Elektrikli Araçlar
Yeni Doblo Yine Doblo Elektriklendi
Sınıfının öncüsü olan Doblo; geniş iç hacmi ve fonksiyonel yapısını yeni nesliyle de korurken; hem ticaretin erbaplarına hem de geniş ailelere hitap etmeyi sürdürüyor. Bir önceki nesline göre yeni teknolojilerle donatılan Doblo, şık ve dinamik tasarımının yanında, güçlü motor seçenekleri, konforlu iç mekanı ve zengin güvenlik sistemleriyle de fark yaratıyor.
Yeni Nesil Doblo, manuel şanzımanlı 100 HP gücünde 1,5 litrelik dizel motor seçeneği ve yine aynı motor seçeneğinde hem manuel hem de 8 ileri otomatik şanzımanlı 130 HP gücündeki iki motorla satışa sunuluyor. Yeni Nesil Doblo, Cargo ve Combi gövde tiplerinde; Easy, Urban, Premio Plus donanım seçenekleri ile Haziran ayından itibaren FIAT bayilerinden satın alınabilecek.
Yeni Nesil Doblo, ayrıca dizel motor seçeneklerine ilave olarak; tamamen elektrikli motora da sahip olacak. E-Doblo’nun ülkemizde 2023 yılının son çeyreğinde satışa sunulması planlanıyor.
Dünya pazarlarına ihraç edilmek hedefiyle 2000 yılında Tofaş Fabrikası’nda üretilmeye başlanan ve Tofaş’ta üretildiği 23 yıl boyunca, pek çok başarıya imza atan FIAT Doblo’nun beşinci nesli ülkemizde satışa sunuldu.
Yeni Nesil Fiat Doblo’nun tanıtıldığı basın etkinliğinde konuşan Marka Direktörü Altan Aytaç “FIAT Professional markası olarak 2022 yılını hafif ticari araçlar ürün gamımızı büyüterek kapatmıştık. Geçtiğimiz yıl 49 bin adet satış gerçekleştirdik ve hafif ticari araç pazarından yüzde 26 pay aldık. Doblo ve Fiorino’nun başarılı performansları sürdü, modellerimiz minivan segmentinin lideri oldular. Geçen yıl aralık ayında orta ticari araç segmentine Fiat Scudo ve Ulysse ile yeniden ve güçlü bir şekilde giriş yaptık ve hafif ticari araç pazarının farklı segmentlerindeki tüm müşteri ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunmaya başladık.” dedi.

Sözlerine 2023 Türkiye Toplam Otomotiv Pazarı’nın ilk 5 ayını değerlendirerek devam eden Altan Aytaç, FIAT markasının Türkiye otomobil ve hafif ticari araç toplam pazarının 5 yıldır lideri olduğunu hatırlattı. 2023 yılıın ilk 5 ayında, toplam pazarın 445 bin adet gerçekleştiğini ve FIAT’ın 85.249 adet ile toplam pazardan %19,2 pazar pay aldığını söyledi.
Aytaç ayrıca markanın 59.465 binek otomobil satışı ve %17,5 Pazar payına ulaştığına değindi. FIAT Professional markasının ise 25.784 adetlik satış ile pazarda %24,6’lık pay sahibi olduğunu sözlerine ekledi. Egea’nın, lansmanından itibaren, yedi kez “Türkiye’nin En Çok Tercih Edilen Otomobili” olduğunu; Doblo ve Fiorino’nun minivan segmentinin liderliğini sürdürdüklerini belirtti.
Çeyrek Asırdır Segmentinin Sembolü
İlk nesli 2000 yılında pazara sunulan Doblo’nun, yıllar içerisinde çok önemli başarılara imza attığına değinen Aytaç “Doblo ile gurur duyuyoruz, 23 sene içerisinde Doblo ile çok önemli bir başarı hikayesi yarattık. Her birimizin onunla farklı anıları var. Milyonların yol arkadaşı olan Doblo’dan bugüne dek toplam 2,3 milyon adet üretildi ve dünyanın farklı yerlerinden müşterilerimizle buluştu. Doblomuz, “Avrupa’da Yılın Ticari Aracı” dahil, pek çok farklı ödülün de sahibi oldu. Ayrıca Doblo’nun üretiminden bu yana 1,7 milyon adedi ihraç edildi. Kısacası dünyanın dört bir yanındaki gururumuz oldu. Bu başarılar, hem FIAT markası hem de Tofaş açısından çok kıymetli” dedi.
