PETROL
bp Express Marketlerinde satılan her bir Nescafé Xpress, ecording iş birliği ile doğaya tohum topu olarak geri dönüyor
bp Express ve Nestlé’nin daha yeşil bir dünya için ecording ile gerçekleştirdiği iş birliği kapsamında, Temmuz ve Ağustos ayı boyunca bp Express marketlerinde satılan her bir Nescafé Xpress, doğaya tohum topu olarak geri dönüyor.
bp Türkiye, Nestlé ve ecording’in birlikte gerçekleştirdiği iş birliği kapsamında Temmuz ve Ağustos ayı boyunca bp Express marketlerinde satılan her Nescafé Xpress, doğaya tohum topu olarak geri dönecek. Daha yeşil bir dünya ve sürdürülebilir bir gelecek için hayata geçen kampanya kapsamında 100.000 adet tohum topu, ecording ile doğayla buluşacak. Proje ile bp Express marketlerinde yazın satın alınan her bir Nescafé Xpress ürünü için ecording’in ecoDrone’ları ile belirlenmiş doğal alanlara havadan tohum topu atışı gerçekleştirilecek.
bp Türkiye olarak istasyonlarımızı gelecek hedeflerimiz çerçevesinde dönüştürmekten ve bp’nin yenilenen stratejisi ile paralel, daha iyi bir dünya için bp Express marketlerimizde yenilikçi kampanyalara imza atmaktan mutluluk duyduklarını ifade eden bp Türkiye Akaryakıt Dışı Gelirler ve Franchise Kanalı Müdürü Arda Uncu konuyla ilgili açıklamasında; “Günümüz dünyası doğaya, çevreye ve insanlığa duyarlı olmayı gerektiriyor. Biz de bu bakış açısı ile daha yeşil bir dünya ve sürdürülebilir bir gelecek için Nestlé ve ecording ile gerçekleştirdiğimiz iş birliğimiz ve kampanyamız için heyecanlıyız. “Doğayı Canlandırmaya Devam” diyerek misafirlerimizin desteği ile iki ayın sonunda 100.000 adet tohum topu atışını hedefliyoruz. Tohumların insan elinin ulaşmadığı doğal alanlar ile buluşacak olması çok kıymetli, bu sebeple de ecording’in yaptığı çalışmaları çok anlamlı buluyorum. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da bp Express marketlerimizde ve Wild Bean Cafe’lerimizde ülkemizin önde gelen markalarıyla iş birliği içerisinde yeniliklere imza atmayı sürdürmeyi hedefliyoruz” dedi.
Nescafé Xpress Pazarlama Müdürü Burcu Küçük, Nestlé’nin yer aldığı her alanda çevre hassasiyeti ile sürdürülebilir adımlar attığına dikkat çekerek şöyle devam etti: “Nestlé olarak doğaya ve insana saygılı, sadece bugünü değil gelecek nesilleri, gezegenimizin geleceğini düşünen projelerin içinde yer almaktan mutluluk duyuyoruz. bp Express ve ecording ile de bu ortak noktada buluştuk. Satılan her bir Nescafé Xpress ürünümüzle tohum toplarını toprakla buluşturmak ve tabiatın yaşam döngüsünü koruyabilmek bizim için çok değerli. Önümüzdeki dönemde de Türkiye’de sürdürülebilirlik kapsamında farklı projelere imza atmaya devam edeceğiz.”
PETROL
Aytemiz Vaay ile %4’e Varan Akaryakıt İndirimi
Aytemiz’in yenilikçi ve temassız yakıt alışverişi uygulaması Aytemiz Vaay, eylül ayı ile birlikte şehirlerde artan hareketliliği “Şehre Hoş Geldin” kampanyasıyla karşılıyor. Aytemiz Vaay kullanıcıları, 9-15 Eylül tarihleri arasında akaryakıt alışverişlerinden %4’e varan indirim kazanıyor.
