Connect with us

PETROL

OPET müşteri deneyimini Dataroid ile güçlendiriyor


OPET, müşteri odaklı iş anlayışı doğrultusunda sürdürmekte olduğu çalışmalarını etkileşim yönetimi ve büyük veri analitiği platformu Dataroid ile ileriye taşıyor.

İş birliği kapsamında, OPET, Dataroid ile tüm dijital kanallara eş zamanlı entegrasyon sağlayarak, kullanıcı davranışlarını detaylı olarak analiz edebiliyor. Ayrıca Dataroid’in davranışsal kullanıcı segmentasyonu yeteneği ile kullanıcılarının profil özellikleri, bulundukları konum, uygulama içerisindeki hareketleri gibi birçok kritere göre hedefleme senaryosu gerçekleştirebiliyor. Böylelikle, kullanıcılarını daha iyi anlayarak, dijital müşteri deneyimini geliştirme imkanı buluyor.

Müşteri sadakat programını güçlendirme doğrultusunda OPET, Dataroid’den yararlanarak gönderdiği bildirimler ve uygulama içi mesajlarla kullanıcılara kişiselleştirilmiş bir deneyim sunarken, karşılaşılan hataları da tespit ederek giderme imkanına sahip oluyor.

OPET Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin “Türkiye’de akaryakıt sektöründe teknolojiyi en iyi kullanan, öncü şirket konumundayız. Birçok teknolojik hizmetle sektörde fark yaratıyoruz. OPET olarak dijitalleşme çalışmaları bizim için özel öneme sahip. Bu kapsamda geliştirdiğimiz yenilikçi ürün ve hizmetlerin yanı sıra iş süreçlerimizi de dijital dönüşümün gerekliliklerine göre değerlendirip farklı uygulamaları hayata geçiriyoruz. Dijital dönüşüm yaklaşımımız kapsamında geliştirdiğimiz öncü uygulamalar üzerinden müşterilerimize daha kişiselleştirilmiş hizmetlerle ulaşmak için adımlar atıyoruz. Bu adımlardan birisi olan Dataroid ile iş birliğimiz sayesinde müşterilerimizi daha yakından tanıyarak OPET tecrübelerini daha ileri seviyeye taşıma fırsatı buluyoruz.” diye konuştu.

Dataroid’in Satış ve Büyümeden Sorumlu Direktörü Elif Parlak yaptığı değerlendirmede, “Kişiselleştirilmiş deneyimler, pandemiden önce de teknoloji dünyasının en büyük trendleri arasında yer alıyordu. Ancak bugün müşterilerin karar mekanizmasında hiç olmadığı kadar önemli rol oynuyor. Özellikle büyük oyuncuların fazla olduğu petrol ve enerji gibi sektörlerde her müşteri çok değerli. Markaların müşterilerine en doğru kanaldan en uygun şekilde ulaşabilmelerini sağlamak için tasarladığımız Dataroid, dijital altyapılara SDK’larıyla, çevrimdışı kanallara da hazır API’lerle kolay ve hızlı bir şekilde entegre olarak, birçok kanalda gerçekleşen müşteri etkileşimini tek bir platform üzerinden yönetme imkanı sağlıyor. Büyük veriyi işleme bakımından fazlasıyla kapsamlı bir ürün olan Dataroid’in, Türkiye’de mobil ve web kanallarında günlük 50 bin üzerinde tekil ziyaretçisi bulunan OPET’in kullanıcı deneyiminin iyileştirilmesinde oynayacağı rol için heyecanlıyız” dedi.

E-ticaret, finansal teknolojiler, hava yolları gibi farklı alanlarda faaliyet gösteren birçok büyük ve orta ölçekli şirket ile start-uplar tarafından kullanılan Dataroid, 40 milyondan fazla kullanıcının dijital deneyimini şekillendiriyor.