Stellantis’in diğer markalarıyla ortak bir platformu paylaşarak; üretimi İspanya ve Portekiz’de devam eden Yeni Nesil Doblo’nun da Türk tüketicisinin beğenisini kazanacağını sözlerine ekleyen Altan Aytaç “Altı ay içerisinde 10 bin adet Doblo satışı gerçekleştirmeyi planlıyoruz. FIAT Professional markası, yeni Doblo’nun da satışa sunulmasıyla, güçlü ürün gamı ve yaygın bayi teşkilatlanmasıyla büyümeyi sürdürecek” diye konuştu.

Yeni Doblo; Yine Doblo:
Fiat Doblo’nun beşinci neslinin de tıpkı kendinden önceki nesiller gibi; geniş aileler için ideal yol arkadaşı olmayı sürdürdüğünü söyleyen Pazarlama Müdürü Burak Umur Çelik ise “2023 Haziran ayında pazara sunduğumuz Fiat Doblo, ticaretin profesyonellerinden, geniş ailelere kadar tüm seyahatleri ve ihtiyaçları konforlu ve teknolojik bir hale getirerek beklentileri en üst düzeyde karşılayacak” dedi.
Çelik ayrıca “Doblo; şehir içinde konforlu, güvenli, yenilikçi çözümleri sayesinde ticaretin profesyonellerinin de tüm ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde yollarla buluşuyor. Fonksiyonellik, taşıma kapasitesi ve güvenlik açısından en üst seviyeyi sunuyor. Müşteri gereksiniminlerini maksimum seviyede karşılayacak şekilde tasarlanan Doblò’da ilk bakışta, aracın önüne konumlandırılan yeni FIAT logosu göze çarpıyor. Yine aracın ön tasarımında güçlü kaput çizgileri ve iki far arasında uzanan krom çıta diğer dikkat çeken tasarım unsurları olarak dikkat çekiyor. Yen Nesil Doblo’nun Türk tüketicisi tarafından sevileceğine inanıyoruz. Bundaki en önemli unsurlardan biri, marka olarak; Doblo kullanıcılarını çok iyi tanımamız ve bugüne kadar Doblo kullanan müşterilerimizin, yeni Doblo’ya karşı duydukları heyecan. FIAT markasının yaygın, deneyimli ve güçlü bayi & servis ağı, büyük bir ticari araç müşteri portföyüne sahip olmamız olacaktır. Bunun yanında, Yeni Doblo’da sunulan; üst düzey sürüş konforu sunan 8 ileri otomatik şanzıman seçeneğiyle de yeni bir müşteri portföyüne ulaşacağımıza inanıyoruz.”dedi.
Performans ve ekonomiyi birarada sunuyor
Yeni Nesil Doblo; 1,5 litrelik iki farklı motor seçeneğiyle satışa sunuluyor. Bunlardan ilki, 100 HP güç üreten ve 6 ileri manuel şamzıman ile kombinlenmiş dizel motor. İkinci motor seçeneğine ise 130 HP güce 6 ileri manuel şanzıman ve 8 ileri tam otomatik şanzımanlar eşlik ediyor. Üst seviyede konfor, performans ve ekonomi sunan yeni nesil Doblo’nun 100 HP’lik motoru 250 Nm tork üretirken; WLTP normlarına göre birleşik 5,6,-5,7 lt / 100 km aralığında yakıt tüketimi sunuyor. Yeni Nesil Doblo’nun 130 HP gücüdeki 1,5 litrelik dizel motoru ise 5,9-.6,0 lt / 100 km aralığında yakıt tüketimi sunuyor.
Yeni Nesil Doblo, renk seçenekleriyle de göz alıyor. Doblo; Akdeniz Mavi, Platin Gri, Buz Beyazı, İnci Siyahı ve Artense Gri renkleri ile FIAT showroomlarındaki yerini alıyor.
Yeni Doblo Cargo: Ticaretin Profesyonellerine “Maksimum Alan”
Yeni Doblo, bir önceki neslinde olduğu gibi Cargo ve Combi gövde tipleriyle satışa sunuluyor.Doblo’nun ticaretin profesyonelleri için geliştirilen Cargo gövdesinde elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar, karanlık sensörü yolcu tarafı sürgülü kapı, 180 derecelik, iki yana açılabilen camsız arka kapılar standart olarak sunuluyor. Tercihe göre; kullanıcılar sürücü tarafı sürgülü kapı ve camlı arka kapıları opsiyonel olarak satın alabiliyor.
