Connect with us

PETROL

Nurten Öztürk, ‘OPET’in kusursuza yolculuğu’nu Brand Week’te anlattı


OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk, Brandweek İstanbul’da “Zihinlerden Kalplere Sosyal Marka ‘Nasıl Olunur’?” başlıklı oturumda Gazeteci Nilay Örnek’in sorularını yanıtladı. Öztürk’ün, Opet’in 30’uncu yılında Mersin’de başlayan ve ‘Türkiye’nin Aşkla Bağlanılan Markası’na dönüşen yolculuğunu anlattığı söyleşinin, Brandweek’in en ilgi çekici oturumu olduğu aktarıldı. Konuşmasında Öztürk, yaşama dair deneyimlerini, altın öğütleri ile birlikte paylaştı.

OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk, 7-11 Kasım tarihleri arasında Zorlu PSM’de gerçekleştirilen Brand Week İstanbul’a katıldı. Öztürk, “Zihinlerden Kalplere Sosyal Marka Nasıl Olunur?” oturumunda Gazeteci Nilay Örnek’in sorularını yanıtladı. OPET’in akaryakıt dağıtım sektöründe Öztürkler Limited Şirketi olarak çıktığı yolculukta, bugün Türkiye’nin en güçlü markaları arasında yer aldığını belirten Nurten Öztürk, “Benim gibi asıl mesleği öğretmenlik olan eşim OPET Yönetim Kurulu Kurucu Başkanı Fikret Öztürk’le bir hayal kurduk. Her şey hayallerle başlar ancak bu hayalleri gerçekleştirmek çok önemli bir emek, çaba ve zaman gerektirir. OPET işte böyle doğdu. Önce maden yağı ticaretine yöneldik. Kadınların akaryakıt sektöründe görülmesinin mümkün olmadığı dönemlerdi. Eşim “Kasanın yanında dursan yeterli’’ dese de ben bununla yetinmedim. İşin tüm zayıf noktalarını görerek onları tamamlamaya çalıştım” dedi.

Çevreye duyarlı bir insan olarak ilk işinin, madeni yağ tenekelerinin tozunu aldırmak olduğunu anlatan Öztürk, “İnsanların temiz olan madeni yağ tenekelerini tercih ettiklerini fark ettim. Başlangıçta madeni yağ dükkanına gelen müşteriler “Ne işi var bu kadının?” derken, zaman geçtikten sonra beni arar oldular. Ben olduğumda oradaki sıcaklığı fark ettiler. Bir süre sonra işimizi Mersin’den İstanbul’a taşıdık. İstanbul’a geldiğimizde baktık ki sektördeki beş akaryakıt şirketi var ve hepsi yabancı. Eşimle “Neden yüzde 100 yerli sermaye ile kurulmuş bir akaryakıt şirketi olmasın?” dedik. “Türkiye’de öyle bir şirket kuralım ve bu şirketi uluslararası yapalım” dedik. OPET böyle doğdu. 6 Aralık 1992’de de akaryakıt satışına başladı” diye konuştu.

SAĞLIKLI BİR TOPLUM İÇİN 22 YILDIR YOLLARDA

Nurten Öztürk, bilinçli toplum projeleriyle 20 milyondan fazla insanın hayatında değer yaratan OPET’in sosyal sorumluluk anlayışını ve ilk projesi Temiz Tuvalet Kampanyası’nın öyküsünü de “Zihinlerden Kalplere Sosyal Marka Nasıl Olunur?” oturumunda anlattı. Öztürk şöyle konuştu: “İşe başladığımız zamanlarda karayollarında gidilecek tuvalet yoktu. Tuvaletler istasyonlardan çok uzak ve girilemez haldeydi. Bir çözüm gerekiyordu. Temiz Tuvalet Kampanyası bu şekilde planlandı. Eşim “Sen başlatırsan, istasyon istasyon gezersen olur” dedi. “Müşteri kaybederiz” diyenler oldu. Ancak ben, “Bu proje olacak. Önce karayollarındaki istasyonlarımızdan başlayıp tüm Türkiye’ye yayacağız’’ dedim. “Tuvaletleri temizlersek yalnız kendimize değil toplumumuza da hizmet edeceğiz” diyerek yola çıktık ve 22 yıldır yollardayız. Uğramadığımız yerler, kurumlar kalmadı. Yurtdışına da gittik. Projemizin doruk noktası yakın zamanda lansmanını yaptığımız “Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar” oldu. Biz projeyi kalıcı olarak gelecek nesillere aktararak toplumun zihnine kazıyacağımızı düşünüyoruz. Temiz Tuvalet, o kadar başarılı oldu ki ilk yıl 25 bine yakın teşekkür aldım. 2004 yılında da uluslararası IPRA ödülü İngiltere’de verildi. “Dünya Tuvaletçiler Birliği’nin başkanlığını yapar mısınız?’’ dediler ve “Anladık ki bu problem insanlığın yaşamı boyunca var olacak bir problem ve siz bunu çözdünüz. Medeniyet simgesi olan tuvaletlere yönelik proje yaparak Türkiye’ye çağ atlattınız” diye eklediler. Bu proje, sadece hijyen sorununu değil başka sorunları da çözmemiz gerektiğini gösterdi. Şirketim de buna hazır ve arkamdaydı.”