Aytemiz, müşteri odaklı dijital çözümü Aytemiz Vaay uygulaması ile eylül ayına özel bir kampanya sunuyor. 9-15 Eylül tarihleri arasında geçerli olan “Şehre Hoş Geldin” kampanyası kapsamında, Aytemiz Vaay kullanıcıları %4’e varan akaryakıt indirimden faydalanıyor.
Müşterilerine yüksek kalitede akaryakıt ürünlerini yenilikçi hizmetler ve yüksek müşteri memnuniyeti ile sunmaya odaklanan Aytemiz, mobil uygulaması Aytemiz Vaay ile akaryakıt alışverişlerini daha avantajlı hale getiriyor. Aytemiz, yaz tatilinin son bulması ve okulların açılmasıyla birlikte şehirlerde artan hareketliliği ‘Şehre Hoş Geldin’ kampanyasıyla karşılıyor. Kolaylık ve erişilebilirlik anlayışıyla hizmet sağlayan Aytemiz Vaay, ayrıca kullanıcılarına dönemsel olarak pek çok farklı kampanya ve fırsat da sunuyor.
Aytemiz Vaay sunduğu özelliklerle kullanıcılarına en yakın Aytemiz istasyonlarını kolayca bulma, akaryakıt dolumunu hızlı ve temassız bir şekilde gerçekleştirme ve bekleme sürelerini en aza indirme avantajlarını sunuyor. Bunların yanı sıra yolculukların vazgeçilmezi yeni nesil ON 7/24 Marketlerde geçerli kampanyalar ve farklı markalarla iş birliklerinden sağlanan avantajlar da kullanıcıları bekliyor.
9-15 Eylül tarihleri arasında geçerli olan “Şehre Hoş Geldin” kampanyasından ve daha pek çok fırsattan yararlanmak için Aytemiz Vaay uygulamasını AppStore, GooglePlay ve AppGallery üzerinden ücretsiz indirmek ve üye olmak yeterli.
Aytemiz Vaay’a dair detaylı bilgi için: https://www.aytemiz.com.
PETROL
Tüpraş Tüm Rafinerilerinde Randevu Sistemi ve Temassız Satış Uygulamasını Devreye Aldı
Dijital ve sürdürülebilir rafinaj faaliyetleri kapsamında müşterilerle temas ettiği tüm süreçlerinde uçtan uca dijital bir müşteri deneyimi tasarlayan Tüpraş, Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi’ni başarıyla tamamladı. Türkiye’de sektöründe bir ilk olan projeyle; müşterilerin sipariş açma aşamasından başlayarak tanker sürücülerinin sahadaki dolumu tamamlamasına kadar olan tüm süreç insan etkileşimi olmadan, plaka tanıma sistemleri ve dijital kiosklar aracılığıyla gerçekleştiriliyor.
Türkiye’nin lider enerji şirketi Tüpraş, dijitalleşme ve müşteri deneyiminde öncü projelerle sektöründe fark yaratmaya devam ediyor. Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi kapsamında Randevu Sistemi, Temassız Satış ve Sürücü Portalı olmak üzere üç başlık altında gerçekleştirilen çalışmaları, Haziran 2024 itibariyle tüm rafinerilerinde ve ürün gruplarında tamamlayan Tüpraş, dijital dönüşüm yolculuğunda önemli bir projeyi daha başarıyla hayata geçirdi.
Kara Dolum Temassız Satış Projesi, Randevu Sistemi, Müşteri Portalı ve Sürücü Portalı Mobil Uygulaması, kara tankerlerinin dolum alanına girişini düzenleyerek insan temasını azaltıyor. İşlemlerin sürücüler tarafından dijital kiosklar üzerinden gerçekleştirilmesiyle, beklemeleri de ortadan kaldırıyor. Randevu sistemi sayesinde saatler öncesinden rafineriye gelip beklemeye gerek kalmadığı için sürücülerin zamanını verimli kullanması sağlanıyor.
