Connect with us

PETROL

‘Shell, 1923 yılında Cumhuriyet ile çıktığı yolda “Hep İleride” olmaya devam ediyor’


Shell, 1923 yılından bu yana Türkiye’de sektörde yerini korumaya devam ediyor. Bu kapsamda köklü tarihi ve değerleri ile ‘Shell Hep İleride’ marka yaklaşımında yeni bir iletişim kampanyasına imza attı.  Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı; “Shell olarak Türkiye’de faaliyetlerimizi yürütmeye başladığımız Cumhuriyetimizin kurulduğu 1923 yılından bu yana akaryakıt sektöründe birçok “ilk”e imza atarak “Hep İleride” olmanın getirdiği sorumluluğun bilinciyle ülkemizin ekonomik ve sosyal kalkınmasına katkı sağlamak için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz” dedi.

Bu yıl Türkiye’deki faaliyetlerinin 99. yılı olan Shell, çok yönlü bir enerji şirketi olarak sunduğu yeni ürün ve hizmetleriyle sektörün ve ülke ekonomisinin gelişimine katkı sağlamayı amaçlıyor. Şirket aynı zamanda sosyal yatırımlarıyla çevre, engelsiz yaşam, toplumsal cinsiyet eşitliği, inovasyon ve yol emniyeti gibi çok çeşitli alanlarda herkesin gelişme hakkına sahip çıkan projelere imza atıyor.

‘SOSYAL YATIRIM FAALİYETLERİMİZ İLE DOKUNDUĞUMUZ HAYATLARDA FARK YARATIYORUZ’

Sosyal alanlara yaptıkları yatırımlarla da toplumsal fayda sağladıklarına değinen Turanlı, “Birleşmiş Milletler’in 17 Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’ndan 13’üne doğrudan, dolaylı olarak tamamını destekliyoruz. Sosyal yatırım faaliyetlerimiz ile dokunduğumuz hayatlarda fark, içinde bulunduğumuz toplumda  sürdürülebilir sosyal fayda yaratıyoruz. Toplum ve paydaşlarımız ile uzun vadeli güvene dayalı ilişkilere değer veriyor, onları her zaman için yakından dinliyoruz. Bu alanda; yol emniyeti, inovasyon, çevre, engelsiz yaşam ve istihdam programları alanlarına yaptığımız sosyal yatırımlarla toplumsal gelişimi ve ilerlemeyi destekliyoruz. Toplumsal cinsiyet eşitliği odak alanlarımızın başında geliyor. Türkiye’de yönetim kurulunda kadın liderlerimizin temsiliyeti %42, icra kurulumuzda %50. Toplam çalışanlarımız içinde kadın arkadaşlarımızın oranı ise %31. Sadece enerji sektörü için değil, tüm dünyada en çeşitli ve kapsayıcı şirket olmak küresel hedefimiz. Sektördeki ilk kadın istihdamı programı olan ‘Shell’de Kadın Enerjisi’ni başlattık ve sektörde itici güç haline geldik. Son 4 yılda 5.300 kadına istasyonlarımızda istihdam olanağı sağlayarak bu alanda dönüşüme liderlik ediyoruz.” dedi

‘99 YILLIK KÖKLÜ DENEYİMİMİZLE İLKLERİ HAYATA GEÇİRMEK İÇİN HİÇ DURMADAN ÇALIŞIYORUZ’

‘Hep İleride’ olmanın ancak kapsayıcı ve yenilikçi bir bakış açısıyla mümkün olduğuna ve bunun için çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerine değinen Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı, “Kalite ve Güven denildiğinde sektörümüzde akla gelen ilk marka olmak gerçekten mutluluk verici. 1.100 istasyonumuzla  her gün 1 milyon misafirimize tüm Türkiye’de hizmet veriyor, yolculuklarının keyifli olması için her gün 15bin çalışma arkadaşımızla daha çok çalışıyoruz.Bu doğrultuda 1923 yılında Cumhuriyetimiz ile çıktığımız yolculuğumuzu 99 yıl boyunca birçok ilke imza atarak taçlandırdık. Tüm bayilerimizle inşa ettiğimiz güçlü bağlar sayesinde istasyonlarımız nesilden nesle aktarılıyor, yarattığımız sürdürülebilir iş modeli sektörümüze ilham oluyor. Daha pek çok yenilikçi çalışma ile köklü mirasımızın ve değerlerimizin bizlere verdiği sorumluluğu yerine getiriyor, ülkemizi gelişimi için çalışıyor ve Shell’i nice 100 yıllara taşımak gayesiyle yol alıyoruz. 99 yıllık köklü deneyimimizle ilkleri hayata geçirmek için hiç durmadan çalışıyoruz.” dedi.