“OPET’İ BİR OKUL OLARAK DÜŞÜNÜYORUZ”

Temiz Tuvalet Kampanyası’nın ardından Yeşil Yol ve Örnek Köy, Tarihe Saygı, Trafik Dedektifleri, Kadın Gücü ve İşimiz Temiz projelerine başladıklarını anlatan Nurten Öztürk, “Kadın Gücü projemizle kadın istihdamı sorununa yöneldik.  Bugün 80 ilimizdeki istasyonlarda kadınlarımız çalışıyor, bundan çok büyük gurur duyuyoruz. TOBB Kadın Girişimciler Kurulu Başkanı olarak aynı zamanda yine kadın, cinsiyet eşitliği ile ilgili problemleri çözecek hem de kadın istihdamını artıracak ciddi projeler üzerinde çalışıyoruz” dedi. OPET’in yıllardır sektörünün Türk toplumu tarafından en çok sevilen markası olduğuna dikkat çeken Nurten Öztürk, “Lovemark Araştırması’nda akaryakıt dağıtım kategorisinde şirketimiz her yıl lider oluyor. Bunun sebebi insanımızın bize olan güveni ve sevgisi. Biz aslında kusursuza yolculuk yapan bir şirketiz. Vizyonuna; ‘ülke yararına kurumsal sosyal sorumluluk projeleri yapan’ ifadesi koyan şirket sayısı azdır. Aynı zamanda da Türkiye’nin bir numaralı akaryakıt şirketi olmayı da hedef olarak koyduk. OPET’i bir okul olarak düşünüyoruz. Ticaretin içinde olmamıza rağmen öğretmenlikten hiçbir zaman kopmadık. Ben hep öğretmen kalmayı tercih ediyorum. Bu duygusal bağ da biz öğretmen kaldığımız sürece devam edecek” dedi.

“İNSANIMIZIN İHTİYACI OLAN ŞEY NEREDE İSE ORADA OLACAĞIZ”

Nurten Öztürk, 30 yaşında genç bir marka olan OPET’in bundan sonraki 30 yılı için; “İnsanımızın ihtiyacı olan şey nerede ise orada olacağız. Değişim kaçınılmaz. Değişime inanmamak yanlış. Teknoloji çok gelişti, değişti. Sürekli kendimizi geliştirmek çok değerli. Akaryakıt sektörünün geleceğiyle ilgili pek çok söylemler var. Bunların kısa süreli olduğunu düşünmüyoruz. Daha uzun yıllar ülkemize akaryakıt satarak hizmet vereceğiz. Ama aynı zamanda alternatif enerjilere de yatırım yaparak geleceğimizi zenginleştirmeye çalışıyoruz. İstasyonlarımızda başka iş alanları da açmak istiyoruz. Çünkü OPET görünenden çok daha fazlası” diye konuştu.