“Tüm ürün gruplarında dijital, güvenli, verimli ve sürdürülebilir müşteri uygulamalarını hayata geçiriyoruz”
“Enerjimiz Geleceğe” mottosuyla Türkiye’nin lider sanayi şirketi unvanını geleceğe taşımak için çalıştıklarını aktaran Tüpraş Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Atilla Ulusu, “Stratejik Dönüşüm Planımız ve 2050 Karbon Nötr hedefimiz çerçevesinde temiz enerji dönüşümü için çalışmalarımıza devam ederken, odak iş alanlarımızdan ‘Sürdürülebilir Rafinaj’ı da son teknolojiler ve dijitalleşme uygulamalarıyla daha verimli hale getirmeyi hedefliyoruz. Müşteri odaklı uygulamalarımız çerçevesinde, tüm ürün gruplarımızda ve rafinerilerimizde Randevu Sistemi uygulaması ve Temassız Satış çalışmalarını başarıyla tamamladık. Böylece müşteri ve sürücülerin dolum süreçlerini yüzde 100 dijitalleştirerek, rafinerilerin dolum otomasyon sistemlerini tamamen yeniledik ve mevcut operasyonlarımıza entegrasyonunu sağladık. Bu sayede dolum süreçleri daha güvenli, sürdürülebilir ve entegre bir yapıya kavuştu. Artık İzmit, İzmir, Batman ve Kırıkkale rafinerilerimizde, müşterilerin sipariş açma aşamasından başlayarak tanker sürücülerinin sahadaki dolumun tamamlanmasına kadar olan tüm süreç, insan etkileşimi olmadan, portal uygulamaları, plaka tanıma sistemleri ve dijital kiosklar aracılığıyla gerçekleştiriliyor” dedi.
Tüpraş’ın bu sayede operasyonel verimliliği artırarak müşteri memnuniyetini de yükselttiğini ifade eden Ulusu “Tüm ürün gruplarında dijital, güvenli, verimli ve sürdürülebilir müşteri uygulamalarını hayata geçiriyoruz. Müşteri odaklı dijitalleşme projelerimizde ‘Randevu sistemi uygulaması’ Tüpraş’ın ürün teslimatlarında, rafineri sahalarındaki yoğunluğu azaltıyor ve süreçlerimizi daha etkin ve verimli hale getiriyor.” dedi.
“Rafinaj sektöründe bir ilk olma niteliği taşıyan Kara Dolum Temassız Satış Projesi önümüzdeki dönem vagon, boru hattı ve deniz dolum süreçlerine entegre edilecek”
Ulusu, Tüpraş’ın uçtan uca dijital müşteri deneyimi adımlarının süreceğini de şu sözlerle ifade etti: “Tüpraş Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi ile tüm rafinerilerimizde standart bir satış-dolum yönetim sistemi oluşturarak 7/24 sürdürülebilir ve entegre bir altyapı sağladık. Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi ile elde ettiğimiz başarı, gelecekte daha da ileriye gitmek için bizi motive ediyor. Rafinaj sektöründe bir ilk olma niteliği taşıyan Kara Dolum Temassız Satış Projesi’nin önümüzdeki dönem vagon, boru hattı ve deniz dolum süreçlerine entegre edilerek yaygınlaştırılması da planlanıyor.”
PETROL
SOCAR Energy School’da Üçüncü Dönem Başlıyor
SOCAR Türkiye ve Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU) iş birliği ile hayata geçirilen SOCAR Energy School’un üçüncü dönemi başlıyor. Enerji alanında uzmanlaşmak isteyen katılımcıların başvurabileceği programın başvuruları 12 Ekim’de sona erecek.