Shell’in yeni marka iletişimini değerlendiren başarılı oyuncu Engin Akyürek ise “Geçtiğimiz yıl Shell’in marka değerleri ve vizyonu çerçevesinde aynı zeminde buluşmuş ve büyük bir heyecanla ‘Shell Hep İleride’ iletişimine imza atmıştık. Shell’in değerlerinden beslenen samimi ve gerçek çalışmaları, sosyal alandaki yatırımları ve yeni nesil enerji dönüşümündeki rolüne duyduğum güvenle bir kez daha bu heyecana ortak oldum. İlk günden itibaren yol arkadaşım olarak gördüğüm bu iş birliğinde bugün aileden biri gibi hissediyorum. Shell’in birbirinden renkli üyeleriyle tanışmak ve onların hikayelerine ortak olmak da bu bağları derinleştirdi. İnanıyorum ki paylaşacağımız bu güzel anılar tüm Türkiye’ye de bu değerleri, samimiyeti ve güveni yaşatacak” dedi.

‘İLETİŞİM KAMPANYAMIZDA ‘SAMİMİYETİ VE GERÇEKLİĞİ’ ODAĞIMIZA ALDIK’

Markanın yeni iletişim kampanya stratejisinin detaylarını açıklayan Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Direktörü Seher Poyrazoğlu Yavuz; “Shell & Turcas olarak, iletişim faaliyetlerimizde ‘Hep İleride’ yaklaşımımızın köklerine iniyoruz. Böylelikle sosyal, çevresel ve ekonomik gelişime yönelik kararlı çalışmalarla üstlendiğimiz rol ve sorumluluğa dikkat çekiyoruz. Biliyoruz ki ‘Hep İleride’ olmak demek, herkesi kapsamak demek ve biz de uzun yıllardır bu alanda ilham veren çalışmalar yürütüyoruz. Herkesin istasyonlarımızda ve hayatta eşit temsili için yenilikler ve girişimlere imza atıyoruz. Yeni dönemde değerlerimizden beslenen çabalarımızı odağa aldık ve tüm iletişim faaliyetlerimizde içimizden, samimi ve gerçek hikayelere yer verdik. Çünkü biliyoruz ki Shell ile yolu kesişen herkesin hikayesi bir diğerine ilham verecek nitelikte ve bu insan odaklı yaklaşım paylaşıldıkça çoğalacak. Bu doğrultuda  değerleri ve duruşuyla marka değerlerimizi başarıyla temsil eden marka elçimiz Engin Akyürek’le yeni bir iletişim kampanyasına imza attık. ‘Shell ile Hep İleride Olanların’ gerçek hikayelerini mercek altına aldık.” şeklinde konuştu.

Sektörümüzde her zaman bir adım önde olmayı, “İlk”leri gerçekleştirmeyi ve sektöre “yön vermeyi” ilke edinen bir marka olduklarına değinen Poyrazoğlu Yavuz; “Dünyanın ilk farklılaştırılmış yakıtı Shell V-Power ve ilk Sadakat Programı Shell Club Smart’tan, istasyonlarda ilk premium market konsepti Shell Select Market’e, ilk kadın istihdamını destekleyen Shell’de Kadın Enerjisi’nden çocuklar için özel olarak tasarlanmış ilk çocuk tuvaletine, engelli misafirlerimizin hayatını kolaylaştıran sektördeki ilk engelsiz hizmet alanından ilk taşıt tanıma sistemine, ilk kanopi uygulamasından, ilk market içi tuvalete, sektörümüzü geliştiren ve diğer oyuncular tarafından örnek alınan birçok ilk ve yeniliğe imza atmanın gururunu yaşıyoruz.

Yeni kampanyamızda da geçtiğimiz yıl başladığımız ve tarihin en yüksek pazar payına ulaşmamızda önemli katkısı olan  ‘Shell Hep İleride’ marka yaklaşımımızı bir adım daha öteye taşıdık ve yeni bir iletişim kampanyamız ile daha kapsayıcı hale getirdik. Tüm filmlerimizde içimizden, samimi ve gerçek hikayelere ve kişilere yer verirken, marka elçimiz Engin Akyürek de samimiyeti ile değerlerimizden beslenen hikayelerimizin aktarılmasında önemli bir rol üstlendi. ” dedi