‘İNSANI İŞİMİZİN ÖZNESİNE KOYDUK, HİZMETİ İLKE EDİNDİK’

Nurten Öztürk, OPET’te her zaman en iyi işi yapmak ve fark yaratmak için çabaladıklarına değindi. Öztürk, “Bizim zamanımıza kadar akaryakıt istasyonları akaryakıt alınıp geçilip gidilen yerlerdi. Ama insana hizmet etmek lazım. Akaryakıtı kullanan araç ama aracı kullanan da insan. Biz insanı işimizin öznesine koyduk, hizmeti ilke edindik. Zaten bu ülkede kurulan akaryakıt dağıtım şirket olarak bu ülkeye borcumuz ve sorumluluğumuz olduğunu düşündüğümüz için ne gerekiyorsa yaptık. Bir taraftan ticari faaliyetlerimizi sürdürürken, insanlarımızla kucaklaşacağımız, onların bizi, bizim onları arayacağımız bir sistem geliştirdik. Böylece OPET büyüdü ve şu anda Türkiye’nin en büyük akaryakıt dağıtım şirketi. Bunu da yalnız yapmadık insanlarımızla beraber yaptık” ifadelerini kullandı.

Tıkla Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PETROL

Küresel madeni yağ pazarının aralıksız lideri Shell 18. kez zirvede


 

Madeni yağ üretiminin bir kısmını Türkiye’de gerçekleştiren Shell, bir kez daha dünyanın lider madeni yağlar tedarikçisi seçilerek küresel şampiyonlukta 18 yılı devirdi.

Shell binek araç, ticari araç ve endüstriyel yağlar olmak üzere 3 ana kategoride de liderliğini sürdürdü.

Zirvede büyümeye devam eden şirketin başarısında premium ürün yatırımları ve yenilikçi çözümleri rol oynadı.

Shell küresel pazar araştırma ve danışmanlık şirketi Kline + Company’nin raporuna göre, üst üste 18. kez dünyanın bir numaralı madeni yağlar tedarikçisi oldu.

Kocaeli Derince’de kurulu Akdeniz’in tek gres ve en büyük madeni yağ tesisiyle global madeni yağ üretiminin bir kısmını da uzun yıllardır Türkiye’de gerçekleştiren Shell; binek araç, ticari araç ve endüstriyel yağlar olmak üzere raporda ele alınan 3 ana kategoride ve toplamda küresel sektör liderliğini sürdürdü.

Kline + Company’nin ‘Global Madeni Yağlar: Pazar Analizi ve Değerlendirme’ adlı raporu dünyanın önde gelen madeni yağlar pazarları, pazar segmentleri, ürün türleri ve formülasyonları kapsamında 2023 verilerine göre hazırlandı.

“Öncü rolümüzü koruma hedefindeyiz”

 

Shell Madeni Yağlar Küresel Başkan Yardımcısı Jason Wong 18 yıllık aralıksız liderliğe ilişkin şu değerlendirmeleri yaptı:

“Madeni yağlar alanında dünya liderliğini aralıksız sürdürüyor olmamız, tüketicilere, ticari müşterilere ve endüstriyel kullanıcılara doğru madeni yağlar çözümleri sunma konusundaki kararlılığımızın en güçlü kanıtıdır.

Yenilikçi markamız, teknolojimiz ve insan kaynağımızla küresel çapta mobiliteyi desteklemekten gurur duyuyoruz. Önümüzdeki dönemde de geleceğin madeni yağlar ve sıvı çözümlerini sunarak bu öncü rolümüzü koruma hedefindeyiz” dedi.

Shell’in küresel liderliğinin arkasında, Shell Helix binek araç motor yağları, Shell Rimula kamyon ve ağır hizmet motor yağları, Shell Tellus ve Shell Gadus endüstriyel yağları ve gresleri gibi birçok pazarda tercih edilen premium ve farklılaştırılmış ürünlere yaptığı yatırımlar bulunuyor.

Batarya ile veri merkezi sıvılarında yarına bugünden hazır

Aynı zamanda 2019 yılında E-Fluids portföyünü tanıtan ilk markalardan biri olan Shell, bugün Shell E-Fluids ile elektrikli araçların verimliliğini, güvenliğini ve sürdürülebilirliğini artırıyor.

Bu ürünler, yalnızca elektrikli araçlar için değil, veri merkezleri ve Batarya Enerji Depolama Sistemleri (BESS) gibi alanlar için de yenilikçi çözümler sunuyor. Shell, bu kapsamda performans, verimlilik ve sürdürülebilirlik alanlarında sınırları zorlayan bir dizi daldırma soğutma sıvısı da geliştirdi.

