PETROL
OPET bir kez daha akaryakıt sektörünün ‘LOVEMARK’ı seçildi

OPET, Mediacat Dergisi’nin Ipsos iş birliği ile gerçekleştirdiği Lovemark Türkiye Araştırması 2022’de üst üste 7’nci kez akaryakıt sektörünün ‘Aşkla Bağlanılan Markası’ seçildi. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, “OPET, yalnızca işini iyi yaptığı için değil, işinin “yollarda görünenden daha fazlası” olduğunu bildiği için bugün Türkiye’nin en sevilen akaryakıt markası” dedi.
Müşterilerinin ihtiyaçlarını mükemmel bir şekilde karşılamak, bunu yaparken gelecek nesillere de çevresel, toplumsal ve sosyal anlamda daha yaşanabilir bir dünya bırakmak üzere çalıştığının altı çizilen OPET’in, Türk tüketicisinin kalbinin sahibi olmaya devam ettiği belirtildi. OPET, Lovemark Türkiye “Türkiye’nin Lovemark’ları 2022”de 7’nci kez üst üste akaryakıt sektörünün “aşkla bağlanılan markası” oldu. 10 Kasım tarihinde OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, ödülü Brandweek İstanbul kapsamında düzenlenen törende Mediacat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve Ipsos Ülke Hizmet Hattı Lideri Özge Sönmez’den aldı.

Mediacat önderliğinde Ipsos tarafından 15’inci kez gerçekleştirilen “Lovemark” araştırmasında bu yıl da markaların zihin payı, duygusal olarak yakınlık derecesi, beklenti ve ihtiyaçları karşılama düzeyi ile asla bırakılamayacak kadar sevilip sevilmediği dikkate alınarak hesaplama yapıldı.
“AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE İNSAN ODAKLI OLMAK BÜYÜK FARK YARATIYOR”
OPET, “Aklınıza ilk gelen markayı söyler misiniz?”, “Bu markayı kendinize ne derece yakın hissediyorsunuz?”, “Bu marka beklentilerinizi ve ihtiyaçlarınızı ne derece karşılıyor?”, “Bu marka ‘en sevdiğim, asla vazgeçemeyeceğim bir markadır’ ifadesine ne derece katılıyorsunuz?” sorularında sektörünün en yüksek puanını alan marka oldu. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca konuyla ilgili değerlendirmesinde; “OPET insan odaklı bir marka. Akaryakıt sektöründe insan odaklı olmak büyük fark yaratıyor. Biz, istasyonlarımızı müşterilerin yolculukları sırasında soluklandığı, alışveriş yaptığı, araç içindeki yolcuların her türlü ihtiyaçlarını karşıladığı mekanlara dönüştürürken, sosyal sorumluluk alanında da kendimizi geliştirdik. Hatta bu alanda sektörümüze örnek olduk. 30 yaşında genç bir marka olan OPET, yalnızca işini iyi yaptığı için değil, işinin “yollarda görünenden daha fazlası” olduğunu bildiği için bugün Türkiye’nin en sevilen akaryakıt markası” ifadelerini kullandı.

“ÜLKEMİZE VE MÜŞTERİLERİMİZE GÖNÜLDEN BAĞLIYIZ”
OPET’in sürdürülebilirlik, sosyal sorumluluk, kurumsal vatandaşlık gibi kavramların önemini çok önceden fark ettiğine dikkat çeken Ağca, “Bu bilinçle bir akaryakıt markası olmanın ötesine geçerek, eğitime, sağlığa, çevreye ve tarihe sahip çıkan vizyoner bir markayız. Akaryakıt sektöründe bir perakendeci olarak müşteri alışkanlıkları ve ihtiyaçlarını iyi okuyor, önceden öngördüğümüz bir yetkinlikle ele alıyoruz. Müşteri daha düşünmeden, onun ihtiyaçlarını ona sunuyor veya hatırlatıyor, tercihi müşteriye bırakıyoruz. Dijital dönüşüme ve inovasyona yatırıma odaklanıyoruz. Bugüne kadar 20 milyonun üzerinde insanımızın hayatına değer kattığımız, uzun soluklu sosyal sorumluluk projelerimize devam ediyoruz. Ülkemize ve müşterilerimize gönülden bağlıyız. ‘Lovemark’ olarak kalplerde bir kez daha yer edinmek, işimize ve insanımıza olan sevgimizin yansıması. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da değer yaratmaya, fark yaratacak çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

