Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi ile elde ettiğimiz başarı, gelecekte daha da ileriye gitmek için bizi motive ediyor. Rafinaj sektöründe bir ilk olma niteliği taşıyan Kara Dolum Temassız Satış Projesi’nin önümüzdeki dönem vagon, boru hattı ve deniz dolum süreçlerine entegre edilerek yaygınlaştırılması da planlanıyor.”

Tıkla Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PETROL

Brent petrol 77,82 dolar seviyesinde

Cuma günü 79,06 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 77,88 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün varil fiyatı, saat 10.01 itibarıyla kapanışa göre yüzde 0,08 azalarak 77,82 dolar oldu. Aynı dakikalarda Batı Texas türü (WTI) ham petrolün varili 74 dolardan alıcı buldu.

Geçen hafta, Orta Doğu’da artan gerilimle yükselen petrol fiyatları, ABD Başkanı Joe Biden’ın açıklamalarının ardından yeni haftanın ilk işlem gününde düşüş eğilimine girdi.

Biden, cuma günü, İsrail’in İran’a nasıl karşılık vereceğiyle ilgili sorulara, “İsrailliler (İran’a) saldırı anlamında ne yapacaklarına henüz karar vermediler, görüşmeler sürüyor. Eğer onların yerinde olsam petrol sahalarından farklı alternatifleri düşünürdüm.” yanıtını verdi.

Avustralya ve Yeni Zelanda Bankacılık Grubu (ANZ) Kıdemli Emtia Stratejisti Daniel Hynes, olası bir saldırının arz üzerindeki etkisine ilişkin değerlendirmesinde, “İran’ın petrol tesislerine doğrudan bir saldırıyı İsrail’in seçenekleri arasında en az olası yanıt olarak görüyoruz. Böyle bir hamle uluslararası ortaklarını kızdırırken, İran’ın petrol gelirinin kesintiye uğraması muhtemelen kaybedecek çok az şeyi kalmasına neden olacak ve potansiyel olarak daha şiddetli bir tepkiye yol açacaktır.” ifadelerini kullandı.

Talep tarafında ise ABD’de geçen hafta açıklanan istihdam verilerinin ardından ülkede ekonominin “yumuşak iniş” yapabileceğine yönelik beklentiler etkili oldu.

Ülkede, beklentilerden iyi gelen istihdam verilerinin ekonominin iyiye gittiğini ortaya koyması, dünyanın en çok petrol tüketen ülkesinde petrol talebine ilişkin iyimserliğin artmasını sağladı.

Brent petrolde teknik olarak 78,07 ile 78,87 dolar aralığının direnç, 77,27 ile 76,47 dolar aralığının ise destek bölgesi olarak izlenebileceği belirtiliyor.

Continue Reading

PETROL

Aytemiz’den Kahve Günü’ne  özel kahve kampanyası   

Aytemiz, her yıl olduğu gibi bu yıl da 1 Ekim Dünya Kahve Günü’nü ON 7/24 Market konsepti ile hizmet veren istasyonlarında misafirleriyle birlikte kutluyor. Dünyanın en iyi kahveleri arasında gösterilen İtalyan markası illy, Aytemiz İstasyonlarında Dünya Kahve Günü’ne özel sürpriziyle kahve severlerle buluşuyor. Aytemiz, 28 Eylül – 1 Ekim tarihleri arasında Aytemiz’den kahve alan tüm misafirlerine, ikinci kahveyi hediye ediyor.

Aytemiz, tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de büyük bir ilgiyle kutlanan Dünya Kahve Günü için kahve severlerin çok beğeneceği bir kampanyaya hazırlanıyor. Modern tasarımları, geniş ürün yelpazesi ve lezzetli sandviçleri ile sürücüler için keyifli birer mola noktası olan ON 7/24 Market konseptli Aytemiz istasyonları, bu kampanya ile kahve severleri cezbedecek. Kampanya kapsamında, 28 Eylül – 1 Ekim tarihleri arasında kampanyaya katılan Aytemiz istasyonlarında bir adet İtalyan lezzeti illy kahve alan tüm misafirlere, ikinci kahve Aytemiz’in hediyesi olacak.