Shell Madeni Yağlar, Shell’in 2050 yılına kadar net sıfır emisyonlu bir enerji şirketi olma hedefinin gerçekleşmesinde kritik bir rol oynuyor. Bu hedef doğrultusunda, Shell kendi operasyonlarından kaynaklanan karbon emisyonlarını azaltmanın yanı sıra müşterilerinin karbon ayak izlerini minimize etmelerine ve atıklarını azaltmalarına yardımcı oluyor.

Yakıt verimliliği ve motor ömrüne katkı sağlıyor

Bu doğrultuda Shell aynı zamanda sürdürülebilir ambalajlar ve döngüsel çözümler geliştirerek atıkları azaltıyor ve biyolojik olarak parçalanabilir ürünleriyle daha çevreci seçenekler sunuyor.

Shell’in gelişmiş düşük viskoziteli yağları, yakıt verimliliğini araçlarda %3’e[1], endüstriyel uygulamalarda da enerşi tasarrufunu %4’e[2] kadar artırabiliyor. Bu özellikler, motor ve makinelerin ömrünü uzatıyor ve aynı zamanda emisyonların azalmasına da katkı sağlıyor.

Kline + Company’nin raporuna göre, Shell 2023 yılında %11,6’lık küresel pazar payıyla liderliğini pekiştirdi. Shell Madeni Yağlar’ın küresel satışlarının segmentlere göre dağılımı ise %36 tüketici otomotiv, %33 endüstriyel ve %31 ticari otomotiv olarak gerçekleşti.

 

Continue Reading

PETROL

Türk Telekom ve Petrol Ofisi Grubu’ndan akaryakıt sektörünün en büyük dijital dönüşüm hamlesi


Türkiye’nin enerji altyapı grubu Petrol Ofisi ile Türkiye’nin dijital dönüşümünün lideri Türk Telekom arasında “Geniş Alan İletişim Ağı” (SD-WAN) alanında dört yıldır devam eden stratejik iş birliğinde yeni bir döneme girildi.  Petrol Ofisi Grubu’nun 81 ilde sayıları 2 bin 700’e varan akaryakıt istasyonunu kapsayan ve dünyanın en yaygın SD-WAN teknolojisi kullanımlarından birine imza atılan proje, sektörde de bir ilk olma özelliği taşıyor.

Türkiye akaryakıt ve toplam kimyasal pazarlarının geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu, dijital dönüşümün lideri Türk Telekom ile gerçekleştirdiği iş birliğiyle, sektöründe bir ilke imza attı. Şirket, Türkiye genelindeki akaryakıt istasyonları ve yurt genelinde yayılan köy pompalarında satış, stok ve dolum verilerinin yönetimini daha güvenli ve kesintisiz hale getirmek amacıyla Türk Telekom ile sürdürdüğü kapsamlı iş birliğini genişletiyor. Bu iş birliği sayesinde Türk Telekom, Petrol Ofisi’nin akaryakıt otomasyon sistemlerinin dijital dönüşümünde sektöre referans teşkil eden “Geniş Alan İletişim Ağı” (SD-WAN) ve Lokal Network Altyapı kurulumunu hayata geçirerek 5 yıl daha altyapı yönetimini sağlayacak. Yeni anlaşma ile Petrol Ofisi Grubu’nun dört yıl önce sektörde bir ilke imza atarak yine Türk Telekom iş birliğiyle kullanmaya başladığı SD-WAN teknolojisi, geçtiğimiz günlerde devir süreci tamamlanan bp istasyonlarında ve hizmet noktalarında da kullanılacak.

Anlaşma hakkında açıklama yapan Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu, “Grubumuzun dijital dönüşüm hedeflerine ulaşmasında önemli bir kilometre taşı olan ve Türkiye genelinde enerji sektöründe iletişim otomasyon altyapısının, UTTS dâhil olmak üzere yenilikçi çözümlerle güçlendirilmesine katkı sunan bu önemli projeyi, dijitalleşmeyi bir kültür olarak gören ve ülkemizin dijital dönüşümünde hayati rol oynayan Türk Telekom ile hayata geçirmekten ötürü mutluyuz. bp satın alımı ile birlikte ülke genelinde 2 bin 700 adetlik bir istasyon ağına ulaşarak ülkenin enerji arzının güvenliği ve erişimindeki rolümüzü daha da perçinlediğimiz bir yaygınlığa eriştik. Türkiye’nin dört bir yanına ulaşan bu ağı güvenli, kesintisiz ve yüksek erişilebilirlik sağlayan bir iletişim altyapısı ile destekleyerek sektörde norm olacak bir standarda öncülük etmenin gurunu yaşıyoruz.” şeklinde konuştu.