Kullanım ve ihtiyaca göre; iki farklı şaşi uzunluğuyla (Standart ve Maxi) satın alınabilen Doblo Cargo versiyonlarının kabin içinde ise ergonomik tasarım unsurları göze çarpıyor. 5 inç dokunmatik multimedya ekranı, manuel klima, hız sabitleme ve sınırlandırma sistmeleri Doblo Cargo’da standart olarak sunuluyor. 1+1 oturma seçeneğine ek olarak opsiyonel olarak
alınabilen Modüler Kargo (Magic Cargo) seçeneğiyle de 2+1 oturma düzenine sahip olunabiliyor. Uzunluk ve ek hacim sağlaması itibari ile sınıfındaki en akıllı modülerlik çözümü Modüler Kargo (Magic Cargo), ara bölmenin sağ alt tarafındaki kapak sayesinde yükleri ön kabine doğru uzatılabiliyor. Bu sayede 1.3 metrelik ek yükleme alanı uzunluğu kazanılmış oluyor. Magic Cargo’da fonksiyonel çözümlere ek olarak masaya dönüştürülebilen koltuk sırtlığı da bulunuyor.
Doblo Cargo kısa şaside 4403mm uzunluğa sahipken; Maxi seçeneğinde 4753mm uzunluğa kadar ulaşıyor. Yeni Doblo Cargo, yükleme alanıyla da fark yaratıyor. Modüler Kargo (Magic Cargo) özelliği sayesinde elde ettiği 0.5 m3’lük ek taşıma hacmiyle beraber; toplamda 4,4 m3’e kadar yükleme hacmi sunuyor. Doblo Cargo’nun 980 kg’a varan taşıma kapasitesi bulunuyor.

Güçlü Şık ve Teknolojik: Doblo Combi
Yeni Doblo’nun Combi gövde seçeneği, şık görünümü, dinamik yapısı, geniş iç hacmi ve fonksiyonelliğiyle hem ticaret profesyonellerinin hem de ailelerin kullanımına uygun olarak tasarlandı. Kullanıcısına ve yolcularına; ferah ve konforlu bir yaşam alanı sunan Doblo Combi’nin kabin içinde; 8 inçlik dokunmatik ekran, navigasyon, anahtarsız çalıştırma, elektrikli park freni, otomatik klima, elektrikli arka camlar gibi özellikler bulunuyor. Kullanıcının geri manevralarını kolaylaştıran ve panaromik bir görüş sağlayan 180 derecelik geri görüş kamerası (Magic View) özellikle dik park noktalarından çıkarken fark yaratan bir donanım olarak öne çıkıyor. Doblo Combi’de ayrıca panaromik cam tavan, ışıklandırma kemeri ve ek olarak 92 litrelik saklama alanı sunan “Magic Top” özelliği de bulunuyor.
Doblo Combi’nin şık görünümü, 16 inç siyah alaşım ve 17 inç alaşım jantlar ile tamamlanıyor. Doblo Combi’de yan kayar kapılar, karartılmış arka camlar, kendiliğinden katlanır yan aynalar, yukarı doğru açılan bagaj kapısı, açılabilir bagaj camı (Magic Window) da kullanıcının hayatını kolaylaştıran tasarım unsurları olarak öne çıkıyor.
En yeni teknoloilerle donatılan Doblo’da, elektrikli park freni, yokuş-kalkış destek sistemi, trafik işareti tanıma sistemi, uzun far asistanı, yarı otomatik park asistanı, kör nokta uyarı sistemi, ön çarpışma uyarı ve acil durum freni, şerit takip sistemi, yorgunluk uyarı asistanı gibi özellikler de bulunuyor.
Doblo, birbirinden bağımsız, katlanabilen üçlü arka koltukları ve 775 ile 3000 litre arasında değişen bagaj hacmi ile geniş ve kolay yerleşim alanı sunuyor.
Easy, Urban ve Premio Plus donanım seviyeleriyle satın alınabilecek olan Yeni Nesil Fiat Doblo’nun Easy donanım seviyesinde; sürücü ve yolcu yan hava yastıkları, yağmur ve karanlık sensörleri, hız sabitleme ve sınırlandırma, manuel klima, 5 inç dokunmatik ekran ve bağımsız katlanabilir arka koltuklar standart olarak yer alıyor. Orta donanım seviyesi olan Urban’da ise Easy’de sunulan özelliklere ek olarak; 16 inç alaşım jantlar, karartılmış ve elektrikli arka camlar, açılabilir bagaj camı (Magic Window) anahtarsız giriş ve çalıştırma, otomatik klima, uzun far asistanı ve 8 inç dokunmatik ekranlı multimedya sistemi bulunuyor.
