Connect with us

PETROL

OPET sektörünün en teknolojik ve en iyi müşteri deneyimi sunan markası seçildi


OPET, Tech Brands Turkey’de halk oyu ile en teknolojik akaryakıt dağıtım markası seçilirken, Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek platformu Şikayetvar tarafından düzenlenen A.C.E Awards’ta (Achievement in Customer Excellence), akaryakıt kategorisinde ödüle layık görüldü.

İnovasyon ve dijital dönüşümü kurum kültürünün yapı taşlarından biri haline getiren OPET, Türkiye’nin en teknolojik markalarını ödüllendiren Tech Brands Turkey’de dört ödüle layık görüldü. Markaların 40 farklı kategoride değerlendirildiği organizasyon kapsamında 15-64 yaş arasındaki 1000 kişiye her bir kategori için, en teknolojik olduğunu düşündükleri marka soruldu. Alınan cevaplara göre, OPET akaryakıt dağıtım kategorisine en yüksek oranda seçilen marka oldu.

OPET, pazarlama teknolojilerinin sektöre örnek olacak en başarılı kullanımlarını değerlendiren MarTech organizasyonunda da Yandex işbirliğinde hayata geçirdiği “Yandex ile Araçtan İnmeden Mobil Ödeme projesi ile dört ödül aldı. Proje, “Mobil Uygulamalarda En İyi Teknoloji Kullanımı”, “Mobil Mecralarda En İyi Teknoloji Kullanımı”, “Otomotiv Sektöründe En İyi Teknoloji Kullanımı” ve “COVID-19 Döneminde En İyi Teknoloji Kullanımı” ödüllerinin sahibi oldu. “Yandex Navigasyon ile Araçtan İnmeden Ödeme Projesi (Yandex Fuel Payment) ile akaryakıt ödemelerini, araçtan inmeden cep telefonundan yapma imkanı sunuyor. Yandex Avrupa ölçeğinde mobil uygulama üstünden ödemeyi ilk defa Türkiye’de ve OPET ile hayata geçirdi. Yandex.Navigasyon’a yeni eklenen Yandex.Fuel özelliği ile sunulan bu kolaylık sayesinde, tüketiciler araçtan inmeden ödeme yapabilecekleri OPET istasyonlarını Yandex.Navigasyon’da siyah-yeşil renkli daireleri takip ederek bulabiliyor. Yandex Navigasyon’a giriş yapan OPET müşterileri, haritada istedikleri OPET istasyonunu seçip rotayı oluşturabiliyorlar. İstasyona ulaşıldığında Yandex.Navigasyon’da OPET kurum kartı açılıyor. Açılan pencereye bir kereye mahsus olarak isim, telefon numarası, araç plaka ve rengini giren OPET müşterileri, akaryakıt dolumu tamamlandıktan sonra banka kart bilgilerini gösteren pencerede, aracından hiçbir şekilde inmesine gerek kalmadan ödemesini tamamlıyor.

TECH BRANDS TURKEY’İN JÜRİSİ TÜKETİCİLER

Tech Brands Turkey ve MarTech; teknoloji, pazarlama, dijitalleşme ve inovasyon alanlarında marka ve ajansların yarattığı ekosistemi bir araya getiren Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji tabanlı ödül seremonisi Tech Day kapsamında düzenleniyor. Türkiye’deki markaların teknoloji alanındaki tüketici marka algısını araştıran Tech Brands Turkey, bu sene Nielsen Türkiye’nin online olarak kurguladığı metodoloji ile ölçüldü. Jüri değerlendirmelerini de tüketicilerin yaptığı Tech Brands’de, 12 ildeki tüketicilerin görüşleri alındı. 40 sektörde, açık uçlu sorularla verilen yanıtlar baz alınarak hazırlanan raporun sonucunda, sıralamaya giren markalar ödüllendirildi. MarTech Ödüleri’nde ise pazarlama için faydalanılan teknolojiler ve bu teknolojilerin yaratıcı ve etkili kullanımı ödüllendirildi.

‘ÜSTÜN MÜŞTERİ DENEYİMİ HEDEFLİYORUZ’

OPET Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin, “OPET olarak iyi değil, üstün müşteri deneyimi hedefliyoruz. Günde 1,5 milyon kişiye 81 ilde 7 gün 24 saat 1200 üzerinde istasyonda hizmet veriyoruz.  Teknoloji sürekli gelişiyor ve bizim de bu alana yatırımlarımız devam ediyor. Yaygın istasyon ağımız ve tüketici ihtiyaçlarını gözeten katma değerli hizmetlerimizin yanı sıra teknolojik alt yapımız ile müşterilerimiz için farklı hizmetler geliştiriyoruz. Onları yakından takip ederek, her bir müşterimiz özelinde ölçümlemeler yapıyor ve alışveriş alışkanlıklarına uygun işbirliği ve kampanyalar sunuyoruz. Teknoloji, inovasyon, dijitalleşme ve pazarlama teknolojileri alanında halkın seçimi ile ödül almak bizim için büyük bir gurur” ifadelerini kullandı.