Tıkla Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PETROL

Petrol Ofisi Türkiye’nin en değerli akaryakıt markası


Petrol Ofisi Grubu, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yayımlanan Türkiye’nin en değerli markaları raporunda Türkiye’nin en değerli ilk 20 markası arasında yer alarak üst üste üçüncü kez akaryakıt sektörünün en değerli markası olarak gösterildi.

Dünyanın önde gelen bağımsız marka değerlendirme ve danışmanlık şirketi Brand Finance, TÜRKİYE 125 – Türkiye’nin En Değerli Markaları 2025 yılı raporunu açıkladı. Türkiye’nin enerji altyapı grubu Petrol Ofisi, sıralamada Türkiye’nin en değerli ilk 20 markası sıralamasında yer alan tek akaryakıt şirketi olarak sektörünün en değerli markası olmayı sürdürdü.

Sonuçlar hakkında değerlendirmede bulunan Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu; “Türkiye’nin en değerli ilk 20 markası arasında yer alarak bir kez daha sektörümüzün en değerlisi olmaktan gurur duyuyoruz. Bu performans uzun vadeli finansal stratejimizin ve ekosistem ekonomisine verdiğimiz özenin bir sonucu. bp satın alması ile hem akaryakıt hem de geniş perspektifte enerji sektörünün referans birleşmelerinden birine imza atmıştık. Bu önemli işlemin markamıza ve ekosistemimize kattığı değerin karşılığını görüyor olmak büyük mutluluk. Bu başarıda emeği geçen tüm ekibimize, iş ortaklarımıza ve bize güvenen milyonlarca müşterimize teşekkürlerimi sunuyorum. Sürdürülebilir büyümeye odaklı yerel ve bölgesel yatırımlarımıza kararlılıkla devam ediyoruz” şeklinde konuştu.

Continue Reading

Doğalgaz

EgeGaz, Dünya LNG Piyasasının Devlerini İzmir’de Bir Araya Getirdi


LNG piyasasında küresel ölçekte söz sahibi şirketlerin üyesi olduğu Uluslararası LNG İthalatçıları Birliği “GIIGNL”, teknik ve ticari çalışma gruplarının 2025 yılı ilk toplantılarını, 5 – 7 Mayıs tarihlerinde EgeGaz’ın ev sahipliğinde İzmir’de gerçekleştirdi.

GIIGNL’in üyeleri arasında yer alan ve Türkiye’nin en büyük gazlaştırma kapasitesi ile arz güvenliği ve çeşitliliğine önemli katkılar sağlayan EgeGaz Aliağa LNG Terminali, Akdeniz Bölgesi’nin önde gelen doğal gaz terminalleri arasında yer alıyor.

Türkiye’nin doğal gaz piyasasında her geçen gün artan ağırlığına ve enerji ticaret merkezi olma hedefine önemli katkı sağlaması beklenen organizasyon, Amerika, Asya ve Avrupa kıtalarından önde gelen şirketlerin 33 terminal ve ticaret direktörleri ile üst düzey temsilcilerinin katılımıyla gerçekleşti.

İki gün süren toplantılarda katılımcılar, teknik konularda bilgi ve en iyi uygulamaları paylaşırken, LNG ile ilgili piyasa dinamikleri ve düzenleyici hususlar konusunda da paylaşımlarda bulundular.

Program kapsamında, İzmir’in tarihi değerlerini tanıtan ve kültürel bir geziyi de içeren organizasyon, EgeGaz Aliağa LNG Terminali’ne düzenlenen teknik gezi ve gala yemeği ile sonlandı.

EgeGaz A.Ş.’nin Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Akbal, dünyanın lider enerji şirketlerine Türkiye piyasasını yerinde inceleme ve yakından tanıma fırsatı sunan bu değerli organizasyona ev sahipliği yapmanın verdiği gururu sektör ile paylaşmaktan mutluluk duyduğunu dile getirdi. Sürdürülebilir büyüme için iyi bir fırsat olması temennisinde bulunan Akbal, gala yemeği sonrasında katılımcılara ve GIIGNL Yönetimine teşekkürlerini iletti.