‘OPET’İN ÇALIŞMALARI DÜNYA TARAFINDAN TAKDİR GÖRÜYOR’
30’uncu yılını kutlayan OPET’in, dünyanın önde gelen iş ödülleri programlarından aldığı ödüllerle adını dünyanın en iyileri arasına adını yazdırdığı ifade edildi. OPET, Uluslararası Stevie Ödülleri’nde 20, Globee Ödülleri’nde ise 21 ödüle birden layık görüldü. “Yılın Şirketi”, “Avrupa’nın En İyi Sosyal Sorumluluk Programı”, “Enerji Sektöründe En Yenilikçi Şirket” gibi ödüllerin sahibi olan OPET için jüri üyeleri tarafından “Türkiye’de akaryakıt sektörünün dönüşümüne öncülük ediyor” yorumunda bulunuldu. Sosyal sorumluluk projelerinin lideri, OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk; ‘Yılın Sosyal Değişim Yaratıcısı’, ‘İş Dünyasında Yılın Başarılı Kadın Rol Modeli’, ‘Yılın Vizyoner Kadın Lideri’, ‘Yılın Kadını’, ‘Yaşam Boyu Başarı Ödülü’ ve ‘Enerjide Yılın Yöneticisi’ başlıklarında ödül kazanırken Öztürk, aynı zamanda Stevie International Business Awards’da ‘Yaşam Boyu Başarı Ödülü’ne layık görülen ilk Türk oldu. OPET, bu yıl yurt içi ve yurt dışı ödül platformlarından 75 ödül aldı.
PETROL
İsveç rallisinin “en hızlı çaylağı” Team Petrol Ofisi pilotu Kerem Kazaz oldu

En genç ralli şampiyonumuz Kerem Kazaz, ilk kez yarıştığı FIA Gençler Dünya Ralli Şampiyonası’nda (JWRC) en iyi zamanı yapan ilk Türk pilot olurken, aynı zamanda şampiyonanın ‘en hızlı çaylak’ ünvanını kazandı.
Petrol Ofisi Grubu’nun ana sponsorluğunda Gençler Dünya Ralli Şampiyonası (JWRC) ile sezonu açan Kerem Kazaz, 13 – 16 Şubat tarihlerinde İsveç’te düzenlenen ilk rallisini tamamladı. 1.050 kilometrelik kar ve buzla kaplı zeminde 300 kilometreyi aşan özel etaplarda 4 gün boyunca mücadele eden Team Petrol Ofisi pilotu, ilk kez yarıştığı JWRC’nin 7. etabında gösterdiği performansla şampiyonadaki en iyi zamanı yapan ilk Türk pilotu oldu. 2 kez lastiği patlamasına rağmen 5. olarak finişe ulaşmayı başaran Kazaz, aynı zamanda şampiyonanın “en hızlı çaylağı” olarak adını tarihe yazdırdı.
Sırada Portekiz rallisi var
Bu yıl 12’ncisi düzenlenen ve toplam 5 yarıştan oluşan JWRC, 15 – 18 Mayıs Portekiz, 26 – 29 Haziran Yunanistan, 31 Temmuz – 3 Ağustos Finlandiya ve 16 – 19 Ekim Orta Avrupa rallileriyle tamamlanacak.
PETROL
GüzelEnerji, bayilerine dijital köprü ile bağlandı