Dünya Kahve Günü, 2015 yılından itibaren her yıl aralıksız tüm dünyada kutlanıyor. Yapılan araştırmalar, kahve pazarında en büyük payın %36 ile Avrupa’da olduğunu; özellikle genç tüketicilerin cappuccino, latte ve flat white gibi espresso bazlı seçeneklere ilgisinin de %50 oranında artış gösterdiğini ortaya koyuyor. Aytemiz istasyonlarında Dünya Kahve Günü’ne özel olarak hediyesiyle gelen taze çekirdekten illy kahve seçenekleri arasında espresso, americano, latte, flat white, cappucino gibi sık tercih edilen lezzetler de bulunuyor.

Dünya çapında en çok tercih edilen kahve markalarından biri olan illy’nin kahveleri, 9 farklı yöreden toplanan kahve çekirdeklerinin her hasat dönemi yeniden düzenlenen oranlar ile karıştırıldığı özel formülü sayesinde eşsiz bir lezzet sunuyor. Kuvvetli bir aroma ve yumuşak bir içime sahip benzersiz illy kahveleri, akaryakıt sektöründe sadece Aytemiz istasyonlarının ON 7/24 Marketlerinde sunuluyor.

Aytemiz, 28 Eylül – 1 Ekim tarihleri arasında tüm kahve severleri, ON 7/24 Marketlerinde illy’nin leziz kahveleriyle buluşmaya davet ediyor.

Continue Reading

PETROL

TotalEnergies İstasyonları’ndan 240 TL’ye varan Bankkart Lira hediye

TotalEnergies İstasyonları, Ziraat Bankası iş birliğiyle düzenlenen kampanya kapsamında, Ziraat Bankkart ile Bankkart POS’undan yapılan akaryakıt ve otogaz alışverişine 240 TL’ye varan Bankkart Lira hediye ediyor. 1 Ekim – 15 Kasım 2024 tarihleri arasında geçerli olan kampanya, anlaşmalı TotalEnergies İstasyonları’nı kapsıyor.

500’ü aşkın istasyon ağı ile Türkiye’nin 5’inci büyük akaryakıt şirketi olan TotalEnergies, müşteri odaklı kampanyalarına bir yenisini daha ekledi. 1 Ekim-15 Kasım 2024 tarihleri arasında Ziraat Bankası iş birliği ile düzenlenen kampanya, anlaşmalı TotalEnergies İstasyonları’nda geçerli olacak. Kampanya kapsamında, Ziraat Bankkart ile Bankkart POS’undan  farklı günlerde ve tek seferde Club TotalEnergies üyeliği ile yapılacak 800 TL ve üzeri 4’üncü akaryakıt ya da otogaz alışverişine 240 TL’ye kadar Bankkart Lira hediye edilecek.

Kampanyadan faydalanmak isteyen müşterilerin, akaryakıt ya da otogaz alışverişini gerçekleştirmeden önce Bankkart Mobil, bankkart.com.tr veya Ziraat Bankası’na kayıtlı telefon numaralarından TOTAL yazıp 4757’ye SMS göndermeleri gerekiyor.

Bankkart Liralar 22 Kasım’da yüklenecek

Aynı gün içerisinde yapılan 800 TL ve üzeri harcamalardan sadece bir tanesinin dahil edileceği kampanyada, ödül kazanımına ilişkin bilgiler slip üzerinde ve Bankkart Mobil’de yer alırken, SMS yoluyla da bilgilendirme yapılıyor. Kampanya kapsamında kazanılan Bankkart Liralar 22 Kasım’da yüklenecek ve 22 Aralık tarihine kadar Bankkart anlaşmalı M Oil İstasyonları’nda akaryakıt ve otogaz alışverişlerinde kullanılabilecek.

Bankkart, Bankkart Genç, Bankkart Başak ve Bankkart Business sahiplerinin hem kredi kartı hem de banka kartı özelliği ile dahil olabildiği kampanyaya ücretsiz Bankkart sahipleri katılamıyor. Sadece asıl kart sahiplerine hitap eden kampanyada, ek ve sanal kartlar ile yapılan harcamalar asıl kart sahibinin harcamalarına dahil ediliyor.

Continue Reading

En Çok Okunanlar