Doblo’nun en üst donanım seviyesi olan Premio Plus’ta ise Urban’a ek olarak, 17 inç alaşım jantlar, ön park sensörleri, kör nokta uyarı sistemi, perde hava yastıkları, panaromik cam tavan (Magic Top), navigasyon, 180 derece geri görüş kamerası (Magic View) ve yarı otomatik park asistanı sunuluyor. Premio Plus’a ek olarak alınabilen Güvenlik Paketi’yle ise trafik işareti tanıma, şerit takip sistemi, ön çarpışma uyarısı ve acil durum freni ile yorgunluk uyarı asistanı donanıma ekleniyor.
Fiat Doblo, Cargo ve Combi gövde seçenekleriyle, Haziran ayında, FIAT bayilerindeki yerini alıyor. Doblo Cargo lansmana özel 509 bin 900 TL’den, Doblo Combi ise 644 bin 900 TL’den başlayan fiyatlarla sahiplerini bekliyor.
Doblo Elektriklendi
Yeni Doblo’nun elektrikli motorla donatılan versiyonu, yılın son çeyreğinde FIAT bayilerindeki yerini alacak. E-Doblò 100 kW elektromotor ve 50 kW/h batarya kapasitesi ile WLTP döngüsünde 280 km’nin üzerinde menzil sunuyor. 100 kW’a kadar Hızlı Şarj sayesinde, 30 dakikada yüzde 80 şarja ulaşırken, içten yanmalı motorlarla aynı CARGO boyutları ve özellikleri ile yollara çıkıyor. Dizel motor seçenekli versiyon ile aynı yükleme hacmine sahip olan E-Doblo, 800 KG’lik istihap haddi sunuyor. E-Doblo’nun ülkemizde 2023 yılının son çeyreğinde satışa sunulması planlanıyor.
ELEKTRİK
Beefull Teknoloji ve WAT Mobilite’ den iş birliği
Elektrikli araç dönüşümünü desteklemek ve sektördeki ihtiyaçlara kapsamlı çözümler sağlamak amacıyla WAT Mobilite ve Beefull Teknoloji, dolaşım (roaming) altyapısını kullanıcılarının hizmetine sundu. Her iki şarj operatörünün kullanıcıları bu ortaklık ile, Beefull Teknoloji ve WAT Mobilite’nin tüm şarj istasyonlarına tek bir mobil uygulama içerisinde erişebilecek. Kullanıcılar, tercih ettikleri mobil uygulama üzerinden daha geniş bir şarj ağına erişim sağlayabilecek.
Bu dolaşım (roaming) altyapısı sayesinde, şarj istasyonlarının erişilebilirliği ve şarj müsaitlik durumu hakkında anlık bilgiler sunulacak. Ayrıca, kullanıcılar her iki markanın şarj istasyonlarında gerçekleşen şarj işlem ödemelerini aynı ödeme yöntemi ve platformu ile işlemlerini kolayca gerçekleştirebilecek.
KULLANICI DENEYİMİ İYİLEŞTİRİLDİ
WAT Mobilite ve Beefull Teknoloji’nin iş birliği, kullanıcıların tercih ettikleri mobil platform üzerinden her iki şirketin şarj istasyonlarına kolayca erişimini sağlayacak. Bu sistem, en yakın şarj istasyonlarını bulmayı, yol tariflerini almayı ve şarj süreçlerini yönetmeyi kolaylaştıracak. Geliştirilen sistem ile kullanıcılar, tercih ettikleri mobil platform üzerinden her iki markanın şarj istasyonlarına erişim sağlayabilecek. Aynı zamanda her iki operatörden şarj işlemlerini yapabilecek ve ödemelerini gerçekleştirebilecek. Bu anlaşma, Türkiye’de elektrikli araç kullanımını daha pratik hale getirerek sürdürülebilir ulaşımı destekleyecek ve e-mobilite sektörünün gelişmesinde önemli bir ivme kazandıracak.
WAT Mobilite, Koç Holding bünyesinde halihazırda büyüme odaklı bir strateji ile geniş bir şarj ağı ve yenilenebilir enerji çözümleri sunarken, Beefull Teknoloji de hızla büyüyen ağı ve teknoloji odaklı yaklaşımıyla kullanıcı dostu, yenilikçi ve erişilebilir şarj çözümleri sunuyor.