Continue Reading

PETROL

Tüpraş’a 7 Uluslararası Bankadan 500 milyon Dolarlık 5 yıl vadeli Sürdürülebilirlik Bağlantılı Sendikasyon Kredisi


Türkiye’nin en büyük sanayi ve lider enerji şirketi olan Tüpraş, 7 uluslararası bankanın katıldığı yılın en önemli finansman işlemlerinden biriyle, 2,5 yılı ana para ödemesiz, 5 yıl vadeli 500 milyon dolar tutarında sendikasyon kredisi temin etti.  Tüpraş, güçlü operasyonel performansı, disiplinli bilanço yönetimi, ülke notu üzerinde yer alan kredi derecelendirme notuyla sendikasyon kredisini komisyonlar dahil SOFR + %2,25 toplam maliyetle sağladı. Zorlu küresel koşullara rağmen, söz konusu kredi; çeşitli uluslararası finansal kurumlardan oluşan sendikasyon grubu, rekabetçi maliyet avantajı ve uzun vade yapısı ile öne çıkıyor.

Sürdürülebilirlik Bağlantılı olarak yapılandırılan kredinin, Tüpraş’ın sera gazı emisyonlarının azaltılması ve AB Taksonomisi ile uyumlu sürdürülebilirlik yatırımlarının finansmanında kullanılması hedefleniyor.

İşlem öncesi çeşitli finans merkezlerinde yapılan görüşmeler neticesinde şirket, Bank of America Europe DAC (Koordinatör, Yetkilendirilmiş Lider Düzenleyici, Dokümantasyon Temsilcisi), ING Bank N.V. (Koordinatör, Yetkilendirilmiş Lider Düzenleyici), MUFG Bank Ltd. (Sürdürülebilirlik Koordinatörü, Lider Düzenleyici), First Abu Dhabi Bank PJSC (Sürdürülebilirlik Koordinatörü, Yetkilendirilmiş Lider Düzenleyici, Temsilci), Emirates NBD Capital Limited (Yetkilendirilmiş Lider Düzenleyici), Société Générale (Lider Düzenleyici) ve Citibank, N.A. ADGM Branch’ın (Lider Düzenleyici) katılımıyla güçlü bir sendikasyon kurdu.

Mevcut ekonomik koşullarda kredinin sağlanmasının önemini vurgulayan Tüpraş Mali İşler Genel Müdür Yardımcısı Doğan Korkmaz, “Aldığımız kredi Avrupa’nın önde gelen rafinaj şirketlerinden olan Tüpraş’ın uluslararası finans çevreleri nezdinde güçlü konumunu net bir biçimde gösteriyor. Global ve bölgesel çalkantıların tereddütlere yol açabildiği dönemlerde dahi güçlü finansal politikaları olan ve disiplinli bilanço yönetimleri ile öne çıkan firmalar olumlu ayrışabiliyor.

2050 yılında karbon nötr lider enerji şirketi olma hedefiyle Stratejik Dönüşüm Planımız doğrultusunda ilerlerken, aynı zamanda fonlama portföyümüzün çeşitliliğini korumaya büyük önem veriyoruz. Ülkemizin potansiyeline ve sektörümüzün geleceğine duyduğumuz güvenle, sürdürülebilirlik hedeflerimize ulaşmak için 2035 yılına kadar 8,25 milyar ABD doları yatırım yapacağız” dedi.

Borsa İstanbul’da en fazla yatırımcıya sahip ve son üç yılda en fazla temettü dağıtan şirket olduklarını söyleyen Doğan Korkmaz, “Tüpraş’ın yarattığı katma değere odaklanarak, paydaşlarımızın güven ve desteğiyle geleceğe yönelik sağlam adımlar atmaya özen gösteriyoruz. Bu anlayışla, disiplinli ve etkin finansman politikalarımızla güçlü bilançomuzun devamlılığını sağlayarak, sürdürülebilirlik yatırımlarımızı da kararlılıkla hayata geçirmeye devam edeceğiz” dedi.

Continue Reading

En Çok Okunanlar