Türkiye’nin en büyük doğrudan dış yatırımcısı ve en büyük entegre endüstri grubu SOCAR Türkiye’nin, Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU) iş birliğiyle ilkini 2022 yılında düzenlediği SOCAR Energy School sertifika programının üçüncüsü başlıyor. SOCAR Energy School sertifika programında, küresel ve bölgesel enerji konuları, Türkiye ve Azerbaycan’ın enerji stratejileri, enerjide yeni trendler ele alınacak ve Kasım ayında Azerbaycan’da gerçekleşmesi planlanan Birleşmiş Milletler İklim Zirvesi COP29’da yer alacak başlıklar değerlendirilecek.
Program, enerji alanında uzmanlaşmak isteyen kamu ve özel sektör yöneticilerini, akademisyenleri, medya mensuplarını, uluslararası düzeyde politika yapıcıları ve enerji uzmanlarını bir araya getirmeyi amaçlıyor. Enerjinin her alanında kapsamlı ve geniş bakış açısına sahip olma, küresel ve bölgesel enerji konularını çok yönlü değerlendirebilme fırsatı sunan sertifika programında alanında uzman eğitmenler ve dünyaca ünlü konuşmacılar, enerjinin farklı alanlarındaki bilgi ve deneyimlerini paylaşıyor.
2022 yılından bu yana 1400 kişinin üzerinde başvuru alan SOCAR Energy School sertifika programına, titizlikle yapılan değerlendirmeler sonucunda toplam 130 katılımcı kabul edildi.
Yeni dönem de ücretsiz
Üçüncü döneminde de ücretsiz gerçekleştirilecek olan SOCAR Energy School sertifika programına bu yıl 65 katılımcı kabul edilecek. Programa 12 Ekim 2024 Cumartesi gününe kadar www.socarenergyschool.com/en ve www.socarenergyschool.com adreslerinden başvuru yapılabilecek. Başvuruların değerlendirilmesi ve katılımcıların belirlenmesinin ardından eğitimler 30 Kasım’da başlayacak ve 10 Şubat 2025 tarihinde sona erecek. Programın açılış töreni ve ilk dersi, SOCAR Türkiye’nin Aliağa’daki üretim tesislerinde fiziki olarak yapılacak. Enerji alanında dünyaca ünlü uzmanların, ulusal ve uluslararası üniversitelerden öğretim üyelerinin vereceği eğitimler ise çevrimiçi platformdan takip edilecek.
Araştırma desteğine başvuru fırsatı
Sertifika programını başarıyla tamamlayan katılımcılar, enerji alanında yürüttükleri araştırmaları ile SOCAR Energy School Araştırma Destek Programı’na da aday olabilecek.
SOCAR Energy School sertifika programı, üçüncü döneminde ayrıca sosyal etkinlikler ve özel projelerle zenginleştirilerek katılımcıların bu özel ağ vasıtasıyla birbirleriyle iletişimini sürdürmesine ve iletişimin farklı platformlara taşınmasına imkan sağlayacak.
-
PETROL4 gün önce
SOCAR Energy School’da Üçüncü Dönem Başlıyor
-
Güneş Enerjisi4 hafta önce
Erdemir Şanlıurfa’da güneşe 2,4 milyar dolar yatıracak
-
Yenilenebilir Enerji4 hafta önce
Nordex ve Akfen’den yenilenebilir enerjide dev iş birliği
-
Elektrikli Araçlar4 hafta önce
Raşit Kırkağaç: Küresel elektrikli araç pazarı büyüyor
-
PETROL5 gün önce
Oruç Reis, Somali’de 3 boyutlu sismik çalışma yapacak
-
PETROL4 gün önce
Tüpraş Tüm Rafinerilerinde Randevu Sistemi ve Temassız Satış Uygulamasını Devreye Aldı
-
Sektörel5 gün önce
ABD kömürünün ilacı Asya ve Afrika mı?
-
PETROL4 gün önce
Aytemiz Vaay ile %4’e Varan Akaryakıt İndirimi