MÜŞTERİ DENEYİM ENDEKSİ ARAŞTIRMASINA GÖRE ÖDÜLLER BELİRLENİYOR

Firmaların şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1 buçuk milyonun üzerinde anket baz alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre, tüketicisine mükemmel müşteri deneyimi yaşatan markaların ödüllendirildiği tören, Çırağan Palace Kempinski’de marka temsilcilerini ödülleriyle buluşturdu. Markaların uçtan uca şikayet yönetim becerisinin ödüllendirildiği A.C.E Awards’da bu yıl 57 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten 96 marka ödül aldı. Akaryakıt kategorisinde OPET ödüle layık görüldü.

Markaların gerçekleştirdiği şikayet yönetiminin temel alındığı A.C.E Awards’da Şikayetvar, şikayetçi müşterilere yönelik yılda 1 buçuk milyonun üzerinde anket gerçekleştiriyor. Markalara takdim edilen A.C.E Awards, gerçek tüketicilerle yapılan anketlerin oluşturduğu “Müşteri Deneyimi Endeksi” baz alınarak ölçümleniyor. Endekste temel parametreler olarak pazar payına oranla şikayet payı, memnuniyet düzeyi ve marka sadakati kullanılıyor.

Tıkla Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PETROL

Petrol Ofisi Türkiye’nin en değerli akaryakıt markası


Petrol Ofisi Grubu, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yayımlanan Türkiye’nin en değerli markaları raporunda Türkiye’nin en değerli ilk 20 markası arasında yer alarak üst üste üçüncü kez akaryakıt sektörünün en değerli markası olarak gösterildi.

Dünyanın önde gelen bağımsız marka değerlendirme ve danışmanlık şirketi Brand Finance, TÜRKİYE 125 – Türkiye’nin En Değerli Markaları 2025 yılı raporunu açıkladı. Türkiye’nin enerji altyapı grubu Petrol Ofisi, sıralamada Türkiye’nin en değerli ilk 20 markası sıralamasında yer alan tek akaryakıt şirketi olarak sektörünün en değerli markası olmayı sürdürdü.

Sonuçlar hakkında değerlendirmede bulunan Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu; “Türkiye’nin en değerli ilk 20 markası arasında yer alarak bir kez daha sektörümüzün en değerlisi olmaktan gurur duyuyoruz. Bu performans uzun vadeli finansal stratejimizin ve ekosistem ekonomisine verdiğimiz özenin bir sonucu. bp satın alması ile hem akaryakıt hem de geniş perspektifte enerji sektörünün referans birleşmelerinden birine imza atmıştık. Bu önemli işlemin markamıza ve ekosistemimize kattığı değerin karşılığını görüyor olmak büyük mutluluk. Bu başarıda emeği geçen tüm ekibimize, iş ortaklarımıza ve bize güvenen milyonlarca müşterimize teşekkürlerimi sunuyorum. Sürdürülebilir büyümeye odaklı yerel ve bölgesel yatırımlarımıza kararlılıkla devam ediyoruz” şeklinde konuştu.

Continue Reading

Doğalgaz

EgeGaz, Dünya LNG Piyasasının Devlerini İzmir’de Bir Araya Getirdi


LNG piyasasında küresel ölçekte söz sahibi şirketlerin üyesi olduğu Uluslararası LNG İthalatçıları Birliği “GIIGNL”, teknik ve ticari çalışma gruplarının 2025 yılı ilk toplantılarını, 5 – 7 Mayıs tarihlerinde EgeGaz’ın ev sahipliğinde İzmir’de gerçekleştirdi.

GIIGNL’in üyeleri arasında yer alan ve Türkiye’nin en büyük gazlaştırma kapasitesi ile arz güvenliği ve çeşitliliğine önemli katkılar sağlayan EgeGaz Aliağa LNG Terminali, Akdeniz Bölgesi’nin önde gelen doğal gaz terminalleri arasında yer alıyor.

Türkiye’nin doğal gaz piyasasında her geçen gün artan ağırlığına ve enerji ticaret merkezi olma hedefine önemli katkı sağlaması beklenen organizasyon, Amerika, Asya ve Avrupa kıtalarından önde gelen şirketlerin 33 terminal ve ticaret direktörleri ile üst düzey temsilcilerinin katılımıyla gerçekleşti.

İki gün süren toplantılarda katılımcılar, teknik konularda bilgi ve en iyi uygulamaları paylaşırken, LNG ile ilgili piyasa dinamikleri ve düzenleyici hususlar konusunda da paylaşımlarda bulundular.