Türk Telekom CEO’su Ümit Önal ise açıklamasında şunları söyledi: “Türk Telekom olarak, işletmelerin ve kurumların dijital dönüşüm yolculuklarında yanlarında olmaktan gurur duyuyoruz. Hayatın her alanına aktardığımız dijitalleşme vizyonumuz ile savunmadan sanayiye, finanstan enerjiye, eğitimden sağlığa ulaşımdan tarıma, sanattan spora pek çok sektörlerde dijitalleşmeyi sağlayan kilometre taşlarını oluşturmaya devam ediyoruz. Petrol Ofisi ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği, SD-WAN teknolojimizle onların ağ yönetimini daha esnek, güvenilir ve merkezi hale getirerek, operasyonel verimliliklerini en üst düzeye çıkarmalarına olanak tanıyor. Geleceğin teknolojilerini bugünden hayata geçirerek, işletmelerin dijital dönüşüm süreçlerini desteklemeye ve en yeni teknolojilerle uçtan uca çözümler sunmaya devam edeceğiz.” dedi.

Merkezi ağ mimarisi ile yüzde 100’e yakın erişilebilirlik
İstasyon ve terminal altyapısını tek bir merkezden yönetmeyi mümkün kılan, esneklik, ölçeklenebilirlik ve yüksek görünürlük sağlayan bir ağ mimarisi olan SD-WAN (Geniş Alan İletişim Ağı) teknolojisi Petrol Ofisi Grubu’nun Türkiye’nin 81 ilinde bulunan ve sayıları bp’nin de katılımıyla 2 bin 700’e varan akaryakıt istasyonunda kullanılabilir hale gelecek. Bu sayede istasyonlarda otomasyon sistemleri ile elde edilen verilerin Türk Telekom’un sağladığı uydu, GSM ve karasal hatlar üzerinden Petrol Ofisi veri merkezi ve Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’na (EPDK) anında iletilmesi sağlanacak. Petrol Ofisi Grubu’na geniş alan ağlarını merkezi bir yapıda yönetme imkânı sunan bu yenilikçi SD-WAN teknolojisi, yüzde 100’e yakın erişilebilirlik, esneklik ve ölçeklenebilirlik sağlıyor.

Continue Reading

PETROL

UTTS (ULUSAL TAŞIT TANIMA SİSTEMİ) İÇİN SON BAŞVURU TARİHİ 31 OCAK 2025 OLDU


Ticari araç sahipleri dikkat! Hazine ve Maliye Bakanlığı’nın uygulamaya koyduğu Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi (UTTS) için başvuru süresi uzatıldı. Akaryakıt işlemlerini güvenli, şeffaf ve kayıtlı hale getirmeyi hedefleyen bu sistemde başvuru süresi 31 Ocak 2025 tarihine kadar devam edecek. Cihaz montaj işlemleri için ise son tarih 30 Nisan 2025 olarak belirlendi.

Eren Teknik Otomotiv A.Ş., yakıt güvenliği ve filo yönetimi alanında sunduğu yenilikçi hizmetlerle sektörde fark yaratmaya devam ediyor. Uzun yıllara dayanan deneyimi ve geniş hizmet ağıyla, UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) sürecinde de ticari araç sahiplerine eksiksiz çözümler sunuyor. Ayrıca, Dünya markası Fuelguard ile işbirliği yaparak yakıt güvenliği alanında önemli başarılar elde etmiş ve UTTS sürecine farklı bir sinerji katmıştır.