Tıkla Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PETROL

Türk Telekom ve Petrol Ofisi Grubu’ndan akaryakıt sektörünün en büyük dijital dönüşüm hamlesi


Türkiye’nin enerji altyapı grubu Petrol Ofisi ile Türkiye’nin dijital dönüşümünün lideri Türk Telekom arasında “Geniş Alan İletişim Ağı” (SD-WAN) alanında dört yıldır devam eden stratejik iş birliğinde yeni bir döneme girildi.  Petrol Ofisi Grubu’nun 81 ilde sayıları 2 bin 700’e varan akaryakıt istasyonunu kapsayan ve dünyanın en yaygın SD-WAN teknolojisi kullanımlarından birine imza atılan proje, sektörde de bir ilk olma özelliği taşıyor.

Türkiye akaryakıt ve toplam kimyasal pazarlarının geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu, dijital dönüşümün lideri Türk Telekom ile gerçekleştirdiği iş birliğiyle, sektöründe bir ilke imza attı. Şirket, Türkiye genelindeki akaryakıt istasyonları ve yurt genelinde yayılan köy pompalarında satış, stok ve dolum verilerinin yönetimini daha güvenli ve kesintisiz hale getirmek amacıyla Türk Telekom ile sürdürdüğü kapsamlı iş birliğini genişletiyor. Bu iş birliği sayesinde Türk Telekom, Petrol Ofisi’nin akaryakıt otomasyon sistemlerinin dijital dönüşümünde sektöre referans teşkil eden “Geniş Alan İletişim Ağı” (SD-WAN) ve Lokal Network Altyapı kurulumunu hayata geçirerek 5 yıl daha altyapı yönetimini sağlayacak. Yeni anlaşma ile Petrol Ofisi Grubu’nun dört yıl önce sektörde bir ilke imza atarak yine Türk Telekom iş birliğiyle kullanmaya başladığı SD-WAN teknolojisi, geçtiğimiz günlerde devir süreci tamamlanan bp istasyonlarında ve hizmet noktalarında da kullanılacak.

Anlaşma hakkında açıklama yapan Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu, “Grubumuzun dijital dönüşüm hedeflerine ulaşmasında önemli bir kilometre taşı olan ve Türkiye genelinde enerji sektöründe iletişim otomasyon altyapısının, UTTS dâhil olmak üzere yenilikçi çözümlerle güçlendirilmesine katkı sunan bu önemli projeyi, dijitalleşmeyi bir kültür olarak gören ve ülkemizin dijital dönüşümünde hayati rol oynayan Türk Telekom ile hayata geçirmekten ötürü mutluyuz. bp satın alımı ile birlikte ülke genelinde 2 bin 700 adetlik bir istasyon ağına ulaşarak ülkenin enerji arzının güvenliği ve erişimindeki rolümüzü daha da perçinlediğimiz bir yaygınlığa eriştik. Türkiye’nin dört bir yanına ulaşan bu ağı güvenli, kesintisiz ve yüksek erişilebilirlik sağlayan bir iletişim altyapısı ile destekleyerek sektörde norm olacak bir standarda öncülük etmenin gurunu yaşıyoruz.” şeklinde konuştu.

Türk Telekom CEO’su Ümit Önal ise açıklamasında şunları söyledi: “Türk Telekom olarak, işletmelerin ve kurumların dijital dönüşüm yolculuklarında yanlarında olmaktan gurur duyuyoruz. Hayatın her alanına aktardığımız dijitalleşme vizyonumuz ile savunmadan sanayiye, finanstan enerjiye, eğitimden sağlığa ulaşımdan tarıma, sanattan spora pek çok sektörlerde dijitalleşmeyi sağlayan kilometre taşlarını oluşturmaya devam ediyoruz. Petrol Ofisi ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği, SD-WAN teknolojimizle onların ağ yönetimini daha esnek, güvenilir ve merkezi hale getirerek, operasyonel verimliliklerini en üst düzeye çıkarmalarına olanak tanıyor. Geleceğin teknolojilerini bugünden hayata geçirerek, işletmelerin dijital dönüşüm süreçlerini desteklemeye ve en yeni teknolojilerle uçtan uca çözümler sunmaya devam edeceğiz.” dedi.