Dijital dönüşümü iş süreçlerine entegre etmeye devam eden GüzelEnerji, Bayi İletişim Sistemi (BİS) uygulamasını hayata geçirdi. Geniş bir işlem yelpazesini tek bir platformda toplayan ve bayilerin günlük operasyonlarını daha hızlı, verimli ve kolay hale getiren BİS, bayilere anlık bildirimlerle ulaşarak dinamik bir yönetim yaklaşımı sunuyor.
Dijital dönüşüm çalışmalarını aralıksız sürdüren GüzelEnerji, Türkiye’nin 81 ilinde hizmet veren bayileri ile dijital bir köprü kurmasına olanak tanıyan Bayi İletişim Sistemi (BİS) uygulamasını devreye aldı. GüzelEnerji çatısı altında faaliyet gösteren TotalEnergies İstasyonları ve M Oil bayilerinin akaryakıt siparişlerinden mobil ödeme entegrasyonlarına, finansal raporlamalardan üniforma siparişlerine, Kalite Ligi skorlarından Hijyen Kalkanı takibine, destek taleplerinden duyuru yönetimine kadar geniş bir işlem yelpazesini tek bir platformda toplayan BİS, bayilerin günlük operasyonlarını daha hızlı, verimli ve kolay hale getiriyor.
ERP (kurumsal kaynak planlaması) ve CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) gibi yazılım sistemleri ile tam entegrasyon sağlayan uygulama, bayi yönetimini ve istasyon operasyonlarını 360 derece kapsayan mobil bir ekosistem oluşturuyor. Kullanıcı dostu bir arayüze sahip olan BİS, güçlü altyapısı ve interaktif özellikleri sayesinde, bayi yöneticilerinin yanı sıra tüm çalışanlara ulaşarak dinamik ve etkili bir yönetim modeli sunuyor.
Zaman ve maliyetten tasarruf
GüzelEnerji’nin bayileri ile olan iş birliğini yeniden tanımlayan uygulama, anlık bildirimler, interaktif süreç yönetimi ve özelleştirilmiş raporlamalarla iş süreçlerini iyileştirirken, zaman ve maliyetten de tasarruf sağlıyor. Bayilerin ihtiyaçlarına öncelik verilerek tasarlanan uygulama, operasyonel verimliliği artırırken, müşteri memnuniyetini de en üst seviyeye taşıyor. Bayilerin ve GüzelEnerji’nin operasyonel etkinliğini artıran BİS, iletişimde ve verimlilikte de önemli bir artış sağlıyor.
PETROL
Shell’de yakıtlar TTS ile doluyor, filolar verimliliğe, misafirler lezzete doyuyor