WAT MOBİLİTE VE BEEFULL TEKNOLOJİ, ROAMİNG İŞ BİRLİĞİNİ SAHADA TEST ETTİ
WAT Mobilite Genel Müdür Yardımcısı Burak Demirtaş ve Beefull Teknoloji Büyümeden Sorumlu Başkan Yardımcısı (CGO) Alper Arın, roaming iş birliğini sahada test etmek amacıyla gerçekleştirilen video çekiminde bir araya geldi. Otopark.com’un kurucusu ve içerik üreticisi Sinan Koç’un da eşlik ettiği bu özel çekimde, elektrikli bir araçla yapılan yolculukta her iki markanın şarj istasyonları deneyimlendi.
Söz konusu iş birliği, 25 Eylül 2024 Çarşamba günü Teknopark’ta düzenlenen bir etkinlikte kamuoyuna duyuruldu; teknik geliştirme sürecinin tamamlanmasının ardından sistem devreye alınarak kullanıcılara hizmet vermeye başladı. Her iki markanın yöneticilerinin yer aldığı bir roaming deneyim gezisi, Setur Kalamış Fenerbahçe Marina’da bulunan WAT Mobilite şarj istasyonunda, Beefull Teknoloji mobil uygulaması üzerinden ilk şarj molası başladı. Ardından İstinyePark AVM’deki Beefull Teknoloji şarj istasyonu ziyaret edilerek bu kez şarj süreci WAT Mobilite mobil uygulaması üzerinden gerçekleştirildi. Bu video çekimi ile roaming iş birliği sahada test edildi.
Elektrikli Araçlar
EN YAKIT Filolar için güvenli ve pratik şarj deneyimi sağlıyor
EN YAKIT, geliştirdiği Elektrikli Taşıt Tanıma Sistemi En-ix Teknolojisi (Tak ve Şarj Et) sayesinde şarj deneyimini tüm kullanıcılar için kolaylaştırırken elektrikli filo araçlarını yöneten şirketler için de operasyonel süreçleri pratik ve güvenli hale getiriyor.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla şarj altyapısına erişim, güvenlik ve yönetim konularının önemi artıyor.
EN YAKIT’ın En-ix teknolojisi sayesinde, şirket çalışanlarına tahsis edilen araçlar için herhangi bir RFID karta gerek kalmadan, sadece şarj soketi takılarak şarj işlemi otomatik olarak başlatılıyor. Türkiye genelindeki 270’e yakın şarj istasyonunda sunulan bu kolaylık, zamandan tasarruf sağlıyor.
Elektrikli Taşıt Tanıma Sistemi sayesinde araçlar, şarj noktalarında otomatik olarak tanımlanıyor ve şarj işlemleri güvenle başlatılabiliyor. Kart, şifre veya mobil uygulama kullanmaya gerek kalmadan kullanıcıya zahmetsiz bir şarj deneyimi sunuluyor.
Şirket, araç tüketimini kontrol altına almak ve maliyetleri optimize etmek isteyen firmalara filo yönetimi hizmeti sunuyor. EN YAKIT ayrıca kullanıcılarına tek ödeme ile toplu faturalandırma imkanı sağlıyor. Şirketler, tüm araçlarının yakıt ve enerji tüketimlerini tek bir fatura ile ödeyerek, muhasebe işlemlerini kolaylaştırabiliyor.
EN YAKIT uygulaması ile elektrikli araçların şarj işlemi, akaryakıt tüketimi ve harcamaları kolayca EN YAKIT mobil uygulaması üzerinden anlık olarak takip edilerek yönetilebiliyor. Böylelikle kullanıcılara, 7/24 erişim ve detaylı analiz imkanı sağlanıyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen EN YAKIT Genel Müdürü Tayfun Şenses, elektrikli araçların hızla yaygınlaştığı dönemde, kullanıcıların en büyük beklentisinin kolay, güvenli ve hızlı şarj deneyimi olduğunu vurgulayarak, “Biz de bu ihtiyaca yanıt vermek üzere Elektrikli Taşıt Tanıma Sistemi’ni geliştirdik. Bu sistem, 270’e yakın şarj istasyonumuzda hem bireysel kullanıcıların hem de filo yöneten şirketlerin şarj süreçlerini en verimli şekilde yönetebilmelerine imkan tanıyor.” ifadelerini kullandı.