Eren Teknik Otomotiv A.Ş. CEO’su Mehmet Bulut: “Yakıt Güvenliğinde Öncü Çözümler Sunuyoruz”

Eren Teknik Otomotiv A.Ş. CEO’su Mehmet Bulut, UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi)’nin yakıt güvenliği açısından sektöre sağladığı faydaları vurguladı ve şirketin bu alandaki öncü rolüne dikkat çekti:

“Eren Teknik Otomotiv A.Ş. olarak, yakıt güvenliği konusundaki uzmanlığımızı UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) sürecine entegre ederek müşterilerimize en yüksek standartlarda hizmet sunuyoruz. Yakıt güvenliğine olan katkılarımız, dünya çapında bir marka olan Fuelguard ile gerçekleştirdiğimiz işbirliği ile güçlendi. Fuelguard ile sunduğumuz çözümler, kaçak ve usulsüz işlemleri önlerken, sektöre şeffaflık ve güvenlik kazandırıyor. Uzman ekiplerimiz ve yenilikçi teknolojilerimizle ticari araç sahiplerinin güvenilir bir çözüm ortağıyız.”

Yakıt Güvenliğini Sağlayan Doğru Cihaz ve Uzman Hizmet

Eren Teknik Otomotiv A.Ş., yakıt güvenliğini en üst düzeye çıkarmak için UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) cihaz montajında tüm marka ve model araç gruplarının tamamına uygun çözümler sunuyor. Yanlış cihaz seçiminin yakıt güvenliğini ve sistem işleyişini olumsuz etkileyebileceğini belirten Mehmet Bulut, şu uyarılarda bulundu:

“Tüm marka ve model araç gruplarının yakıt depolarına uygun cihazların seçimi, sistemin sağlıklı işleyişi ve yakıt güvenliği açısından kritik öneme sahip. Uzman ekiplerimiz, doğru cihaz seçimi ve montaj işlemleriyle müşterilerimize tam güvence sağlıyor. Montaj süresi araç başına yalnızca 15 dakika, bu da hem hız hem de verimlilik anlamına geliyor.”

Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi’nin Türkiye Geneli Yetkili Montaj Servis Ünvânına Sahibiz

Eren Teknik Otomotiv A.Ş., yakıt güvenliği alanındaki liderliği ve güçlü hizmet ağıyla Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi (UTTS) montajı konusunda Türkiye geneli yetkili montaj servis ünvanına sahiptir. Mobil ekipler, müşterilerinin bulunduğu yerde hızlı ve güvenilir montaj işlemi gerçekleştirerek sürecin kolay ve sorunsuz bir şekilde tamamlanmasını sağlıyor. CEO Mehmet Bulut, bu hizmetin avantajlarını şöyle açıkladı:

“Yakıt güvenliğini sağlamak ve sistemi hızlı bir şekilde devreye almak için mobil ekiplerimizle müşterilerimizin ayağına gidiyoruz. UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) sayesinde yakıt tüketim raporları, ikmal kontrolü ve filo yönetiminde sağlanan kolaylıklarla hem bireysel kullanıcıların hem de işletmelerin güvenliğini artırıyoruz. Aynı zamanda bu sistem, yakıt harcamalarında maliyet tasarrufu sağlayarak ekonomik fayda da sunuyor.”

Eren Teknik Otomotiv A.Ş. ile Güvenli ve Şeffaf Yakıt Yönetimi

Yakıt güvenliğinde uzun yıllardır lider olan Eren Teknik Otomotiv A.Ş., UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) sürecinde de bu uzmanlığını ortaya koyuyor. Şirket, Fuelguard ile yaptığı işbirliği sayesinde kaçak yakıt alımlarını önleyen teknolojiler ve kapsamlı çözümler sunuyor. Eren Teknik Otomotiv A.Ş., hem bireysel araç sahiplerinin hem de filoların ihtiyaçlarına yüksek güvenlikli çözümlerle yanıt veriyor.

Son Başvuru ve Montaj Tarihlerini Kaçırmayın!

Başvurular için son tarih 31 Ocak 2025 iken, cihaz montaj işlemleri için belirlenen son tarih 30 Nisan 2025. Eren Teknik Otomotiv A.Ş., müşterilerinin bu süreçte yakıt güvenliğini ve verimliliği artırmak için tüm olanaklarını seferber etmiş durumda.

Daha Fazla Bilgi İçin:

Yakıt güvenliği ve UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) hakkında detaylı bilgi almak için Eren Teknik Otomotiv A.Ş. ile iletişime geçin. Güvenli, şeffaf ve kayıtlı bir sistem için Eren Teknik Otomotiv A.Ş.’ye güvenin!

Continue Reading

En Çok Okunanlar