Shell&Turcas akaryakıt istasyonları, 30 yıla yaklaşan Taşıt Tanıma Sistemi (TTS) tecrübesi ile firmaların akaryakıt alımları için hızlı, kolay ve güvenli bir filo yönetim sistemi sunuyor.
Filo yöneticileri Shell’in TTS portalı üzerinden araçlarının yakıt tüketimini kontrol altında tutma, Araç Takip Sistemi-Shell FiloPlatform ile akıllı, emniyetli ve verimli bir filo yönetimi ve Shell Kurumsal HGS’nin takibi kolay, rahat ve cezasız geçişlerinden toplu faturalamaya kadar birçok uygulamadan yararlanıyor.
Filo sürücüleri ise hızlı yakıt almanın yanı sıra misafir oldukları 81 ildeki 1000’i aşkın Shell Select Markette, temassız tuvaletler ve deli2go lezzetleri ile keyifli molalar verebiliyor.
Shell’in filo çözümleri kapsamındaki dijital çözümü Shell SmartPay ile cihaz montajı ya da karta ihtiyaç duymadan anında yakıt alabiliyor ve dizel şirket araçlarının AdBlue ihtiyaçlarını TTS üzerinden alarak, sonradan ödeme avantajı ve online raporlamadan faydalanabiliyor.
Shell, bir ilke imza atarak Türkiye’de geliştirip yine dünyada ilk kez Türkiye’de 1996 yılında devreye aldığı Taşıt Tanıma Sistemi (TTS) ile filo yönetimini her zamankinden daha kolay ve verimli hale getiriyor.
Yaklaşık 30 yıllık TTS tecrübesiyle Shell, akaryakıt alım süreçlerini hızlandırırken, filo yöneticilerine yakıt tüketimini kontrol etme, maliyetleri düşürme ve operasyonel verimliliği artırma gibi önemli avantajlar sunuyor.
TTS sayesinde filo sürücüleri, Shell istasyonlarına misafir olarak yakıt alımı için bekleme sürelerini minimize ederken, Shell Select marketlerdeki temazssız tuvaletlerde ihtiyaçlarını hijyen içinde karşılayabiliyorlar.
Ayrıca deli2go’nun lezzetli ve çeşitli ürünleriyle keyifli bir mola verebiliyor ve araç bakım hizmetlerinden hızlıca faydalanabiliyorlar. Bu da filo çalışanlarının memnuniyetini artırarak daha verimli bir çalışma ortamı sunuyor.
TTS, filo yöneticilerine benzersiz avantajlar sunuyor
Shell TTS, gelişmiş online platformuyla filo yöneticilerine yakıt tüketimini kontrol altına almada önemli bir güç sağlıyor. Bu sistem sayesinde filo yöneticileri, araç ve filo bazında detaylı yakıt tüketim raporlarını inceleyerek performans analizi yapabiliyor ve maliyetlerini optimize edebiliyor.
Ayrıca, Shell TTS portalı üzerinden 7/24 araçlarını takip etmeleri, limit belirlemeleri ve yakıt alımını anlık olarak kontrol etmeleri de mümkün oluyor. Ay içerisinde düzenlenen toplu faturalar sayesinde muhasebe süreçleri de sadeleştirilerek zaman tasarrufu sağlanıyor.
Tüm bu özellikler, filo yöneticilerinin operasyonel verimliliği artırmalarına ve iş süreçlerini kolaylaştırmalarına yardımcı oluyor.
“Çalışan memnuniyetinde ve verimlilikte artış sağlıyoruz”
Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı, Shell TTS ve sundukları diğer hizmetlerin yarattığı sinerjiyi şu sözlerle ifade ediyor:
“Shell olarak, sadece akaryakıt sağlayan bir şirket olmanın ötesine geçmeyi başardığımıza inanıyorum. Taşıt Tanıma Sistemimiz ve istasyonlarımızda sunduğumuz market, yiyecek-içecek ve araç bakım hizmetleri ile filo yöneticilerine ve sürücülere bütüncül bir deneyim sunuyoruz.
TTS sayesinde filo yöneticileri, yakıt tüketimini daha etkin bir şekilde yönetebilme, maliyetlerini düşürme ve operasyonel verimliliklerini artırma imkanlarına kavuşurken; sürücülerimiz ise zamandan tasarruf ederek aynı zamanda ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri ve keyifli bir mola verebilecekleri bir ortama kavuşuyorlar. Bu da çalışan memnuniyetini ve verimliliğini artırıyor.”
Shell, Araçtan İnmeye Gerek Olmasa da İnmek için Hep İyi Bir Sebep Sunuyor “
Öte yandan Shell, filo çözümlerinin ve sunduğu hizmetlerin avantajlarını “İnsanların Shell’i” iletişim stratejisiyle yine dikkat çekici bir şekilde vurguluyor.
Farklı beklentilerle istasyona gelen insanların ihtiyaçlarına sunduğu çözümlere odaklanmaya devam eden markanın yeni reklam kampanyası, Taşıt Tanıma Sistemi’nin sağladığı “araçtan inmeden ödeme” kolaylığını mizahi bir dille ele alırken, Shell Select ve deli2go gibi hizmetlerle “inmek için iyi bir sebep” yarattığının altını çiziyor.
Engin Akyürek’in rol aldığı filmde, TTS ile hızlı ve pratik bir şekilde yakıt alan bir sürücü, aynı zamanda kahvesinden de vazgeçmek istemiyor ve Shell Select’ten kahve almak için kendini ilginç bir mücadelenin içinde buluyor.
“İşi için yolda olan, buraya gelince inmek için hep iyi bir sebep bulan insanların Shell’i. Hep ileride.” sözleriyle, Shell’in sadece bir akaryakıt istasyonu olmanın ötesinde, işi için yolda olan insanların da tüm ihtiyaçlarına cevap veren bir mola noktası olduğu vurgulanıyor. İşte tam da bu farklı ihtiyaçları ve çözümleri göstermek ve bireysel hikayelerimizin aslında ne kadar kapsayıcı olduğunu görmek, İnsanların Shell’i platformunun gerçek gücünü de ortaya koyuyor.
-
PETROL2 hafta önce
TotalEnergies İstasyonları ve M Oil’den yapay zekâ destekli Hijyen Kalkanı Projesi
-
Yenilenebilir Enerji4 hafta önce
Uluslararası Temiz Enerji Günü
-
Yenilenebilir Enerji4 hafta önce
Milpes’ten tasarımı ve yazılımı yerli invertör
-
Güneş Enerjisi4 hafta önce
Kalen, Gaziantep’te 100 MW’lık Ata-2 depolamalı GES kuracak
-
ELEKTRİK4 hafta önce
Avrupa Birliği’nin (AB) elektrik üretiminde güneş enerjisinin payı 2024’te ilk kez kömürü geride bıraktı.
-
Sektörel2 hafta önce
Zorlu Enerji, sürdürülebilirlik performansıyla dünyada dördüncü oldu
-
Yenilenebilir Enerji2 hafta önce
“Yenilenebilir hidrojen, öncelikle karbonsuzlaşması zor sanayi ve ulaştırma sektörlerinde yaygınlaşacak”
-
Yenilenebilir Enerji2 hafta önce
Polat Enerji ve T Dinamik, Geycek Santralleri İçin 13,4 MWh Enerji Depolama Sistemi Kuruyor