Program kapsamında, İzmir’in tarihi değerlerini tanıtan ve kültürel bir geziyi de içeren organizasyon, EgeGaz Aliağa LNG Terminali’ne düzenlenen teknik gezi ve gala yemeği ile sonlandı.

EgeGaz A.Ş.’nin Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Akbal, dünyanın lider enerji şirketlerine Türkiye piyasasını yerinde inceleme ve yakından tanıma fırsatı sunan bu değerli organizasyona ev sahipliği yapmanın verdiği gururu sektör ile paylaşmaktan mutluluk duyduğunu dile getirdi. Sürdürülebilir büyüme için iyi bir fırsat olması temennisinde bulunan Akbal, gala yemeği sonrasında katılımcılara ve GIIGNL Yönetimine teşekkürlerini iletti.

Continue Reading

PETROL

Tüpraş’a 7 Uluslararası Bankadan 500 milyon Dolarlık 5 yıl vadeli Sürdürülebilirlik Bağlantılı Sendikasyon Kredisi


Türkiye’nin en büyük sanayi ve lider enerji şirketi olan Tüpraş, 7 uluslararası bankanın katıldığı yılın en önemli finansman işlemlerinden biriyle, 2,5 yılı ana para ödemesiz, 5 yıl vadeli 500 milyon dolar tutarında sendikasyon kredisi temin etti.  Tüpraş, güçlü operasyonel performansı, disiplinli bilanço yönetimi, ülke notu üzerinde yer alan kredi derecelendirme notuyla sendikasyon kredisini komisyonlar dahil SOFR + %2,25 toplam maliyetle sağladı. Zorlu küresel koşullara rağmen, söz konusu kredi; çeşitli uluslararası finansal kurumlardan oluşan sendikasyon grubu, rekabetçi maliyet avantajı ve uzun vade yapısı ile öne çıkıyor.

Sürdürülebilirlik Bağlantılı olarak yapılandırılan kredinin, Tüpraş’ın sera gazı emisyonlarının azaltılması ve AB Taksonomisi ile uyumlu sürdürülebilirlik yatırımlarının finansmanında kullanılması hedefleniyor.

İşlem öncesi çeşitli finans merkezlerinde yapılan görüşmeler neticesinde şirket, Bank of America Europe DAC (Koordinatör, Yetkilendirilmiş Lider Düzenleyici, Dokümantasyon Temsilcisi), ING Bank N.V. (Koordinatör, Yetkilendirilmiş Lider Düzenleyici), MUFG Bank Ltd. (Sürdürülebilirlik Koordinatörü, Lider Düzenleyici), First Abu Dhabi Bank PJSC (Sürdürülebilirlik Koordinatörü, Yetkilendirilmiş Lider Düzenleyici, Temsilci), Emirates NBD Capital Limited (Yetkilendirilmiş Lider Düzenleyici), Société Générale (Lider Düzenleyici) ve Citibank, N.A. ADGM Branch’ın (Lider Düzenleyici) katılımıyla güçlü bir sendikasyon kurdu.

Mevcut ekonomik koşullarda kredinin sağlanmasının önemini vurgulayan Tüpraş Mali İşler Genel Müdür Yardımcısı Doğan Korkmaz, “Aldığımız kredi Avrupa’nın önde gelen rafinaj şirketlerinden olan Tüpraş’ın uluslararası finans çevreleri nezdinde güçlü konumunu net bir biçimde gösteriyor. Global ve bölgesel çalkantıların tereddütlere yol açabildiği dönemlerde dahi güçlü finansal politikaları olan ve disiplinli bilanço yönetimleri ile öne çıkan firmalar olumlu ayrışabiliyor.

2050 yılında karbon nötr lider enerji şirketi olma hedefiyle Stratejik Dönüşüm Planımız doğrultusunda ilerlerken, aynı zamanda fonlama portföyümüzün çeşitliliğini korumaya büyük önem veriyoruz. Ülkemizin potansiyeline ve sektörümüzün geleceğine duyduğumuz güvenle, sürdürülebilirlik hedeflerimize ulaşmak için 2035 yılına kadar 8,25 milyar ABD doları yatırım yapacağız” dedi.

Borsa İstanbul’da en fazla yatırımcıya sahip ve son üç yılda en fazla temettü dağıtan şirket olduklarını söyleyen Doğan Korkmaz, “Tüpraş’ın yarattığı katma değere odaklanarak, paydaşlarımızın güven ve desteğiyle geleceğe yönelik sağlam adımlar atmaya özen gösteriyoruz. Bu anlayışla, disiplinli ve etkin finansman politikalarımızla güçlü bilançomuzun devamlılığını sağlayarak, sürdürülebilirlik yatırımlarımızı da kararlılıkla hayata geçirmeye devam edeceğiz” dedi.

Continue Reading

En Çok Okunanlar