Şenses, bu sistemi sayesinde araçların şarj istasyonlarında zahmetsizce tanımlanmasıyla kullanıcı deneyimini ileri seviyeye taşıdıklarını belirterek, “Kurumsal filolar için ise operasyonel kolaylığın en kritik unsurlardan biri olduğunu biliyoruz. Bu nedenle filoların ihtiyacına cevap olarak Elektrikli Taşıt Tanıma Sistemi sayesinde şirketler hangi aracın, ne zaman ve ne kadar şarj edildiğini detaylı olarak takip edebiliyor. Bu da maliyet yönetimini kolaylaştırıyor ve güvenliği artırıyor.” değerlendirmesinde bulundu.
Elektrikli Araçlar
Türkiye Elektrikli Araç Şarj Altyapısı Büyümeye Devam Ediyor: Sayı 33 Bini Aştı
Türkiye, fosil yakıtlara veda edip elektrikli mobiliteye geçişte dev bir adım atıyor. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından yayımlanan ağustos ayı verileri, ülkenin elektrikli araç ekosisteminde yaşanan hızlı ve kararlı büyümeyi gözler önüne seriyor.
Ülke genelindeki şarj soketi sayısı, bir ay içinde önemli bir sıçrama yaparak 33 bin 592’ye ulaştı. Bu artış, Türkiye’nin geleceğin ulaşımına ne kadar sıkı sarıldığının bir göstergesi olarak kayıtlara geçiyor.

Yeşil Enerjiyle Güçlenen Bir Gelecek
Elektrikli araçlar sadece yolları sessizleştirmekle kalmıyor, aynı zamanda çevre dostu bir geleceğin kapılarını aralıyor. Ağustos ayında şarj istasyonlarında tüketilen 55 milyon kilovatsaat elektriğin yüzde 63,8’i, yani büyük bir kısmı, yenilenebilir kaynaklardan sağlanan enerjiyi belgeleyen “yeşil şarj istasyonları”ndan karşılandı. Bu durum, elektrikli araç sahiplerinin çevreye duyarlı tercihlerinin, altyapı yatırımlarıyla nasıl desteklendiğini net bir şekilde ortaya koyuyor.
Metropollerde Sessiz Devrim
Elektrik tüketiminde liderliği kimseye bırakmayan şehirler de değişen bu rüzgâra ayak uyduruyor. Türkiye’nin lokomotif şehirleri İstanbul, Ankara ve İzmir, sırasıyla 12 bin 285, 5 bin 732 ve 3 bin 599 megavatsaatlik tüketimleriyle elektrikli araç devriminin öncüleri haline geldi.
Soketler Çoğalırken Araçlar Çoğalıyor
Altyapıdaki bu hızlı gelişime, elektrikli araç sayısındaki artış da eşlik ediyor. Ağustos ayında, sadece bir ayda yüzde 6,5’lik bir artışla elektrikli araç sayısı 310 bin 668’e yükseldi. Bu büyüme, hem AC hem de DC şarj soketlerinin sayısındaki yükselişle destekleniyor.
Türkiye, elektrikli araç ve şarj istasyonu altyapısıyla küresel trendleri yakalarken, aynı zamanda temiz ve sürdürülebilir bir gelecek için önemli bir kilometre taşına daha ulaştı. Bu veriler, ülkenin yol haritasının sadece teknolojik bir dönüşümden ibaret olmadığını, aynı zamanda çevresel sorumluluğu da merkeze alan kapsamlı bir vizyonu yansıttığını gösteriyor.
-
Güneş Enerjisi4 hafta önceYüzde 60 eğimli arazide ilk güneş enerjisi santrali Adana’da
-
Yenilenebilir Enerji4 hafta önceEDSİS, ENERGY STORAGE SYSTEMS SUMMIT EUROPE 2025’TE TÜRKİYE’Yİ TEMSİL ETTİ
-
ELEKTRİK2 hafta önceEDEDER Enerjinin Geleceği ve Depolama Kongresi’nde
-
ELEKTRİK4 hafta önceSungrow, Enerji Depolama Çözümleri ile Türkiye’de
-
ELEKTRİK4 hafta önceAksa Jeneratör, Avrupa ve Afrika’daki Yatırımlarıyla Küresel Gücünü Artırıyor
-
Güneş Enerjisi4 hafta önceEksim Enerji CEO’su Arkın Akbay:“1 GW Kurulu Güç Eşiğini Aştık”
-
Yenilenebilir Enerji4 hafta önceAksa Enerji’den 9 Ayda 10 Milyar TL FAVÖK
-
Güneş Enerjisi2 hafta önceSokak lambaları elektrik üretecek, her direk bir GES’e dönüşecek!