Merkezi ağ mimarisi ile yüzde 100’e yakın erişilebilirlik
İstasyon ve terminal altyapısını tek bir merkezden yönetmeyi mümkün kılan, esneklik, ölçeklenebilirlik ve yüksek görünürlük sağlayan bir ağ mimarisi olan SD-WAN (Geniş Alan İletişim Ağı) teknolojisi Petrol Ofisi Grubu’nun Türkiye’nin 81 ilinde bulunan ve sayıları bp’nin de katılımıyla 2 bin 700’e varan akaryakıt istasyonunda kullanılabilir hale gelecek. Bu sayede istasyonlarda otomasyon sistemleri ile elde edilen verilerin Türk Telekom’un sağladığı uydu, GSM ve karasal hatlar üzerinden Petrol Ofisi veri merkezi ve Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’na (EPDK) anında iletilmesi sağlanacak. Petrol Ofisi Grubu’na geniş alan ağlarını merkezi bir yapıda yönetme imkânı sunan bu yenilikçi SD-WAN teknolojisi, yüzde 100’e yakın erişilebilirlik, esneklik ve ölçeklenebilirlik sağlıyor.

Continue Reading

PETROL

UTTS (ULUSAL TAŞIT TANIMA SİSTEMİ) İÇİN SON BAŞVURU TARİHİ 31 OCAK 2025 OLDU


Ticari araç sahipleri dikkat! Hazine ve Maliye Bakanlığı’nın uygulamaya koyduğu Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi (UTTS) için başvuru süresi uzatıldı. Akaryakıt işlemlerini güvenli, şeffaf ve kayıtlı hale getirmeyi hedefleyen bu sistemde başvuru süresi 31 Ocak 2025 tarihine kadar devam edecek. Cihaz montaj işlemleri için ise son tarih 30 Nisan 2025 olarak belirlendi.

Eren Teknik Otomotiv A.Ş., yakıt güvenliği ve filo yönetimi alanında sunduğu yenilikçi hizmetlerle sektörde fark yaratmaya devam ediyor. Uzun yıllara dayanan deneyimi ve geniş hizmet ağıyla, UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) sürecinde de ticari araç sahiplerine eksiksiz çözümler sunuyor. Ayrıca, Dünya markası Fuelguard ile işbirliği yaparak yakıt güvenliği alanında önemli başarılar elde etmiş ve UTTS sürecine farklı bir sinerji katmıştır.

Eren Teknik Otomotiv A.Ş. CEO’su Mehmet Bulut: “Yakıt Güvenliğinde Öncü Çözümler Sunuyoruz”

Eren Teknik Otomotiv A.Ş. CEO’su Mehmet Bulut, UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi)’nin yakıt güvenliği açısından sektöre sağladığı faydaları vurguladı ve şirketin bu alandaki öncü rolüne dikkat çekti:

“Eren Teknik Otomotiv A.Ş. olarak, yakıt güvenliği konusundaki uzmanlığımızı UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) sürecine entegre ederek müşterilerimize en yüksek standartlarda hizmet sunuyoruz. Yakıt güvenliğine olan katkılarımız, dünya çapında bir marka olan Fuelguard ile gerçekleştirdiğimiz işbirliği ile güçlendi. Fuelguard ile sunduğumuz çözümler, kaçak ve usulsüz işlemleri önlerken, sektöre şeffaflık ve güvenlik kazandırıyor. Uzman ekiplerimiz ve yenilikçi teknolojilerimizle ticari araç sahiplerinin güvenilir bir çözüm ortağıyız.”

Yakıt Güvenliğini Sağlayan Doğru Cihaz ve Uzman Hizmet

Eren Teknik Otomotiv A.Ş., yakıt güvenliğini en üst düzeye çıkarmak için UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) cihaz montajında tüm marka ve model araç gruplarının tamamına uygun çözümler sunuyor. Yanlış cihaz seçiminin yakıt güvenliğini ve sistem işleyişini olumsuz etkileyebileceğini belirten Mehmet Bulut, şu uyarılarda bulundu:

“Tüm marka ve model araç gruplarının yakıt depolarına uygun cihazların seçimi, sistemin sağlıklı işleyişi ve yakıt güvenliği açısından kritik öneme sahip. Uzman ekiplerimiz, doğru cihaz seçimi ve montaj işlemleriyle müşterilerimize tam güvence sağlıyor. Montaj süresi araç başına yalnızca 15 dakika, bu da hem hız hem de verimlilik anlamına geliyor.”

Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi’nin Türkiye Geneli Yetkili Montaj Servis Ünvânına Sahibiz

Eren Teknik Otomotiv A.Ş., yakıt güvenliği alanındaki liderliği ve güçlü hizmet ağıyla Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi (UTTS) montajı konusunda Türkiye geneli yetkili montaj servis ünvanına sahiptir. Mobil ekipler, müşterilerinin bulunduğu yerde hızlı ve güvenilir montaj işlemi gerçekleştirerek sürecin kolay ve sorunsuz bir şekilde tamamlanmasını sağlıyor. CEO Mehmet Bulut, bu hizmetin avantajlarını şöyle açıkladı:

“Yakıt güvenliğini sağlamak ve sistemi hızlı bir şekilde devreye almak için mobil ekiplerimizle müşterilerimizin ayağına gidiyoruz. UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) sayesinde yakıt tüketim raporları, ikmal kontrolü ve filo yönetiminde sağlanan kolaylıklarla hem bireysel kullanıcıların hem de işletmelerin güvenliğini artırıyoruz. Aynı zamanda bu sistem, yakıt harcamalarında maliyet tasarrufu sağlayarak ekonomik fayda da sunuyor.”

Eren Teknik Otomotiv A.Ş. ile Güvenli ve Şeffaf Yakıt Yönetimi

Yakıt güvenliğinde uzun yıllardır lider olan Eren Teknik Otomotiv A.Ş., UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) sürecinde de bu uzmanlığını ortaya koyuyor. Şirket, Fuelguard ile yaptığı işbirliği sayesinde kaçak yakıt alımlarını önleyen teknolojiler ve kapsamlı çözümler sunuyor. Eren Teknik Otomotiv A.Ş., hem bireysel araç sahiplerinin hem de filoların ihtiyaçlarına yüksek güvenlikli çözümlerle yanıt veriyor.

Son Başvuru ve Montaj Tarihlerini Kaçırmayın!

Başvurular için son tarih 31 Ocak 2025 iken, cihaz montaj işlemleri için belirlenen son tarih 30 Nisan 2025. Eren Teknik Otomotiv A.Ş., müşterilerinin bu süreçte yakıt güvenliğini ve verimliliği artırmak için tüm olanaklarını seferber etmiş durumda.

Daha Fazla Bilgi İçin:

Yakıt güvenliği ve UTTS (Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi) hakkında detaylı bilgi almak için Eren Teknik Otomotiv A.Ş. ile iletişime geçin. Güvenli, şeffaf ve kayıtlı bir sistem için Eren Teknik Otomotiv A.Ş.’ye güvenin!

Continue Reading

PETROL

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu


 Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol Ofisi Grubu’nun da sponsorluğunda başladı. “Geleceğin Enerjisi, Enerjinin Ekonomisi” temasıyla düzenlenen etkinlikte sektörün güncel sorunları, çözüm önerileri ve geleceğe yönelik stratejileri tartışılıyor.

“bp satın alımını ülkemize olan koşulsuz şartsız inancımızla gerçekleştirdik”
Zirvenin açılışında konuşan Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu: “Türkiye, yakın coğrafyanın enerji geçişi gündeminde kritik rol oynuyor. Çeperimizde yaşanan jeopolitik riskler ve küresel enflasyonda yaşanan dalgalanmalar enerji güvenliği, erişilebilirliği ve sürdürülebilirliği eksenindeki önemimizi daha da artırdı. Sektör olarak bu gerçeğe sahip çıkarak birlikte yol almak öncelikli görevimiz. Kasım başında kapanışını gerçekleştirdiğimiz bp satın alımı bizim açımızdan bu misyonun önemli hamlelerinden biri. Bu sebeple işler biraz mutedil dalgalı olmaya başladığında hızla çıkışa doğru vaziyet alanlara inat, ülkemize olan koşulsuz şartsız inancımızla imza attığımız bu referans projeden ötürü kıvançlıyız.” dedi.

“Milli kalkınmayı destekliyor, ülkemizin enerji geçişi hedeflerine hizmet ediyoruz”
Abbasoğlu konuşmasına “bp satın alımından biyodizel yatırımlarımıza, havacılık, denizcilik ve madeni yağ operasyonlarımızdan terminal ve istasyon ağımıza kadar tüm kılcallarımızdaki büyüme adımlarımızda verime, ortak faydaya ve sürdürülebilir ekonomik büyümeye odaklanıyoruz. Altyapı ve üstyapı yatırımlarımızla Türkiye’nin enerji bağımsızlığı ve küresel enerji üssü olma misyonuna katkı sağlıyoruz. Amacımız; milli kalkınmayı desteklemek, ülkemizin enerji geçişi hedefleri için çalışmak ve sosyal yatırım anlayışıyla paydaşlarımızla birlikte yol aldığımız katma değeri yüksek yatırımları hızlandırarak ülkemize en iyi şekilde hizmet etmek” şeklinde devam etti.

Continue Reading

En Çok Okunanlar